Hailey
Nestihnem ani bliknúť a Nathan je pri mne. Naše pery sa zrazia a ja vydýchnem prekvapením. Nevšímam si bolesť z nárazu o klietku, je iba on a jeho mäkké ústa. Rukami ma pritlačí o mreže a ja som úplne v pasci. Jeho pery sú na mojej koži tak teplé a príjemné, že vzdychnem od potešenia. Hneď to využije a vnikne mi do úst jazykom. Váhavo sa k nemu pridám a prudko ho schmatnem za vlasy. Nie je medzi nami ani milimeter voľného miesta. Začne mi rukami vchádzať pod tričko a vtedy je bolesť medzi mojimi nohami taká veľká, že sa musím premáhať aby som nevzdychala ako po dlhom šprinte. Pritlačím sa k nemu ale ani trochu sa to nezlepší, keď pocítim jeho vzrušenie.
Náhle započujem prichádzajúce kroky a v šoku skameniem. Nathan si to nevšíma alebo nič nepočul. Jedným prudkým pohybom sa ho snažím odtlačiť ale je to dosť ťažké. Našťastie sa odtlačí a rezignovane vzdychne.
Práve vtedy vojde Gary a v rukách drží noviny.
„Našiel som..." Pozrie sa na nás a ja doslova vidím kedy mu došlo čo sme práve robili. Snažím sa zastaviť moje červenanie ale vôbec mi to nejde. Garyho tvárou prebehne hnev a hrozivo tichým hlasom povie: „Hailey, rád by som s tebou pohovoril v mojej kancelárii ak nie si príliš zaneprázdnená." Nečaká že ho budem nasledovať a rýchlo sa otočí preč. Frustrovane zatvorím oči a nasledujem ho. Super, teraz ma vyhodí. Toto Nathanovi nedarujem. Ako sa opovážil?! To, že som mu to opätovala mu nedáva právo bozkávať ma v mojej práci.
Gary mi podrží dvere a ja rýchlo vojdem. Nie príliš šetrne ich zatvorí a prejde poza svoj stôl.
„Toto som od teba nečakal Hailey. Je tu prvý deň a hneď vás nachytám pri boh vie čom. Nerád by som bol aby sa to opakovalo." Čože?! Nemal by kričať na neho? To on ma začal bozkávať pri tej klietke, nie ja.
„To rozhodne nebola moja chyba. Viete, že sa mi nikdy nič také nestalo. Prečo nezavoláte aj jeho?"
„Je tu zamestnaný doslova pár minút, pohovorím si aj s ním ale to ty by si mala byť viac opatrná Hailey."
„Ale..." Zdvihne ruku a varovne povie: „Už žiadne výhovorky, nebudem sa medzi vás viac miešať. Nabudúce si to nechajte mimo prácu. A teraz bež pracovať." Nahnevane odídem z miestnosti. Gary sa ku mne takto nikdy nesprával. A to všetko pokazil Nathan! Prinútil ma chcieť ho a práve teraz keď spolu pracujeme je to dosť nebezpečné. Myslím, že urobím lepšie ak samu budem vyhýbať. Berie mi dych a to všetko ale mám to tu rada a rozhodne nenechám aby mi to nejaký namyslený šašo pokazil. Ak si myslí, že som ďalšie dievča typu zmachlená blondínka odpadávajúca z jeho blízkosti, tak sa mýli.
Zamierim do oddelenia opačne od opíc kde sa pravdepodobne nachádza.
Keď už mám všetko hotové, idem sa rýchlo prezliecť. Zoberiem si moju tašku a vychádzam von.
„Hey, bol na teba veľmi zlý?" Dobehne ku mne Nathan.
„O to sa nemusíš báť. Ak sa chceš spýtať, svoju prácu stále mám." Poviem odmerane.
„No ták, nemohlo to byť také zlé. Gary je milý človek." To hovorí vážne? Vari bol slepý keď Gary vošiel do miestnosti?
„Vieš, mal by si si nájsť iný objekt záujmu a mňa nechať tak." Otvorím dvere na mojom aute a naštartujem. Prejdem okolo neho a šoférujem domov.
Nathan
Tak toto vôbec nešlo dobre. Ale to čo som urobil vôbec neľutujem. Bol to ten najintenzívnejší bozk v mojom živote. Možno som to nemal robiť v práci ale už som sa viac nedokázal ovládať. Konečne som ochutnal tie plné červené pery. Všetko len sťažuje to, že si na mňa vôbec nepamätá. Ak by bolo niečo, čím sa to dá napraviť. Kto vie ako dlho na mňa bude nahnevaná. Možno ju to dozajtra prejde.
Ďalší deň v škole sedím na mieste a netrpezlivo čakám kedy prejde dverami. Konečne príde spolu s poslednými študentmi. Hneď ako na mňa zamieri pohľad mi je jasné, že hnev ju neprešiel. Dočerta, toto bude ťažšie než som si myslel.Ako som mohol dúfať, že ju to prejde? Hovoríme tu predsa o Hailey.
Pokúšam sa ju nenápadne pozorovať ale výhľad mi zacláňa dievča so špinavo blond vlasmi a výrazným make-upom. Ani sa nesnaží skryť svoje zízanie na mňa. Nie že by nebola pekná ale rozhodne nie je Hailey. Po chvíli to vzdám pretože mám pocit, že si myslí že sledujem ju. Venuje mi žiarivý úsmev a konečne sa otočí. Hodina nemôže byť nudnejšia. Hypnotizujem hodiny a čakám na zvonenie.
Po nekonečne dlhej hodine zazvoní. Začnem si zbierať veci a zamierim ku Hailey. Nanešťastie to dievča mi zatarasí cestu. Zdvihnúť ju a presunúť za mňa asi nie je najlepší nápad a tak len čakám čo chce.
„Ahoj, som Sarah. Ty musíš byť nový. Ešte som ťa tu nevidela." Hovorí a oprie sa mi o ruku. To vážne?
„Ehm, hej. Prišiel som včera." Prikývnem a pozriem sa za Hailey. Už je takmer pri východe a zamračene hľadí na ruku dievčaťa, ktorá ma práve hladí. Celkom povzbudivá reakcia. Nečakal som, že to bude tak dobrý pocit. Snažím sa prihlúplo neškeriť.
„Máš fakt svaly. Mal by si to rozhodne skúsiť v našom futbalovom tíme, už dlho sme nemali nikoho dobrého..." Zachichoce sa a čaká na moje meno.
„Nathan. Prepáč, ale musím ísť na obed." Vyšmyknem sa jej.
„Ale to je skvelé! Práve som chcela ísť tiež!" To sa jej nikdy nezbavím?
Tak aký je váš názor? :D Prvá kiss scene! Dúfam, že sa vám časť páči :D
YOU ARE READING
Beware of Sarcastic Boy
Romance„Ona je človek, kým ja som prízrak. Toto nikdy nemôže fungovať." Hailey Evanson Sedemnásťročná Hailey má celkom normálny život. Má najlepšiu priateľku Miu, rodičov ktorí ju nechápu a chodí na strednú školu v Bristole. A predsa nie je všetko...