In dimineata asta numai de lucru nu am chef. Nici nu mai merg! Imi iau pe mine o bluza alba, o camasa albastra si niste pantaloni scurti in dungi.
Cobor jos unde o gasesc pe mama.
-Neata mom!
-Neata scumpo! Am sa-ti dau o veste!
-Spune!
-Am invitat-o pe colega mea de la munca la cina si am inteles ca vine si cu fiul ei. Din cate stiu eu, fiul ei este in aceeasi scoala cu tine! Daca poti sa te imbraci adecvat...
-Sigur ca da! Hei! Tata unde e?
-Este de servici! Se intoarce maine!
-Ok!
Ma asez pe scaun si incep sa mananc din faimoasa omleta facuta de mama.
Urc lenesa scarile, intru in camera mea si ma arunc in pat ca in piscina.
Chris's POV
-Pleaca dracu' de aici! Nu intelegi ca nu am de-aface cu tine?
-Hai Chrisu! Stiu ca ma iubesti!
-Ambar! Si eu stiu ca tie iti lipseste o doaga...Sau mai multe!
-Hai mai! Sti ca sunt iubitat ta!
-Daca nu esti Magda atunci nu esti iubita mea!
-Of...Magda, Magda, Magda! De cand a fost balul numai de Magda vorbesti! De ce nu vorbesti si de iubita ta?
-Pai vorbesc de iubita mea de la bal!
Se bosumfla cand aude asta! Si foarte bine face! Fi si tu bun cu ea! Imi loveste iubita si tot eu sunt cel rau? Da! Muie! Tie!
O conduc pe Ambar afara. Cand deschid usa Magda era in fata mea. Cand Ambar a vazut-o a sarit la gatul meu si m-a sarutat. Ce dracu' are asta azi ma? Magda mai avea putin si plangea, dar se tinea tare! O dau pe asa de langa mine si ma intorc inspre Magda. Se uita incruntata la mine. Un ranjet ii apare lui Ambar pe fata.
-Oh! Scuze Magda! Nu credeam ca esti aici!
-Taci dracu' Ambar! Magda!
Ea a vrut sa plece, dar eu am prins-o de mana.
-Magda! Stai!
-Ce e? Nu e de-ajuns ca te-am vazut sarutandu-te cu Ambar?
-Dar nu eu am sarutat-o!
-Nu? Dar cine, mama? Termina cu minciuna!
A plecat nervoasa.
-Magda...
Bravo gagauta! Taci dracu'!
-Ambar! Pleaca!
A plecat si ea si ranjetul ala de pe fata inca nu-i disparuse. Nu pot sa cred ce minte de hiena are! Magda sau Ambar? TU! Mersi! Stai ce? Chiar imi trebuie alta constiinta!
Merg in camera mea, trantind toate usile care imi stau in cale. Trebuie sa fac ceva in legatura cu asta. Gata stiu!
Magda's POV
Pur si simplu voiam sa repet cu el pentru piesa si cand sa merg la el il gasesc sarutandu-se cu Ambar! Super tare! Am o viata de tot rahatul! si cand credeam ca el imi e prieten! Cand credeam ca tine la mine! M-am inselat in toate astea! In toate! Vreau doar sa mor in chinuri! Nu mai suport sa traiesc asa! Parca as fi bucata de rahat de pe pantoful cuiva! Poate chiar asta sunt!
Ma arunc in pat si incep sa plang. In scurt timp, acele lacrimi se transforma intr-un rau si dupa, intr-o cascada! Asta e viata mea! De ce trebuie totul sa fie atat de greu?
Merg in bucatarie si dau de un cutit ascutit si taios. Il iau si mi-l indrept spre incheietura. Nu pot sa fac asta! dar nu mai suport tot haosul care se intampla in viata mea! Incerc sa imi tai venele! O picatura de sange se scurge usor, apoi inca una si inca una. Cad pe jos incercand sa mor! Lacrimile isi fac dinnou aparitia, care se amesteca cu sangele de pe mana mea.
Chris da buzna pe usa.
-Magda! Nu!
El vine langa mine, se aseaza in genunchi si se uita la mana mea, apoi la mine. Lasa cutitul deoparte si cauta ceva cu care sa stearga balta de sange care s-a format pe mana mea. Sterge usor rana. Eu lesin, dar el ma prins. Ochii mei se inchid greu! Nu...
***
Ma trezesc inconstienta in patul din camera mea si Chris era langa mine.
-Chris...
-Magda! Multumesc Doamne ca esti bine!
-Ce s-a intamplat?
Ma uit la incheietura mea la care vad ca mi-a ramas cicatrice.
-Asta s-a intamplat!
El imi arata cutitul plin cu sange, apoi il lasa deoparte, ajutandu-ma sa ma ridic. Raman socata. Cum dracu' am putut face asa ceva?
-Cat este ceasul?
-13:35!
-O nu! Am intarziat la scoala!
-Nu, nu, nu! Cu rana aia tu nu te duci nicaieri!
-Dar...
-Nici un dar! Nu mergi la scoala!
Chris a plecat la scoala, iar eu am ramas singura in casa. Ma indrept spre bucatarie ca sa iau un pahar cu apa.
Timpul trece greu, nu am ce face, nimic...
***
Se face ora 17:45. La 18:00 trebuie sa ajunga colega lui mama impreuna cu fiul ei. Ma imbrac super decent: O bluza alba cu o gecuta subtire neagra si niste pantaloni crem si in picioare conversii mei gri. Totusi nu vreau sa ma imbrac cum m-am imbracat la bal. Parul mi-l prind in coada si voila!
Cobor jos unde o vad pe mama si pe colega ei.
-Ea este fica mea, Magda!
-Incantata de cunostinta, Magda! Eu sunt Britney. Iar acesta este fiul meu!
Atunci o persoana foarte cunoscuta apare pe usa. Era...Ross?! Cum naiba? Deci, Ross este fiul colegei mamei mele! Foarte tare frate!
-Ross?
-Hei Magda!
-Hei!
-Voi va cunoasteti?
-Da! suntem prieteni si chiar si colegi de clasa la germana!
-Ok! Deci nu va fi greu sa va intelegeti!
-Chiar deloc!
Am stat putin de vorba si dupa ne-am asezat la masa si am inceput sa mancam. Deodata mama porneste discutia.
-Si...Ross! De cand timp o sti pe Magda?
-Peste 4 zile se implinesc 2 saptamani!
-Super! Deci, cred ca sunteti cei mai buni prieteni!
-Da!
-Sigur!
Dupa s-a facut liniste. Eu si Ross am fost singurii care am terminat de mancat.
-Ross! Vi putin sus?
-Bine!
Am urcat scarile si am mers in camera mea. Inchid usa silentios si ma iontorc spre el.
-Bun! De ce te comporti asa?
-Cum asa?
-Ciudat! de ce te comporti asa ciudat? De la o vreme in-coace nu mai esti tu! Ce ai?
-Uff...Nu stiu Magda! Tu cum te-ai simti daca ai fi indragostita de iubitul celei mai bune prietene?
Atunci m-am uitat la poza de pe noptiera care era cu mine si cu Chris.
-Da! Fix asa ma simt eu!
-Ross...
Atunci mi-am dat seama ca ma sarutase. Ross...Ma place.
CITEȘTI
Din Tocilara, Populara
Teen FictionCateva informatii despre Magda Valero: Fata aproape obisnuita, 15 ani, isi intalneste dragostea alaturi de prietenii ei, Ross, Adi, Leo si Chris, iubitul ei. Ea isi doreste sa nu mai fie o tocilara, sa nu o mai trateze lumea asa, sa o creada o perso...