Q&A

828 40 0
                                    

Me: Bun! Asa cum v-am promis...Azi facem Q&A! Eu o sa pun intrebarile voastre personajelor si...Sper sa iasa fain...

Toti: Mysterious! Cate intrebari avem?

Me: Nu m-am uitat inca! Dar avem cateva!

Toti: Bene! Incepem?

Me: Da! Urmatoarele intrebari sunt de la @Winter_Bird_Girl. Prima este pentru Chris si anume...

   "De ce te-ai despartit defapt de Magda?"

Chris: Toata lumea ma intreaba asta! 

Me: Si toata lumea stie ca nu e adevarat!

Chris: BINE!! M-am despartit de Magda pentru ca am simtit ceva la Sarah ce nu am simtit pentru nimeni asa ceva, nici la Magda! Si chiar va rog sa nu ma urati! Magda?

Magda: De ce sa ma supar? Nu am de ce! Si eu simt pentru cineva ce nu am simtit la tine!

Ross: Magda...

Me: Gata ca deja Ross i-a la bataie pe cineva si nu e bine! Urmatoarea intrebare este tot pentru Chris.

      "Esti gelos ca Magda merge la petrecere cu Aron?"

Chris: Nu!

Aron si Magda: De ce sa fie gelos?

Chris: Eu merg la petrecere cu Sarah, iar ea cu Aron! Nu am de ce sa fiu gelos!

Me: Gata cu intrebarile de la @Winter_Bird_Girl. Urmeaza cele de la @BlackFlower05. Prima este pentru Magda.

   "Cu cine vrei sa ramai impreuna? Ross sau Aron?

Magda: Da! Chiar ma asteptam la intrebarea asta! Multi stiu ca eu simt ceva pentru aron, dar in acelas timp simt ceva si pentru Ross. Nu vreau sa ranesc pe nimeni! Si chiar nu stiu cu cine voi ramane impreuna! Soarta va alege asta! Nu putem alege cu cine vrem sa fim! Daca persoana aia nu simte la fel pentru tine e si mai complicat!

Me: Gata pentru urmatoarea intrebare?

Toti: Yes, of course!

Me: Bai! Asta e vorba mea! Bun, deci urmatoarea intrebare este pentru Ross.

   "Cat de gelos esti pe Aron?"

Aron: Eu ma duc pana afara, ca trebuie sa il sun pe frate-miu!

Me: Bine! Acum, Ross...Scuipa tot!

Ross: Cat de gelos sunt pe Aron?

Me: Da ma zi odata ca nu am toata ziua!

Ross: De la 1 la 10...94!

Me: Ho mai usor ca daca nu iesea tu il luai la bataie!

Ross: Ce bine ma cunosti!

Me: Logic! 7-8 luni de cand ne cunoastem! Bine! Hai cu urmatoarea intrebare care este pentru...Chris!

   "Chiar nu-ti pare rau ca te-ai despartit de Magda?"

Chris: Ce au toti cu intrebarile astea?!

Toti: Dracu' stie!

Chris: Normal ca mi-a parut rau ca m-am despartit de ea! Dar relatia asta nu mai mergea, am inceput sa simt mai multe lucruri pentru Sarah! Chiar imi pare rau dar...

Me: Bine! Cine e gata pentru urmatoarea intrebare?

Toti: Noi!

Me: Leo! Hai ca tu urmezi! E ultima intrebare din Q&A!

Leo: Hai sa vedem ce mi-a pregatit @BlackFlower05!

       "Cat de mult ti la Magda?"

Leo: Extrem de mult! Vorba lui Ross! De la 1 la 10...94! E pentru mine ca o sora si nu as suporta sa o pierd! O sa fiu mereu langa ea!

Me: Wow! E uimitor cat de mare poate fi relatia dintre voi! Adica 6 baieti, cu tot cu Kevin si Aron si 2 fete cu tot cu Sarah! Da' chiar! Unde e Kevin?

Magda: La scoala!

Me: Bine! Si cam astea ar fi intrebarile...

Aron: Mysterious! Am si eu o intrebare!

Me: Spune-o!

Aron: Cand o sa termini cartea asta, ce idei o sa mai ai?

Me: Hmm...Am multe idei, Aron! Dar sunt surpriza! 

Aron: O sa ne duci dorul?

Me: O sa imi fie foarte dor de voi! Asta e a doua carte pe care o scriu, dar mai urmeaza unele, mai urmeaza si noi personaje!

Toti: O sa ne fie si noua dor de fani si de tine in acelasi timp!

Me: Pai, asta a fost non-capitolul! Ne vedem la urmatorul non-capitol! Bye!

Toti: Bye misteriosilor!

Din Tocilara, PopularaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum