-Capitolul 4-

1.9K 119 9
                                    

Anterior in Din tocilara, populara:

Ajung acasa. Urc in camera mea si nu mai ies de acolo. Se face ora 20:30. O silueta da buzna in camera mea. Era Chris. Nu purtam acel hanorac. El mi-a vazut toata fata vanata.

REVENIND:

-Magda!

-Chris!

-Ce ai pe fata?

-Aaa...

-Magda! Ce ai pe fata?

-...

-Magda! Te mai intreb o singura data! Ce ai pe fata?!

-Ambar ma dat cu capul de toti peretii!

-Of...

-...

-Si de ce nu ne-ai spus?

-Pentru ca voi aveti incredere in mine! ...Si acum v-am dezamagit!

Eu m-am trantit pe spate si am inceput sa plang. Ce am facut? Mai bine le spuneam! Nu e un moment bun, nu? Nup! Sunt un monstru! Merit sa mor in chinuri!

-Trebuia sa ne spui! Puteam intelege!

-...

-Dar nici noi nu trebuia sa te lasam singura!

-...

-A fost idea lui Ross!

Ross! Numele lui suna ca un ecou in capul meu. L-am lasat singur, cu ochii in soare. Ma urasc! Imi urasc viata! Urasc tot ce are legatura cu mine! Vreau sa mor!

-Acum, tot ce imi doresc este sa mor! Si pe Ross l-am lasat cu ochii in soare!

-Nu te gandi la asta, si ridicate!

Eu m-am pus in stil turcesc.

-Am eu un leac ca sa te simti mai bine!

-Iei o pusca si ma omori?

-Nu! Iau laptopul si boxele. Pun muzica si hocus-pocus! Esti dinnou fericita!

-Slabe sanse!

-Facem pariu?

Chris's POV

Ii iau laptopul lui Magda si pun cele mai faine melodii. Am ales 5 melodii.

*Skrillex & Diplo- "Mind" feat. Kai

*Willy William- "Ego"

*Maria Joy- "California"

*Jason Derulo- "Get Ugly"

*Eva Simons- "Policeman"

-Si...Play!

Eu am inceput sa dansez.

-Chris, sti ca nu am chef!

-Iti arat ca ai?

-Nu poti!

Eu am luat-o de maini si am pus-o pe picioare.

-Imi acordati acest dans, domnisoara?

-...

Ea a rosit. E logic! Toate sunt topite dupa Chris Blanco! E na! Chiar toate? Si Ambar? Sa o manance dracii pe aia! Tu nu vezi ce i-a facut lui Magda pe fata? Tin la ea, si nu vreau sa pateasca ceva!

Tocmai realizasem ca Magda era in bratele mele.

-Nu pot sa te fac sa zambesti?

-Ba da! Dar, cum?

-Am eu secretele mele.

Ea mi-a zambit. Dar nu a realizat ca s-a impiedicat. Ce bine ca a aterizat in pat. Cum eu o tineam de mana, m-am dus odata cu ea. Si uite cum Chris ajunge peste Magda.

Ea a rosit dinnou. Ce are ea cu rositul? Orice are ea, imi place! Imi place sa o vad fericita! Cand ea se simte bine si eu ma simt bine! In fine...

M-am ridicat si am oprit muzica, uitandu-ma in continuare la Magda!

-Asta a fost cam ciudat!

-Magda! Asculta-ma! Sa nu o mai lasi sa te loveasca!

-Sa fi mereu alaturi de mine!

-O sa fiu mereu alaturi de tine!

Eu o imbratisez strans. Ea nu se retrage! Avea nevoie de asta! Chiar daca o cunosc de 4 zile, tin la ea, o cunosc, simt ca o cunosc de o viata! Si...Cred ca simt pentru Magda ceva ce nu simt pentru Adelina! Subliniez POATE!

Magda's POV

Nu inteleg! Acum 10 minute eram super nervoasa, iar Chris m-a facut fericita in mai putin de 5 minute! Cum e posibil? Poate e un magician al sentimentelor! Poate am nevoie de o constiinta mai inteligenta!

Se face ora 22:15. Chiar daca era tarziu, nu voiam ca el sa plece. Amandoi am fost de acord ca [,] Chris sa stea peste noapte la mine.

Ne-am uitat la filme pana la ora 23:45.

-S-a facut tarziu! Trebuie totusi sa dormim!

-Ok!

-Noapte buna, piticul meu lovit!

-Noapte buna, Chris!

Sa nu va ganditi la chestia aia! Suntem doar prieteni! Sau ne apropiem sa fim ceva mai mult?





Din Tocilara, PopularaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum