Nu pot sa cred ca simt ceva pentru Chris! Si...El simte ceva pentru mine? Și...Dacă el știa ca sunt eu? A facut-o intenționat sau chiar ne-a confundat? Azi e sâmbătă. Lucrez, trebuie sa merg azi la școala pentru a face un proiect. Da, bravo! Hai pregateste-te! Da, bine ho!
Este ora 7:23. Ma imbrac in ceva simplu și merg jos. Ai mei nu sunt acasă așa ca îmi iau un măr și plec spre stația de autobuz. În 10 minute ajung la lucru. Voi știți deja ce fac eu la lucru așa ca nu e nevoie sa va mai spun. Doar ca...
Amintiri de la lucru:
-Hei Chris!
-Hei Magda!
-...
-...
-În legătură cu ce s-a intamplat aseara eu...
-Magda! Nu e nimic! Doar te-am confundat!
-Da dar...
-Dar? Pentru tine a fost altceva decât un accident?
-...N-Nu!
-Atunci?
-...
-Mă rog! Îmi aduci te rog un suc de capsune?
-D-Da!
Încheiere amintiri de la lucru
Am ajuns acasă și încă îmi mai bătea inima. Imi iau rucsacul și merg la școala. Ajung în curte și prima persoana pe care o văd e...Tobele va rog...Chris.
-Hei Magda!
Eu îl evit. Merg la dulap, imi iau cărțile și merg spre clasa.
Chris' s POV
Ce pisicii mei are Magda? De ieri încoace mă tot evita. Magda...Magda...Magda! Numele ei se aude în ecou în capul meu! Îmi vine sa îl strig peste tot. Magda! Stai ce? Ce e? Ce doamne ai cu Magda? O plac! Stai ce? Ai zis ca o placi pe Magda! Nu cred ca am spus asta! Ba da! O plac pe Magda? Cred! Nu se poate! Ba da! Magda mi-e doar prietena! Asa spuneti toti!
Merg in clasa. Am istorie. Prima persoana pe care o vad e Ambar care se i-a de Magda. Ce dracu' are cu ea!
-Ambar!
-Oh! Chris! Ce faci iubire?
Magda se uita de parca ar fi vrut sa o sugrume.
-Stai pe stop! Nu sunt iubitul tau! Si nu te mai lua de Magda!
-Hai Chrisu! E doar o tocilara!
-Nu! Nu e o tocilara! E prietena mea!
Magda a rosit, iar Ambar s-a dus in banca ei. Mi-am indreptat privirea catre ea.
-Hei! Esti bine?
Ea a dat din cap afirmativ.
-Magda, eu...
*Trrrrr*
Profesorul intra pe usa.
-In banci copii! In banci!
Eu merg in banca dezamagit.
Ora se termina super greu. O vad pe Magda la dulap.
-Magda! Ce voiam sa iti zic inainte sa inceapa ora! Eu...
Atunci au venit si ceilalti.
-Hei gasca!
-Hei baieti!
-H...ei!
-Ce ora aveti acum?
-Geografie!
-Muzica!
-Sociologie!
-Bi...ologie!
-Frate! Chris? Ce puii mei ai?
-Nimic! Sunt doar (indragostit) obosit!
-Ok!
Se termina si celelalte ore. Ajung primul in canina. Ma asez pe ceilalti si Ross, Adi si Leo vin si ei. O mai asteptam si pe Magda, dar Ambar s-a asezat pe scaunul ei.
-Astepti pe cineva Chrisu?
-Da! Pe dracu' ca sa vina sa te ia de aici!
Atunci Magda intra pe usa si o vede pe tuta asta stand pe scaunul ei. Ea vrea sa se duca la alta masa dar eu o dau pe Ambar de pe scaun.
-Magda! Aseaza-te!
-Mersi!
Ambar a plecat cu mersul ei tantos.
Se termina celelalte ore. Merg sa ma dau cu penny board-ul prin parc. O vad pe Magda stand pe o banca.
-Magda! Tot vreau sa iti spun asta!
-Ok...Spune...Te ascult!
Hai! Fati curaj ca sa ii spui ca o placi!
-Chris?
-Maine e balul scolii! Vrei sa vi cu noi?
-Mi-ar face placere!
-Bine! Pai...Eu te las!
-Pa!
Ce a fost asta? De ce nu i-ai zis ca o placi? Nu vreau sa stie acum! Dar cand? Cand o sa implineasca 89 de ani?
Magda's POV
Ok! Deci...Practic Chris m-a invitat la bal? Nu stiu! Ma rog...
Este ora 18:00. Imi fac o plimbare de seara si merg dinnou acasa. urc in camera mea. Stau putin pe telefon si ma culc. Noapte buna!
CITEȘTI
Din Tocilara, Populara
Teen FictionCateva informatii despre Magda Valero: Fata aproape obisnuita, 15 ani, isi intalneste dragostea alaturi de prietenii ei, Ross, Adi, Leo si Chris, iubitul ei. Ea isi doreste sa nu mai fie o tocilara, sa nu o mai trateze lumea asa, sa o creada o perso...