6. Čo to dočerta?! - Nathan

133 19 2
                                    


Je to krátka kapitola, ale siedma už bude dlhšia :)

V jednom okamihu som sníval a v druhom som bol v nejakej miestnosti. Nový sen? Tak toto začína dobre. Ako keby táto situácia už nebola dosť posratá. V rohu miestnosti bol malý stolík a na ňom kvety s pohárom vody. Steny boli obyčajne biele. Miestnosť sa dosť podobala nemocnici, ešte aj ten puch tak pôsobil. Začal som sa pomaly otáčať po miestnosti keď som utrpel najväčší šok v živote.

„Čo to dopekla?!!" Toto sa na nemocnicu nepodobalo, toto bola nemocnica. A ja v nej. Videl som sám seba ležať na posteli pripojeného na všelijaké prístroje. Onemene som na seba pozeral. Moja tvár bola celá doudieraná. Pristúpil som bližšie a tie kvety začali dávať zmysel. To som teraz ako polomŕtvy, či čo dofrasa? Našťastie moja tvár nebola trvalo poškodená, to by bola škoda. Zrazu som si na všetko spomenul. Spomienky ma uderili ako demolačná guľa.

V ten deň som mal nastúpiť do zoo ako nová výpomoc. Prácu mi odporúčal otcov známy. Mohla to byť lepšia práca ale bral som čo sa ponúkalo. A tak som nastúpil do môjho auta zadal adresu do GPS a zamieril do zoo. Nemal som sa tam ani zdržať dlho, len za zaučiť čo budem robiť. Cesta bola dosť nudná, takže som sa zohol po CD s mojimi obľúbenými pesničkami a vložil ho do rádia. V prudkej zákrute ma oslepilo svetlo. Počul som trúbenie a vedel že je zle. Ešte stále som nič nevidel keď som pocítil prudký náraz. Pohltila ma temnota. Odvtedy si na nič nepamätám.

 Takže takto som sa sem dostal. Mal som autonehodu. Natiahnem ruku k prikrývke. Chcem ju odkryť ale ruka mi prejde skrz ňu. Skúsim to ešte raz ale s prikrývkou vôbec nepohnem. Tak to som pekne v háji. Čo mám teraz robiť? Sadnúť si a štrikovať? Oh jasné, nemôžem. Povzdychnem si pozriem sa za seba. Pomaly prechádzam ku kvetom keď ma niečo zastaví. Práve som prešiel popri zrkadle a nevidel som môj odraz. Vrátim sa ku zrkadlu a to čo vidím ma vydesí...vlastne, to čo nevidím. Pred zrkadlom ako keby nikto nestál. Trochu odstúpim ale v zrkadle je stále prázdno.

Vtom si spomeniem na Hailey...a tie dementné vrany! Zrušili celú zábavu.

Čo teraz asi robí? Je mi jasné, že sedieť tu by bola strata času a tak sa rozhodne trochu sa tu poobzerať.


Beware of Sarcastic BoyWhere stories live. Discover now