Ráno ma zobudí budík, ktorý mi pripomína, že je čas ísť do školy. Ako prvú vec, čo si uvedomím je, že už tri dni som nevidela Nathana. Začína ma to desiť. Čo keď ho už nikdy neuvidím? Možno to všetko bol iba jeden veľký sen.
Oblečiem si silnomodré traky s bielym tričkom, vlasy si zopnem do drdolu a obujem si vansy. Dnes mám vyzdvihnúť Miu ja. Dúfam, že jej to nebude trvať tak dlho ako minule. Dokáže sa chystať hádam aj hodinu. Pozdravím sa rodičom a mŕtvolným krokom idem ku autu.
Keď zastavím pri Miinom dome a zatrúbim, znova sa poobzerám ale márne. Vonku niet ani živej duši. O päť minút nato vyjde Mia z domu. Priam z nej srší energia. Prudko otvorí dvere a nastúpi.
„Ahoj!" Keď si ma všimne, hneď sa zarazí. „Och, čo sa ti stalo? Ako keby ťa zničila víchrica." Ach, víchrica nie.
„Len som dosť unavená."
„Neopovažuj sa to zvaliť na únavu, viem že sa niečo deje. Nie sme kamarátky tri dni. Tak už to vysyp." Keby som jej povedala, že sami cnie za chlapcom, ktorého vlastne vidím iba ja a nikto iný...asi by ma vzala na psychiatriu.
„Vážne sa nič nedeje Mia." Našťastie to nechá tak.
„V poriadku. Ale neskôr mi budeš musieť vysvetliť, čo sa s tebou deje. Nepáči sa mi keď si smutná." Musím sa na ňu usmiať. Vždy jej záležalo na pocitoch tých druhých.
„Tak fajn, neskôr." Zvyšok cesty prejdeme v tichu. Narúša ho iba pustené rádio a tichý zvuk motora.
Pri škole sa k nám pridá aj Tim a spoločne ideme ku našim skrinkám. Prvú hodinu máme telesnú a tak ideme s Miou ku šatniam. Väčšina dievčat sa už prezlieka. Práve keď sa prezlečieme aj my, začína zvoniť na hodinu. Dnes nám učiteľ naplánoval cezpoľný beh. Ahh, tak táto hodina bude dlhá.
***
Spoločne sedíme na obede pri našom obvyklom stole.
„Tak, ako bolo na party?" Otočím sa k Timonovi.
„Ale vieš, tak ako stále. Plno alkoholu, opité kočky a skvelá muzika."
„Takže si sa bavil?"
„No hej, bolo to fajn."
„Takže Hailey prihodilo sa ti niečo žhavé cez jednodňové prázdniny?" S úsmevom na perách si spomeniem na Briana...lenže žhavého by som ho nenazývala, aj keď je pekný.
„No tak hovor! Podľa tvojho výrazu si niekoho stretla!" Prečo sa tvári tak natešene? Ako keby som jej povedala, že sa idem vydávať.
„Tak stretla som niekoho v knižnici..."
„Bol sexy?! Mal britský prízvuk?! Bol vysoký?!" Spustila sa paľba Miinich otázok.
„Bože Mia! Nie, nemal britský prízvuk a bol vysoký. Hovorili sme spolu len chvíľu a vymenili si čísla. O nič veľké nejde."
„Teraz mi budeš musieť sľúbiť, že to s ním skúsiš a keď zavolá tak určite pôjdeš." Hneď si spomeniem na Nathana a že s ním by som rozhodne išla všade. Lenže pravdepodobne ho už nikdy neuvidím. Nemôžem sa naňho takto upínať. Zato Brian by bol super. Máme veľa spoločného a čo je veľké plus, naozaj existuje.
„Ja neviem..."
„Hailey! Nemôžeš stále len čítať knihy a tráviť čas s nami."
„Hej, čo je na nás zle?" Oborí sa Timon.
YOU ARE READING
Beware of Sarcastic Boy
Romance„Ona je človek, kým ja som prízrak. Toto nikdy nemôže fungovať." Hailey Evanson Sedemnásťročná Hailey má celkom normálny život. Má najlepšiu priateľku Miu, rodičov ktorí ju nechápu a chodí na strednú školu v Bristole. A predsa nie je všetko...