-Capitolul 8-

1.8K 93 9
                                    

Hei! Daca ce a spus Chris ieri e adevarat, eu ma sinucid in secunda 3!

La bal

-Chris? Si Adelina?

-Nu imi pasa de ea, ci de tine!

...

-Te plac, Magda!

-Si eu te plac, Chris!

Sfarsit

M-am asezat pe canapea super obosita. Ma uit la ceas care indica ora 7:35. Ce zi e azi? Luni! AAAAAAAA!

Cand am auzit acest cuvant am sarit ca arsa de pe canapea, m-am dus sus, m-am imbracat si am fost jos in...47 de secunde! RECORD MONDIAL! Am iesit pe usa si am zburat spre statia aia de autobuz. Am ajuns in 5 minute. Ce bine ca nu am intarziat ca imi spuneam papa de la postul asta!

Au trecut 2 ore bune, in care am servit sucuri, am sters mese, am luat comenzi...

Merg acasa si ma schimb in ceva mai...de scoala...nu uniforma...Nu vreti sa ma vedeti in uniforma! Mi-am luat ghiozdanul si am iesit pe usa. Inchid usa, imi bag cheile in buzunar si cand ma intorc il vad pe Chris in masina.

-Hei! Cum iti mai e viata?

-Super! De cand tu esti in ea!

-Aww!

El mi-a dat un scurt pupic pe obraz. SO CUTE! Cred ca toate fetele vor sa aiba un prieten ca el! Sigur ca toate vor! Dar, ne-am sarutat. Deci suntem impreuna? Nu ma sunteti dusmani! Hei! Nu ma pricep la asta! VAD!

In timp ce ma certam cu...mine, am observat ca ajunsesem la scoala! Ba da' scurt e drumu'! La ce dracu' mai am nevoie de masina? I don't know!

Cand am intrat, am vazut ca am luat rolul principal la un spectacol dracu' stie cum se numeste!

Atunci cand a vazut si Chris, m-a luat in brate si m-a invartit.

-Cum dracu' am primit rolul principal?

-Pai...Pur si simplu am zis ca esti iubita mea! Si...Hocus Pocus...Ai rolul principal!

-Multu!

Am sarit la gatul lui si l-am imbratisat. Acum crezi ca sunteti impreuna? Nu! Tot nu i-am zis doua cuvinte: Te iubesc! Si ieri cum dracu' i-ai zis ca il placi? Atunci a vorbit sub-constientul meu adica, TU! Si bine ca am facut-o ca daca nu, nu mai ajungeai asa departe! Inca putin si o intreci pe Ambar! Mie nu-mi pasa de oligofrena aia! Pun pariu ca acum se f**e cu niste baieti in statia de autobuz! O sti pe asta ca merge cu autobuzul...Poate face asta in avion! Ba, nu m-as mira sa o vad acolo, cum scoate o gramada de sunete si geme in continu!

M-am dus la dulap si am gasit un biletel.

"Daca nu ti-ai dat seama, eu am planificat rolul principal, pentru ca...Am incredere in tine! Si...Stiu ca daca te-as pierde...O sa mor in chinuri pentru ca...Te iubesc Bubu! Te iubesc mult si nu voi renunta la tine!"

Cu drag, Nebunul #1

Chris's POV

Ba! Ce dracu' vor astia de la mine? De ieri in coace tot ma bat la cap cu un cacat de rol principal! Am dat proba, m-au acceptat ca rolul masculin, dar principal si i-am convins sa o primeasca pe Magda ca rolul feminin, principal, ca daca nu trebuia sa impart un amarat de sarut cu Ambar si nu cred ca Magdei i-ar placea, in puii mei!

Mi-am amintit ca i-am pus Magdei un bilet la dulap. Sper ca l-a citit! I-a stai tu aici! Ce trupa mea preferata cauti aici? Sunt constiinta ta! Una destul de tampita, dar, esti a mea! Si eu ma iubesc! Si tu te... Stai aici pentru ca din cate imi amintesc eu Magda citeste biletul! Asa si? Nu poate omu' sa se duca pana la ea ca citeste un amarat de bilet? Daca e amarat de ce i l-ai trimis? Pleaca dracu' de aici sau plec eu! Nu am cum sa plec! Practic, sunt TU! Unde e un magazin de constiinte ca vreau sa schimb chestia asta cu ceva mai bun?!

Am mers la dulapul lui Magda fara sa imi mai pese de ce zice constiinta asta idioata! Ma intreb daca Magda are o constiinta handicapata ca a mea, dar...Nu are cum...Nu are cum o fata atat de speciala sa primeasca o constiinta ATAT de idioata!

-Hei Magda!

Imediat cum ma vazut a sarit la gatul meu.

-Mersi! Mersi! Mersi! Mersi!

-Ce dracu' e cu toata veselia asta pe tine?

-Dupa ce bilet mi-ai lasat cum puii mei sa nu fiu fericita?

-...

-Tu ai planuit rolul meu principal?

-Pai da! Si mai am o surpriza!

-...

-O sa impartim scena! Eu am rolul masculin, iar tu cel feminin!

-Aaaaa! Mersi! Dar...

-Dar?

-Bag picioarele! Am fobie de scena!

Ea a dat cu piciorul in dulapuri si s-a aezat jos, eu langa ea.

-De ce cand apare ceva super important, ceva sau cineva strica acel lucru?!

-Ce nu stim despre noi, o sa ne spuna anii!

Eu am imbratisat-o, iar ea si-a lasat capul pe umarul meu.

-Multumesc!

-Pentru?

-Pentru ca existi!

Eu am sarutat-o scurt pe frunte, iar ea mi-a dat un pumn prieteneste in umar.

-Mergem la ora?

-Aha! Chi...

-MIE!

-Ora noastra preferata!

-Yep!

Am luat-o de mana si am mers spre laborator.

Ross's POV

Ba! La dracu' nu se mai termina si ora asta de istorie? Am deja o gramada de nervi ca Magda si Chris sunt acum impreuna! Acum profu' ne explica de cand era el de varsta noastra si era la prima lui dragoste...Hai frate un moment mai bun ca asta nu gasea? Sa-si vada de dragostea lui si sa ma lase pe mine sa ies dracului afara din inchisoarea asta ca nu mai pot!

Ba cat dracu' e ceasul? 12:47. Bai! Nu mai pot nici 1 minut in iadul asta. Ce dracu' ora am dupa ca eu cred ca nici nu mai stau!? Wow! Super! Franceza isi face simtita prezenta dupa ora asta! O dau dracu' de franceza si merg acasa si mananc chipsuri cu branza, iaurt de capsuni si inchetata cu menta! Nu traiesc foarte sanatos din chestile astea, dar traiesc cu gandul la porumbeii aia care acum au chimie...FIX CHIMIE...IMPREUNA! Bag piciorul!

Adi's POV

Avem 25.000 de mi de abonati! Cred ca-s mai fericit decat toti la un loc!

Il vad pe Ross plecand.

-Ross! Frate, unde te duci?

-Acasa!

-De ce man?

-Ca ma doare capu'!

-De doare capu' ca ii vezi pe Chris si Magda impreuna?

In clipa aia au venit si ei.

-Trebuie sa plec!

Ross a plecat in drumul lui, iar eu am ramas cu gandul la numarul de abonati!

Leo's POV

Au trecut si restu de ore! Am mers acasa, eu, asa chill, fara nici un stres. Si pentru ca nu aveam nici 1% stres in mine, m-am asezat pe canapea, am mancat pizza, chipsuri, suc si m-am uitat la fotbal. Mda...Oi fi eu popular, dar sunt lenes!

Magda's POV

Am iesit din masina. Chris era langa mine. Inchid portiera cu putere.

-Hei! Mai usor cu masina!

-Sorry!

Deschid usor usa. Nu pot sa cred! In fara mea era...



Din Tocilara, PopularaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum