Alerg, alerg, si simt timpul cum se scurge din mine. Cine e? Ce vrea de la mine? Alerg dar, parca nu inaintez, stau pe loc. O cioara imi taie calea, impiedicandu-ma. Se indreapta spre mine, cu niste pasi apasati.
-Nu! Lasa-ma-n pace!
Luna ii lumineaza putin fata. Dar nu pot observa altceva, decat o masca. O masca foarte familiara. Anonimul!
***
-Aaaaa!
Ma trezesc tipand.
-Magda! Magda esti bine?
-Cred...
Imi imbratisez fratele cu toata dragostea posibila.
Ceva nu se leaga... Am omorat anonimul, de ce e acum in visele mele? Nu ma mai poate urmari sau ceva. Ce naiba se intampla? Am scapat de el, sau nu?
Ma ridic din pat, aruncand un ochi prin camera mea. Totul pare inregula...Cobor trecand pe langa Kevin, care cara niste cutii in camera lui.
Ma asez la masa, punandu-mi capul in maini. Soneria se aude.
-Magda, deschizi tu?
Apas pe clanta si in fata mea era anonimul. Inchid imediat cum il vad. Ce naiba?
-Magda! Ce ai patit?
-Era...Era...
-Era doamna Amalia, de peste drum!
Am facut ochii cat cepele, in timp ce inghit in sec. Deschid usa, lent.
-Scuzati-ma! Nu am dormit atat de bine!
-Nu-i nimic draguta! Auzi ai sa-mi dai si mie niste baterii pentru telecomanda, ca o sa ratez "Mireasa pentru fiul meu"
-Desigur!
-Multumesc!
-Cu placere! Sarut mana!
Inchid usa, uitandu-ma la Kevin.
-Ce dracu a fost asta?
Dau din umeri, in semn ca nu stiu. Se aude dinnou soneria.
-Magda, revinoti!
Dau din cap afirmativ si meschid usa, in fata mea aparand un tip inalt, brunet, ochi albastri, de vis! Si nu am cum sa nu-i observ geaca de piele! Frate! Asta sigur a cazut din rai!
-Buna! Sunt Aron! Tocmai m-am mutat aici din Anglia!
Imi revin din transa in care eram cand acesta mi se adreseaza.
-Buna Aron! Sunt Magda, iar el e Kevin!
-Cum am spus, abea m-am mutat si vreau sa fac cunostinta cu toti oamenii de pe strada asta, findca, o sa-mi fiti si vecini!
-Pai, eu spun ca ai inceput bine, Aron!
-Multumesc! Sti cumva unde e liceul Fairmont?
-Ce coincidenta! Acolo invatam noi!
-Surprinzator!
-Daca vrei, te-am putea conduce!
-Mi-ar face placere!
-Kevin?
***
Wow, ce baiat! Nu gasesti unul ca el in fiecare loc. Cel mai probabil dai de tipi de felul lui Chris. Dar el...El de diferit! Nu e ca ceilalti!
-Aron. Sambata...Prietenul meu, Leo, da o petrecere. Ai vrea sa vi cu mine?
-Wow! Fata invita baiatul! Provocator!
Un zambet se afiseaza pe fata mea.
-Pai...Domnisoara...
-Valero.
-Domnisoara Valero, mi-ar face placere sa va insotesc la petrecere!
Un zambet si mai mare...
Ross's POV
Sunt chiar acolo. Ii pot auzi. Cine naiba e ala? Ar fi bine sa stea departe de Magda sau...Sau? Tu de unde ai mai aparut? Frate, sunt tu! Mda...Regret asta! Ce vrei? Parca ziceai ca stai departe de Magda! Pai stau! Dar nu-mi place ca e cu el! Nu cumva esti gelos? Pe cine sa fiu gelos? Pe asta? Nici vorba! Ba eu cred ca da!
-Gelosule! Care-i treaba?
-Ce vrei Chris?
-Ti-am spus! Care-i treaba?
-Nimic nou!
-Eu vad ca a aparut cineva in peisaj!
Ma uit fara pic de viata la el.
-Du-te naiba!
Spun simplu si plec, trecand pe langa ei (N.A Magda si Aron)
Magda's POV
Poate chiar e adevarat? Sunt indragostita de Aron? Nu are cum sa fie adevarat! Sau poate fi! Taca-ti fleanca! Esti indragostita de el si punct. Ce naiba faci mare petrecere din asta? Tu sa taci!
CITEȘTI
Din Tocilara, Populara
Teen FictionCateva informatii despre Magda Valero: Fata aproape obisnuita, 15 ani, isi intalneste dragostea alaturi de prietenii ei, Ross, Adi, Leo si Chris, iubitul ei. Ea isi doreste sa nu mai fie o tocilara, sa nu o mai trateze lumea asa, sa o creada o perso...