-Oscar-
Jag vakna upp i Tims famn, vi är hemma hos honom o ligger just nu i hans säng.
"Godmorgon älskling" Tim lyfte min haka o kysste mig lugnt och passionerat mina läppar.
"Godmorgon" svarade jag och log försiktigt
Idag är dagen då mamma och pappa ska begravas. Jossan är hemmas hos Emil. Vi ska ses vid kyrkan om några timmar.
"Är du hungrig?"
"Mm"Tim nicka och vi gick upp från hans säng. Jag gick fram till Tims garderob och tog ut en av hans tjocktröjor. De är februari så de är ganska kallt även i huset nu på vintern. Vi gick ut från Tims rum och ner för trappen som är precis utanför hans dörr.
När vi kom ner till nedervåningen var hela Tims familj uppe. Åsa och Peter satt vid köksbordet och drack kaffe. Peter med en MacBook och skrev något på den, säkert något jobb. Albin låg i soffan och kollade på Bolibompa. Klockan var bara 09:30 men Åsa, Peter och Albin var alltid uppe tidigt även på helgerna. Peter kollade upp från sin dator."Godmorgon killar"
"Hej" svarade Tim trött.
"Godmorgon" sa jag trött till båda två och log.
"När var ni hemma i gårkväll då?" Frågade Åsa oss två.
"Runt ett tror jag" svarade jag henne.Jag och Tim hade nämligen varit hemma hos oss och planerat de sista inför idag med Emil och Jossan.
Jag som är fett morgontrött och knappt hade vaknat ännu gick direkt till soffan och la mig under Albins täcke bakom honom. Haha så som ett kärlekspar eller jag och Tim brukar göra men även jag och Albin. Våran standard typ varje lördagmorgon.
"Godmorgon" sa Albin och kollade bak på mig.
"Har du sovit gott?" Svarade jag tillbaks.
"Aa" sa han och log samt vände sig om mot tvn.
ESTÁS LEYENDO
Kärlek vinner alltid över sorg
RomanceOscar Enestad, förlorar sina två föräldrar i en bilolycka men hans kärlek Tim, finns alltid där. Den här berättelsen handlar om Oscar och Tim och deras underbara kärlek tillsammans.