Toto je taká o ničom kapitolka :) ale zato už zajtra pribudne nová celkom dlhá kapitola. Tam sa veci trochu zvrtnú.
Keď sa prebudím, posteľ nájdem prázdnu. Podľa hodín je už 11.
„Hailey?" Nikto sa neozýva. Vyskočím z postele a skúsim ju nájsť na prízemí. Nájdem ju až v kuchyni. Pospevuje si spolu s rádiom a robí niečo pri kuchynskom pulte. Musím povedať, že spieva naozaj pekne. Keby som sa jej mohol dotknúť, pristúpil by som k nej a zozadu ju objal, ale tak len zavolám. „Čo to robíš?" Prudko sa obzrie a na privítanie mi hodí úsmev. „Pečiem čoko-mufiny, zatiaľ som ich skúšala urobiť iba dvakrát, ale stále mi zospodu prihoreli."
„Ty to ale nevzdáš, čo?"
„Nikdy. Milujem mufiny a raz sa ich naučím robiť tak dobre ako moja mamka. Mohla by som ich jesť na kilá." Teraz by som môjho kamoša Teda najradšej vyobjímal. Raz ma zatiahol na kurz o varení a tam sa práve učili robiť mufiny. Viem, že vám to príde čudné. Ja a variť? No prehral som s Tedom stávku a musel som tam ísť s ním. Asi vám príde zvláštne, že Ted chodí na hodiny varenie. Ale po prvé: chce byť kuchár a po druhé: je gay. Takže teraz môžem Hailey okúzliť mojimi znalosťami.
„Asi sa budeš diviť, ale som expert na mufiny." Neveriacky sa na mňa otočí a zasmeje sa. „Ty? Vážne? Tak to neverím!"
„Uvidíš, že ťa vyvediem z omylu." Začal som jej radiť a ukazovať čo má robiť. O necelú hodinu bol mufinový plech už v trúbe.
„Páni. Ty si hotový šéfkuchár!"
„Tvrdil som ti." Pyšne som povedal.
„Kde si sa to vlastne naučil?"
„Kurz varenia. Ale pred tým než niečo povieš, bol som donútený."
„Tak to si neviem predstaviť. Mal si aj tú kuchársku čiapku?"
„Preboha nie, vyzeral by som v tom ako klaun." O pár minút sa ozve zvonček na trúbe. Hailey ich nechá vychladnúť a potom si jeden zoberie.
„Hmm, je ešte lepší ako robí moja mama! Budeš mi musieť napísať recept."
YOU ARE READING
Beware of Sarcastic Boy
Romance„Ona je človek, kým ja som prízrak. Toto nikdy nemôže fungovať." Hailey Evanson Sedemnásťročná Hailey má celkom normálny život. Má najlepšiu priateľku Miu, rodičov ktorí ju nechápu a chodí na strednú školu v Bristole. A predsa nie je všetko...