Vi har nu varit på Mallorca i några dagar och bara tagit det FETT lugnt. Badat, solat, ätit massor av glass och god mat.
Jag vaknar av solens strålar som letar sig igenom gardinerna och träffar mitt ansikte. Jag vänder ansiktet mot Tim som står i kallingar borta vid våra garderober och plockar ut träningskläder.
"Morgon babe" säger han samtidigt som han går fram till mig för att sedan böja sig ner och kyssa mig på munnen.
"Hej älskling" svarar jag honom när kyssen är slut och han fortsätter att klä på sig.
"Vad är klockan?" Frågar jag.
"Halv åtta"
"Omg varför ska du träna nu?" Säger jag plågsamt och suckar för att sedan krypa ner under täcket igen.
"Kom och mys lite med mig istället" jag ger honom en sån där "sexig" blick och blinkar med ena ögat.
Tim går återigen fram och sätter sig på sängkanten bredvid mig. Den här gången sätter han ner händerna på varsin sida om mig och böjer sig sedan ner för att kyssa mig, denna gången lite mera passionerat.
"Du gör de så svårt att lämna men Peter väntar på mig där ute. Vi ska bara ta en liten kort löprunda" säger Tim mellan hånglet.
"Fy fan vilken dissare han är min pojkvän" säger jag samtidigt som lyfter ena kanten på täcket så att mitt stånd blottas. "Du tänkte alltså lämna mig med detta?" Säger jag och tittar fullt allvarligt på honom.
Tim skrattar så där perfekt som bara han kan.
"Hur fan är de möjligt att bli så där jävla kåt på 5 sekunders strul?" Säger Tim fullt allvarligt samtidigt som han fortfarande skrattar.
"Baby du underskattar verkligen din sexighet ibland" svarar jag bara samtidigt som jag synar Tim från topp till tå där han står o ler mot mig. Han är verkligen helt perfekt.
"Älskar dig"
"Mm visst" svarar jag lite bitchigt samtidigt som han skrattande lämnar vårt rum och stänger dörren.
Sen somnar jag om.
-
En timme senare vaknar jag igen, denna gången av att en kall alldeles len och naken kropp kramar om mig bakifrån.
"Huh" huttrar jag till av både kyla men också av välbehag eftersom jag är så svettig och alldeles varm av nattens sömn.
"Vi badade i havet, de var fan piss kallt" viskar Tim samtidigt som han börjar lämna små, lätta kyssar bakom mitt öra.
"Jasså nu har du tid" säger jag och vänder mig om.
Jag märker hur Tim ler.
Han sätter sig upp och sätter sedan ner händerna i madrassen på varsin sida om min kropp och biter tag i min underläpp. Samtidigt som de gör en aning ont kan jag inte låta bli att stöna Tims namn lite tyst.
Han fortsätter att kyssa mig och suger då o då tag i mina läppar samtidigt som han juckar lite försiktigt fram och tillbaka över mitt skrev, något han vet får igång mig.
Jag lägger mina händer på hans rygg och låter dom sakta och försiktigt glida ner på hans fasta rumpa där jag sedan lätt drar med naglarna på vägen tillbaka.
Hans kyssar blir lösare och lösare samtidigt som dom hela tiden placeras längre ner. När han tillslut har kommit så långt ner att han kysser mitt ollon kan jag inte låta bli att släppa ut ett högt och mörkt stön som får Tim att ta hela min längd i hans mun. Jag blir nästan lite förvånad när jag hör mig själv högt och tydligt stöna Tims namn flera gånger på rad trots att jag vet att vi är på ett hotell och att jag borde vara tystare. Precis som att Tim läser mina tankar slutar han och tar upp en kudde som ligger på golvet och ger till mig. Att bita i kuddar är ofta det som får mig att någorlunda hålla käften när Tim håller på, och även fast Tim tycker de är lika roligt varje gång så funkar det ju ;)
Det tar inte många sekunder innan min nedre del av kroppen krampar ihop och jag kommer i Tims mun. Jag ser hur han sväljer allt innan han kommer upp till mig igen och ler.
"Värt väntan?" Frågar han och skrattar.
"Jag älskar dig så så såå mycket" svarar jag bara.
-
Vi ligger kvar ett tag och mornar oss innan vi båda hoppar in i duschen för att sedan klä på oss inför frukost buffén. Jag gåt ut på vår lilla terass som går rakt ner i vår privata pool som ligger i direkt anslutning.
"Godmorgon gubben" säger jag när jag ser Albin som håller på att dyka runt i poolen.
"Hej!" Svarar han fort innan han försvinner ner under vattnet igen.
Peter bokade nämligen två rum bredvid varandra med en så kallad "poolacces" så att man har sin egna lilla terrass direkt ut mot en egen pool. Jag och Tim bor i ett av rummen och Albin, Åsa och Peter i det andra.
När resterande av familjen kommer ut på terassen går vi och äter frukost.
Kommentera gärna något så kanske det kommer ett nytt kapitel snart! ;)
VOUS LISEZ
Kärlek vinner alltid över sorg
Roman d'amourOscar Enestad, förlorar sina två föräldrar i en bilolycka men hans kärlek Tim, finns alltid där. Den här berättelsen handlar om Oscar och Tim och deras underbara kärlek tillsammans.