Azi e...BALUL SCOLII! La care eu nu am degand sa merg! Sau...Nu il pot trada pe Chris dinnou. Trebuie sa merg! Daca o sa il mint iar...Mai bine mor decat sa il mint! Azi e duminica...Mda...Nu merg la lucru. Ce fericire pe tine! Pai da! Sa nu indraznesti sa nu mergi la bal! ... Magda! Bine, bine, merg!
Cobor jos, mă trantesc pe canapea, mă îndrept spre telecomanda și dau drumul la TV. Ce programe sunt astea? Discovery, Boomerang, Animal! Serios? Par eu de canale dastea? Mda...La știri. Nu prea îmi pasa ce e la știri, vreau doar sa am ceva pe fundal în timp ce eu mă uit pe Facebook. Ca de obicei: 0 cereri de prietenie și o notificare ca sa joc Candy Crush. Lumea mă urăște...
Primesc și un mic mesaj de un rand de la Chris.
Comvorbire mesageica
-Hei pitico! Vi azi la bal? Dar stai...Te-am invitat, nu?
-Mda...
-De când ești tu de acord așa repede?
-De când ești alături de mine!
-Dacă (,) curva aia de Ambar se mai ia de Bubu a mea o castrez!
-Mai ușor man!
-Princess, capu' sus! Îți cade coroana!
-Fara coroana! Sunt o to...
-Nu o spune!
-...Cilara!
-Ma supeli!
-Blavo mie!
Sfarsit comvorbire mesageica
Acum chiar ca merg la bal! Fuck! Trebuie sa îmi iau o rochie, pantofi, trebuie sa mă duc la coafor. Toate astea în mai puțin de 8 ore. Aaaaaa! Urc sus, sa văd dacă am ceva potrivit. Pe scaun e o rochie neagra și un bilet.
Bilet de la mama
Scumpo, sa nu crezi ca am uitat ca azi e balul scolii. Ca sa fi pregătită, ti-am luat o roche și o pereche de pantofi cu toc! Doar sa nu leșine Ross, Adi, Leo și...Cum îl cheamă?...Chris...Sa nu leșine când o sa te vadă! Sa te distrezi și sa ai grija cu tocurile sa nu cazi în nas!
Mama.
Terminare bilet de la mamaSo cute...Stai ce? Mama știe de băieți? Va trebui sa am o discuție cu ea după bal! Mersi mama! Acum ca 2 lucruri de pe lista mea sunt făcute, trebuie sa merg la coafor și sa învăț sa merg pe tocuri. Cat e ceasul? 10:30. Cred ca mai stau puțin și după merg la o plimbare...Și la coafor! Aha!
Timpul trece mult prea greu!
*10:45*
...
*10:58*
...
*11:13*
...
*11:19*
Gata! Nu mai stau nici un minut în casa asta! Îmi iau cheile, mă încalț și ies afară, trântind ușa în urma mea. Nici bine nu mă întorc, și deja intru înapoi în casa. Încep sa oftez și dabea mai spun 2 vorbe!
-Prea...Cald! Simt ca...O...Sa...Ma...Topesc!
Ma uit pe vreme: +30°C! Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! Cred ca m-au auzit vecinii! Ies dinnou afară, dar plec în mai puțin de 2 minisecunde! Ajung în parc, imi iau o pauza pe o banca si ma îndrept cu pași mărunți către casa. Ce? E ora 11:26! Nu o sa stau cu parul aranjat pana la 18:00!
CITEȘTI
Din Tocilara, Populara
Teen FictionCateva informatii despre Magda Valero: Fata aproape obisnuita, 15 ani, isi intalneste dragostea alaturi de prietenii ei, Ross, Adi, Leo si Chris, iubitul ei. Ea isi doreste sa nu mai fie o tocilara, sa nu o mai trateze lumea asa, sa o creada o perso...