Milka
Nie ukrywam jestem wredną ćma. Piszę, że rozdział będzie jutro, a jest prawie po tygodniu. Nie chcę natomiast w stawiać wam ochłapów, typu jak ostatnim razem. (ale dziękuje za miłe słowa pod ostatnim rozdziałem 😘)
*Próba napisania ∞.Marinette
Moją twarz oblał rumieniec.
- Mari, jesteś dobra, cudowna najpiękniejsza na całym świecie.
'Palę się!!!!'
- I wiem, że Ty i Adrien jesteście ze sobą blisko i ciągle myślisz, ale ja nie mogę tak długo czekać. Ja chcę być z Tobą Marinette.
Cisza
- Dlaczego nic nie mówisz?
Był zmartwiony, tym że nic nie mowie i tym że coś powiem, właściwie ja też.
- Eeee... - 'Ładny początek Mari!' - Nat, ja nie mogę podjąć decyzji od tak, w tym momencie. Potrzebuję czasu. Sama bym chciała wiedzieć co czuje i z kim chce być, ale to skomplikowane. Z każdym dniem jesteście mi coraz bliżsi, nawet zbyt bliscy.
Ujął moją dłoń w mocnym uścisku.
- To nie jest złe, ale powinnaś wybrać.
- Wiem.
Z niewiadomych przyczyn do oczu napłynęły mi łzy. Nie chciałam żeby widział jak płacze. W tuliłam się w jego tors, nie był tak ciepły jak Adrien, który otaczał mnie bezpieczeństwem, ale czułam, że mogę mu ufać. Jego serce przyśpieszyło, widocznie się tego nie spodziewał. Nie chciałam się ruszać, nie chciałam pokazać, że płacze. Czułam się bezsilna. 'Dwóch wspaniałych chłopaków ubiega o moje względy, a ja nie wiem co mam zrobić. Głupia daje im nadzieję.'
Jego dłoń zaczęła gładzić moją głowę. Moje słone łzy zalały jego koszulkę.
Świat zniknął.
- Nie płacz Kwiatuszku. Nie chciałem doprowadzić Cię do łez. Rozumiem, że to trudne. Za czekam.
Ukazałam twarz, a on wytarł z niej słoną ciecz.
- Dziękuję. Muszę wracać do domu, bo czeka na mnie Cytrus. Pa.
- Do zobaczenia kwiatuszku.
***
- Mari dostałaś SMS-a.
- Dzięki Tikki.
Zabawa z maluchem całkiem mnie pochłonęła i pozwoliła chwilowo zapomnieć o decyzji, którą muszę niebawem podjąć.
Spojrzałam na ekran elektronicznego pudełka i przeraziła mnie ilość nie odebranych połączeń. Ostatnie połączenia były z prawie 3 godziny temu!
***
10 nie odebranych połączeń i 1 wiadomość od Nathaniel
***
13 nie odebranych połączeń i 2 wiadomości od Alya
***
18 nie odebranych połączeń i 2 wiadomości od Lila
***
2 nie odebrane połączenia od Nino
***
3 nie odebrane połączenia i 1 wiadomość od Mama
***
'Nie wieżę, to niemożliwe. Nie mógłby, a jednak!'
***
50 nie odebranych połączeń i 11 wiadomości od Adrien
***
'11 SMS i 50!!!!!!!!!!!!!!!!! 50 nie odebranych połączeń!!!!!!!!!!!!!!'***
Od: Nathaniel
Do: MarinetteMam nadzieję, że wszystko dobrze.
***
Od: Alya
Do: MarinetteChcesz pójść do kina ze mną, Lilą i Nino?
***
Halo?! Mari?! Dzwonie 13 raz, a Ty dalej nie odbierasz!!! Martwimy się! Odezwij się jak najszybciej!***
Od: Lila
Do: MarinetteDzwoniliśmy do Ciebie, ale nie obierasz. Jesteśmy w kinie na Deadpool-u, dołącz di nas później.
***
Marinette Dupain-Cheng! Błagam, daj znak życia.***
Od: Mama
Do: MarinetteCórciu, mam nadzieję, że nic się nie stało. Chciałam Ci przekazać, że wróciły dopiero jutro, ponieważ zatrzymała nas ciotka Charlotte.
***
Od: Adrien
Do: MarinetteMiłego dnia Słońce. 😘🌞
***
Co robisz? 😉***
Żyjesz?***
Czy coś się stało?***
Dlaczego nie odbierasz?!***
Marinette!!!!***
Czy jesteś zła, że się nie pożegnałem? To nie moja wina, ojciec mnie zaskoczył. Mam nadzieję, że Nino powiedział kiedy wracam, jeszcze 4 dni. Nie złość się. Przepraszam. ❤***
Przepraszam.***
Dlaczego nie odbierasz i nie odpisujesz?
Dzwonie 27 raz! Proszę odezwij się! 🙏***
To nie jest zabawne Mari! Błagam niebiosa aby nic Ci nie było. ❤❤❤***
Koniec jadę do Ciebie! Zlać ojca, pojechałem tylko żeby pokazać Twoje projekty. Zostawiłem mu je na biurku razem z listem. Jestem w drodze Księżniczko. ❤***
Na wszystkie SMS odpisałam, że jest w porządku i nie słyszałam komórki, ale co miałam mu odpowiedzieć?! 'Napisał, że jest w drodze. On do mnie jedzie! Jak mam mu napisać, że nie słyszałam jak dzwoni i jedzie tu bez potrzeby tylko dla mnie. Na dodatek zostawił ojcu tylko list, czyli poprawnie uciekł! Brawo Marinette! Brawo!'
W domu rozbrzmiewa się dzwonek do drzwi.
To on!
❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
Przepraszam za wszelkie błędy jakie znajdziecie, obiecuję szczerą poprawę, proszę o pokutę i rozgrzeszenie.
Bogu niech będą dzięki. 😘❤Jeśli się podobało, to możesz zostawić:
Gwiazdkę⭐i Komentarz 📝💬
Dziękuję❤ za przeczytanie.
❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
CZYTASZ
ZMIANY... | Miraculous - Biedronka i Czarny Kot ❗️W TRAKCIE KOŃCZENIA POPRAW
Fanfic"Biedronka i Czarny Kot to przeszłość, historia..." Wszyscy błądzimy jak dzieci we mgle i szukamy swojej przystani. Marinette od kiedy skończyła czternaście lat, wie o tym doskonale, a zmiany, które zaczęły pojawiać się w jej życiu, stały się wręcz...