Når sandheden kommer i klemme

79 7 5
                                    

Mathilde's synspunkt

Jeg er på en picnic tur, noget ting, ehhh? Nu forvirre jeg mig selv! Anyway mig og Benjamin er ved en slags park og æder. Jeg elsker mad! Hvem gør ikke det? Benjamin tog en guitar frem "jeg ville en sang for her er ret så stille" sagde han. Jeg nikkede, "her er så stille nu, vi spiser i ro. Nogen ville sige det er dejligt uh, men jeg ville hører din stemme nu. Det er ved at gør mig skør jeg ville havde dig til at smile, bare gør et andet så her ikke var så stille. Du skal vide du er dejlige men jeg bliver nød til at gå. Og du behøver ikke at forstå... For jeg dummet og skuffet dig, det var min fejl så undskyld. Du troede og stolede på mig, men jeg stolede ikke på dig. Tænke det var mig der ødelagde det hele? Tænke at man skal miste alt før man kan se hvad der er noget værd? Hvorfor er vi mennesker så ivrige for at se hele verden? De folk der ikke kan binde sig, de ødelægger sig selv og dem de elsker. Jeg har nok i dig, kærlighed og kildevand, jeg lovede jeg aldrig ville blive sådan. Men nu hvor jeg er gået har jeg forstået at jeg altid ville være hjemløs. Til du står her igen, jeg skulle havde prøvet noget mere for at gør det godt igen. Jeg er ligeglad om vi bliver kærester, bare sige at du ville være min ven" sang Benjamin. Jeg grinede af ham og klappede "må jeg låne din guitar?" Han nikkede og så på mig "jeg kender altså kun en sang" grinede jeg, han smilede og nikkede bare.

"Hvis jeg væk når du vågner
Hvis jeg igen er taget afsted
Så skal du vide du for dejlig
Og hvis jeg kunne, så tog jeg dig med

Ville ønske jeg ku' bliver' her
vil så gerne bli' der
Mer end det som vi har
Men det går videre nu, det videre nu
Solen den går ned nu, blev her længere hvis jeg ku'

Så kom og læg dit hoved på min skuldre
Og lad os om i nat vare ved
Og hvis du spørger mig lige nu, at så ku' jeg
Henter alle de stjernerne ned

Ville ønske jeg ku' bliver' her
vil så gerne bli' der
Mer end det som vi har
Men det går videre nu, det videre nu
Solen den går ned nu, blev her længere hvis jeg ku'

I nat der drejer verden kun rundt for du og jeg
Og under stjernerne der finder jeg vej til dig
I mørket slår vi en-til-en
Jeg kysser dig før det for sent
I månelyset har vi tid endnu
og når du vågner ved du

Jeg må gå eh eh eh eh eh
Jeg må gå eh eh eh eh eh

Jeg ved jo godt du os' skal tilbage
Måske der én der venter på dig
Men det vi har, hvordan kan du glemmer det?
Når ingen anden der gør det som mig

Ville ønske jeg ku' bliver' her
vil så gerne bli' der
Mer end det som vi har
Men det går videre nu, det videre nu
Solen den går ned, nu blev her længere hvis jeg ku'

I nat der drejer verden kun rundt for du og jeg
Og under stjernerne der finder jeg vej til dig
I mørket slår vi en-til-en
Jeg kysser dig før det for sent
I månelyset har vi tid endnu
og når du vågner ved du

Jeg må gå der tager støvlerne på der
Smider tasken på ryggen der er et sted jeg må nå
Jeg ved det så svært at forstå bare glem det
I nat er vi to det eneste ægte, baby

Kom lige, ik, hæng dig i den
Sørgeligst sandhed vi ku sige bare
Slip dig fra fri lad jeg bli din i nat
Og når du vågner ved du

I nat der drejer verden kun rundt for du og jeg
Og under stjernerne der finder jeg vej til dig
I mørket slår vi en-til-en
Jeg kysser dig før det for sent
I månelyset har vi tid endnu
og når du vågner ved du

Jeg må gå eh eh eh eh
Jeg må gå eh eh eh eh" sang jeg. Benjamin klappede med et smil "tak tak tak" sagde jeg.

Sara's synspunkt

Mig og GG er hjemme hos ham, hans lejlighed er ikke stor men okay til ham og hans bofælle. Tre værelser, to badeværelser, en stue, et køkken, en lille gang og en sød mini have. Hans bofælle hedder Jackson, som er en smule højere end GG. Muskelløs, smilende, lyst hår og blå øjne. Han er vild funny! Selvom han tror mig og GG er sammen, vi kysser ikke så tit! Løgn.... Men vi ikke sammen! Tror jeg da? Sådan noget har jeg sgu ikke forstand på! Mig, GG og Jackson ser en og anden film, som er vild amazing! Mon Jackson ved GG er spion? Jeg tror jeg lader hver med at spørger!

Laura's synspunkt

Når sandheden kommer i klemme, skal vi ikke bare sige jeg har stukket Danny en lille løgn? Jeg ved det kæmpe chok! Men det er kun fordi jeg laver et surprise hygge aften til ham! Han har været en smule nedtrykt over et og andet. Så jeg ville få hans tanke væk fra det. Så god en kæreste man er huh? Døren blev åbnet og jeg sprang op "surprise!" Råbte jeg, han så overrasket på mig. "Skulle du ikke være sammen med Mathilde" jeg rystede på hovedet.

Evelyn's synspunkt

"Ja Naomi hvor er du dygtige" forsikrede jeg hende da hun viste mig en tegning hun havde lavet af Snefnug og Simba. "Nå Naomi hvor gammel bliver du så om en uge?" Spurgte TP, Naomi tog tre finger op. TP nikkede og sagde hun var dygtige. Imens vi spiste kom TP til at spilde sovs på sig selv. Gris.... "Ej Naomi lad hver med at skubbe!" Sagde TP barnligt, han jokede. "Jeg skubbede ikke!" Sagde hun og fniste "nej far er bare en gris" grinede jeg. Han så for sjov fornærmet ud og sagde "hmpf"

Man skal holde hvad man loverWhere stories live. Discover now