פרק 11- כיאלו רצתה את זה כמו שגם אני רציתי

248 22 0
                                    

היום הכי מתיש אי פעם!
שעה אחת, רק שעה אחת מסכנה הייתה לי אדם האידיוט הזה.
נמאס לי ממנו!!

אני מתגעגעת לנייט, ולטוד, ולצ׳ייס.. אני ישלח לצ׳ייס הודעה.
״צ׳ייס?״
״היי אחות״, התגעגעתי לזה שהוא קורא לי אחות..
״אני מתגעגעת אלייך ישמן״
״לימודים, לימודים״, הוא כתב והציניות נראתה לעין, כיאלו הוא לומד.
״חחחחחח די, צריך להיפגש״
״יש היום מסיבה בברנר הול״, אתה מתכוון ברנר הול אותו בית שבו לא הפסקתי לפנטז על נייט, ויום אחרי גיליתי שמקס בוגד בי, ״תבואי״
״אני לא יודעת אם אני רוצה מסיבה עכשיו..״ בשביל מה זה טוב? זה כול מה שיש לילדי קולג׳ לעשות היום? מסיבות?
״נו קדימה תבואי, תהני קצת יאפס״
״אחותך אפס״
״אני יודע״, צחקתי לעצמי כי הבנתי כמה מפגרת יצאתי.
״מתי המסיבה?״
״בתשע״
״ניפגש שם.״

התנקתי מהווטצאפ, והתקשרתי לקים, לעדכן אותה שאני רוצה ללכת למסיבה, שקים שבמפתיע הלכה ללימודים.

״היי ילדה״, אחרי שלוש צילצולים היא ענתה לי, בטוח שאת בלימודים?
״היי טמבל, את עסוקה?״
״לא המרצה הדפוק הזה הוציא אותי מהשיעור כי שמתי לק, אני אומרת לך הוא דלוק עליי״, כן קים, הוא דלוק עלייך אחותי.
״את מגעילה אותי״
״הדדי״
״בקיצור, יש היום מסיבה בברנר הול, ואני רוצה ללכת״
״את? מסיבה? איפה אדל?״, סליחה שאני דואגת לעתיד שלי.
״חה חה חה, תלבישי אותי?״
״חיכיתי ליום הזה מאז שהלכנו למסיבה פעם ראשונה״, הגזמהההה.
״ניפגש טמבל״
אמרתי וניתקתי.

״אני הולכת היום למסיבה, לא אוכל לצאת איתך ועם עומר״
שלחתי לליאם עם פרצוף קורץ.
״לא זה בסדר, תנטשי אותנו בגלל לוזרים חתיכים״
״הגיע הזמן לא? נמאס לי מכם כבר״ החזרתי לו עם פרצוף חולה (😷)
״כן הגיע הזמן שתתני לי ולעומר זמן לבד״, הוא החזיר לי עם הסמיילי הסוטה הזה (😏)
״סוטה, תיהיה עדין״, צחקתי לעצמי. ממתי אני אומרת לליאם להיות עדין בכול מה שהוא עושה עם עומר?
״אין לי עדינות״
״הספיק לי להיום השיחה הזאת״, אמרתי ושלחנו אחד לשני סמיילים נקרעים מצחוק (😂)

15:50:
״הלו?״ עניתי בקול חצי ישן.
״איפה את?״, קים שאלה אותי בלחץ
״איפה אני יכולה להיות עם הערת אותי משינה טמבל?״
״תגיעי לחדר של לורן עכשיו. בניין D חדר 208״
״מה קרה?״ התחלתי להלחץ.
״תגיעי״, היא אמרה וניתקה.
תוך עשר דקות הייתי מוכנה, לבשתי חולצה נופלת בצבע אפור, וטייץ שחור. עשיתי גול גול מרושל, שמתי כפכפים ולקחתי את המפתחות של החדר, ויצאתי.

נקודת מבט נייט:

ראיתי אותה הולכת לכיוון בניין D, אחרי הנשיקה שלנו לא דיברנו.. היא נראת כול כך יפה..
הנשיקה הזאת.. חיכיתי כול כך ליום הזה שקים תפלוט לידי שהם נפרדו, אם כמה שזה נשמע מרושע ממש קיוויתי שהמניאק הזה עשה לה משהו ואני יהיה פה כדי לנחם אותה.
עוד מאז שהסתכלתי עלייה לראשונה ליד הלוקרים, הבנתי שאני רוצה אותה בחיים שלי.
כשנישקתי אותה היא לא אמרה כלום, היא לא התנגדה, היא נתנה לי להכנס, כיאלו רצתה את זה כמו שגם אני רציתי, זה טוב לא?
העיניים האלה.. אפשר לטבוע בהם.. אפשר לטבוע בכחול שלהם.. היא כיאלו שולטת עלייך במבט אחד, במבט אחד היא יכולה לגרום לך לעשות כול מה שברצונה.
ראיתי אותה מדברת עם אדם, ראיתי איך הוא מציק לה, ראיתי בעיניים שלה איך היא לו סובלת אותו.
אני נשבע בהכי יקר לי, אם הבן זונה הזה יעשה לה משהו כמו שהוא עשה לחצי מהבנות בקורס שלי, הוא מת.
היא לא כמו כולם. לא כולם מוצאים נחמה באיזה סטוץ מזדמן. ניראלי ככה.. היא נראה כול כל טובה.

״אחי״, איתן העיר אותה מהמחשבות שלי.
״אה גבר״,
״מה יש לך אתה עומד באמצע החיים ובוהה בקיר״, הוא דחף אותי מעט.
לא שמתי לב שהיא כבר לא בזוית העין שלי..
״לא אחי סתם חשבתי על משהו״, רד לי מהגב קרצייה, ״מה עם קים?״
״אחי הולך מעולה, היא מדהימה הבחורה הזאת״, הוא אמר וחייך חיוך גאה.
״אחי אני שמח בשבילך״, אמרתי וחייכתי חזרה.
אני באמת שמח בשבילו, אבל אני מקנא, אני כול כל מקנא בכול הזוגות האלה שהולכים ברחוב ומחזיקים ידיים.
מה לעזעזל היא עשתה לי? אני רוצה אותה. אבל אני לא רוצה אותה בשביל עוד סתם זיון לילה, אני רוצה אותה.
אני רוצה לקום בבוקר לחיוך שלה, אני רוצה להכיר כול חלק בה, פנימי וחיצוני.
אני חייב לעשות עם זה משהו.

״אחי מתי תעשה משהו עם ההדלקות שלך על אדל? אתה נירא כמו כוסית.״ איתן המשיך, והמשיך, והמשיך.
״מה אתה רוצה ממני מה אתה דפוק?״ מה הוא רוצה הטמבל הזה,
״כיאלו לא שמתי לב שהיא עברה פה בדיוק איפה שבהית״ הוא גילגל אליי עיניים.
״אני לא הולך לעשות כלום אחי, לא בנתיים״, אמרתי לו בזמן שהמשכנו להתקדם.
״החלטה שלך גבר, מה שטוב לך״ הוא אמר והמשכנו לדבר על כדורגל.

ראיתי אותה נכנסת לחדר של לורן, שנייה אחרי זה שמעתי צרחה.
נבהלתי ברמות, רציתי לחדר ופתחתי את הדלת.
״נייט?״ אדל שאלה אותי בזמן שהיא לא יכולה להפסיק לצחוק, ואחרי כשראיתי את החדר, צחקתי בעצמי..
•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••היי יפות שליי!!
אין לי הרבה על הראש בזמן האחרון, אז אני כותבת, ואני נהנהת מכול רגע!!
כמו שאתם שמות לב יש לאדל הרבה שיחות הפרק הזה, תזכרו, כול מילה חשובה!!
אוהבת אותכן מלאא ומקווה שתאהבו 💋

מה שהשתנה  Where stories live. Discover now