Anterior In " Din tocilara, populara"
Numar privat: Cine crezi? Il mai ti minte pe unchiul tau?
Eu: Tu...
REVENIND
Eu: Tu l-ai ucis pe unchiul meu?!
Numar privat: Poate! Si...Cum ma ai trecut in agenda?
Eu: Aa..."Nesimtit" !
Numar privat: Auch! Asta a durut! Dar nu-mi pasa!
Eu: Ce vrei de la mine?
Numar privat: Sa-ti fac viata un iad, un calvar!
Eu: Prea tarziu! Este deja!
Numar privat: Sa nu crezi ca ma intimidezi, ca nu reusesti!
Eu: Ma rog...Ma lasi in pace? Nu am chef de tine in momentul asta!
Numar privat: Sarah o sa-mi usureze treaba!
Eu: Sarah? Prietena lui Chris?! Cum o sa-ti usureze ea treaba?
Numar privat: Mhm! Acum incepi sa te ingrijorezi? Eu zic sa te uiti in jur pustoaico! Nu sunt de varsta ta! Stiu tot ce faci, cum faci si cu cine faci! Daca faci un pas gresit ajungi la unchil tau!
Eu: Ce ai de gand sa faci?
Numar privat: Daca nu o sa faci ce zic eu, o sa afli! Acum ai si repetitiile!
Eu: Daca mi le strici o sa...
Numar privat: O sa ce, Magda? O sa ce?
Eu: O sa...Pe cine pacalesc? Nu pot sa fac ceva bine!
Numar privat: De la faza cu Ross si cu Chris mi-am dat seama! Cum am zis: Sarah o sa-mi usureze treaba!
Eu: Degeaba ma faci sa sufar! Nu mai am multa vointa in mine si merit sa mor in chinuri!
Numar privat: Imi place cum gandesti! Cum am zis, faci ce spun eu ca daca nu...
Eu: Ok! Oricum nu am de ales! Daca ma omori o sa-mi fie oricum mai bine decat in lumea asta!
Numar privat: Eu zic sa te pregatesti pentru scoala! Doar nu vrei sa intarzi!
Sfarsit comvorbire telefonica
Acum mai am si un disperat pe urmele mele! Rautatea asta nu mai dispare din viata mea? Chiar trebuie sa mor! Cum am zis: Imi pare rau ca traiesc!
Imi iau rucsacul si merg spre scoala.
***
-Asculta printesa!
-O luam de la capat...
-Nu stiu ce incerci tu sa faci, dar sa sti ca nu vei reusi! Eu o sa fiu populara scolii si...Dublura ta in spectacol!
-Ambar nu am chef de...Stai ce? O sa fi dublura mea in spectacol?!
-Ce? Nu stiai? Ah...Naspa!
-Ma rog...
-Asta inseamna ca daca o sa ti se intample ceva, eu va trebui sa joc rolul lui Julieta!
Ea a plecat cu mersul ei tantos si cu un ras malefic de vrajitoare. Fiinta asta chiar ma sperie cateodata! Imi iau cartile si ma uit pe orar. La a doua pauza am o repetitie, iar pe la a patra am inca una. Eh...Mare scula! Merg spre clasa cu ochii in telefon.
CITEȘTI
Din Tocilara, Populara
Teen FictionCateva informatii despre Magda Valero: Fata aproape obisnuita, 15 ani, isi intalneste dragostea alaturi de prietenii ei, Ross, Adi, Leo si Chris, iubitul ei. Ea isi doreste sa nu mai fie o tocilara, sa nu o mai trateze lumea asa, sa o creada o perso...