-Capitolul 2-

2.8K 132 6
                                    

Hei! Este ora...7:30. Lasă palavrageala și dute la lucru! Lasă palavrageala și dute dracu! Scuze ca te dezamăgesc, dar n-am bilet! Hai ca mergem acum sa iti pluam! Îmi iei...

Este marți. A doua zi din săptămâna... Bravo ca ti-ai dat seama! Meriți un oscar! Lasa-ma!

Cobor ca sa iau micul dejun. Mirosul de omleta cu ciuperci se simte de la etaj! Am urlat în timp ce coboram scările.

-Omleta cu ciuperci!

Părinți mei se uita ciudat la mine.

-Ce?

-Da Magda! Omleta cu ciuperci!

-Yes!

Am mâncat super repede. Mi-am luat geaca și am plecat.

-Pa mama, pa tata!

-Pa! Sa te distrezi la lucru!

-As vrea eu!

Ajung în 10 minute. Când intru mă uit în stânga și în dreapta. Era plin! Se pare ca o sa am de munca aici! De asta se numește "loc de munca"! De asta se numește "conștiința de cacat"!

Ma uit într-un colt și îi văd pe Ross, Adi, Chris și Leo.

-Hei baieti!

-Hei Magda! Am auzit ca lucrezi aici!

- Ce repede circula veștile! E deja pe internet?

- Nu!

- Pai, eu acum îmi încep tura. Va aduc ceva?

-Da...Eu vreau o Cola.

-Eu vreau un Lipton.

-Eu o Fanta.

-Eu...O limonada.

Toți ne uitam la Leo.

-Ce? Eu sunt mai...

-În fine! Acum vi le aduc!

Le pregătesc sucurile, cu paie și de toate!

Leo's POV

Magda a plecat sa ne aducă sucurile. Ma uit in stanga, mă uit în dreapta. Ma uit la băieți, și după la Ross. Se juca cu degetele.

-Bun ce ai?

-Ce? Nu am nimic!

-Ross! Te joci cu degetele. Asta faci când ești stresat!

- Uff...Vreau sa fac ceva cu ea!

-Cu cine? Cu Magda?

-Da!

-Adică?

-Vreau sa nu își mai bata lumea joc de ea! Sa nu mai fie o tocilara! Sa îi arat cine e ea cu adevărat! Vreau ca oamenii sa o creadă la fel ca noi! Ea nu e o tocilara! Sau cel puțin nu în mintea mea!

-Si cum vrei sa faci asta?

-Nu știu! Dar o sa o fac!

Chris's POV

Ascult conversația pe care o poarta Ross și Leo, dar nu înțeleg nimic din ea! Ceva legat de Magda sa nu mai fie tratata ca o tocilara sau ceva de genul ăsta. Bine! Nici atent nu prea sunt! Tu ești atent numai la Facebook! Ba nu! Atunci ce faci acum? Sunt atent la Facebook, dar tu nu ai ceva de făcut? Iubita ta, Adelina, lucrează aici, și e chiar acolo!

Din Tocilara, PopularaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum