Neata! Neata tociaro! Ma trezesc cu o durere de cap. Ma ridic și mă duc sa imi fac un dus de 5 minute. Ies din baie și mă duc în fata dulapului. Cu ce sa mă îmbrac? A gata! O bluza cu flori, niste blugi albastri si niste sandale. Tinuta asta nu e potrivita pentru tine! Taci, constiinta inutila!
Ma duc jos. Ii vad pe parintii mei care pregatesc masa.
-Si...Ce mancam?
Cacat pe paine! Sa mananci tu!
-Omleta cu ciuperci!
-Yummy!
Am terminat de mancat. Ma asez pe canapea, amintindu-mi ca azi e miercuri si ca este ora 7:45. Of...Trebuie sa merg la munca! Ti-ai dat si tu seama! Imi iau tot ce trebuie si pornesc la drum. Ajung in statia de autobuz. Astept nenorocirea asta de transport in comun de...Of! Ajung la lucru in 5 minute. Sefa vine la mine si imi vorbeste pe un ton sarcastic.
-Bravo Valero! Ai ajuns la timp.
-Multumesc...Cred!
Ma uit in jur si vad ca peste tot e doar lume.
-Wow...Multi clienti!
-Ai de muncit!
-Of...
Ma duc si ma pregatesc. Ii vad pe baieti.
-Hei baie...
In clipa aia ei au plecat fara sa ma bage in seama. What the fuck?!
Adi's POV
O vedem pe Magda. Noi plecam repede, chiar daca si ea ne-a vazut. Bine...Ross ne pune sa plecam. Cand am iesit toti ne uitam spre Ross.
-Ce dracu' a fost asta?
-Nu vreau sa o vad pana la a doua ora de la scoala!
-Ok...De ce?
-Vreau sa vad cum se descurca! Daca a innaintat!
Noi am plecat de acolo.
Chris's POV
Nu prea imi placea chestia asta: Sa vedem cum se descurca. A demonstrat ieri ce poate. Daca eu stiu ca poate, poate. Am incredere in ea! Nu cumva simti pentru Magda ceva ce nu prea simti pentru Adelina? ...Poate! Asa credeam si eu!
Poate chiar simt asta. Poate o iubesc pe Magda! Dar vineri am intalnirea cu Adelina! ...
Magda's POV
Ok! Baietii astia au patit ceva! Dar acum am de muncit, nu de investigat! Orele trec ca vantul. In sfarsit! Peste 10 minute iau pauza.
-Valero! Pauza!
-Dar mai am inca 10 minute!
-Ai scapat pentru ca ai venit la timp!
Ok, acum si sefa mea se comporta ciudat. Ce au frate oamenii astia? Poate sufera de anestezie! Poate!
Ma duc sa ma plimb. Ma duc prin parc, ma asez pe o banca si imi scot telefonul. Hai sa intram pe Instagram. Trece si jumatatea asta de ora. Trebuie sa ma intorc.
CITEȘTI
Din Tocilara, Populara
Teen FictionCateva informatii despre Magda Valero: Fata aproape obisnuita, 15 ani, isi intalneste dragostea alaturi de prietenii ei, Ross, Adi, Leo si Chris, iubitul ei. Ea isi doreste sa nu mai fie o tocilara, sa nu o mai trateze lumea asa, sa o creada o perso...