Sam padł na ziemię z głośnym krzykiem.
- Sam!!! - wrzasnęłam ze łzami w oczach. Rzuciłam się w jego stronę, tworząc jednocześnie tarczę wokół nas. - Sam proszę... Dlaczego...?- załkałam.
Złapał mnie za rękę i uśmiechnął się.
Mocno ścisnęłam jego dłoń. Czułam, jak zaklęcie powoli pozbawia go życia.- Bo wciąż cię kocham - szepnął. - I nie pozwolę ci umrzeć.
Łzy płynęły mi po policzkach strumieniami.
- Ja ciebie też, dlatego muszę to zrobić - powiedziałam i zaczęłam wchłaniać truciznę.
Najpierw moje dłonie stały się coraz ciemniejsze, aż zmieniły kolor na czarny. Czar przemieścił się już na wysokość łokci, kiedy Sam zorientował się, co robię.
- Lena?! Czyś ty zwariowała?! - spytał, gdy zczerniały mi już całe ręce i nogi. Czułam jak po moich policzkach spływają łzy, mimo tego popatrzyłam na niego, uśmiechnęłam się lekko i szepnęłam:
- Już dawno... od pierwszego dnia, gdy cię poznałam... - zdążyłam powiedzieć, zanim poczułam, jak moje skrzydła zaczynają się kruszyć. Wypadało pióro za piórem, a te, które nie zdążyły - skamieniały.
Po chwili całe ciało pokrywała brązowa skała.
- Lena!!! - usłyszałam czyjś głos, dochodzący zza tarczy. Spojrzałam w kierunku jego właściciela. Okazał się nim być Steve.
Uśmiechnęłam się do niego słabo i spuściłam wzrok na swoje dłonie. Oniemiałam, widząc jak przez zaklęcie Lokiego przedziera się moja moc.
I wtedy zrozumiałam.
Moc albo życie kogoś bliskiego.
Zabrałam całą swoją wewnętrzną energię i skupiłam się na truciźnie.
Z moich dłoni przebiły się pojedyncze kryształki świetlne.Niszcząc, przytrzymujący mnie kamień, skumulowałam całe pokłady energii, jaką posiadałam.
Przez chwilę byłam tylko cieniem wśród płomieni, lecz nie długo.
Pomimo jadu magicznego, wstałam i zaczęłam przyzywać wszelkie znane mi bóstwa i czary.
CZYTASZ
Wróg czy sojusznik [ZAKOŃCZONE]
FanficDzień, który zmienił moje życie. On powrócił i jest żądny zemsty. Zrobi wszystko, bez względu na cenę. Nigdy się nie podda, będzie walczył do końca. Tylko Avengers są w stanie go powstrzymać. ------------------------ Druga część już dostępna!!! Ma...