Wszystko zaczął ten jeden dzień.
Dzień, w którym On postanowił wrócić.
-------Siedziałam na ławce w Central Parku i czytałam słownik polsko - angielski z mapą najciekawszych miejsc do zwiedzania w Stanach Zjednoczonych.
Przyjechałam do Ameryki razem z rodzicami. Dużo czasu zajęło nam wyrobienie wiz ale w końcu się udało.
Wbrew wszelkim protestom mamy - które w końcu uciszył tata - poszłam zwiedzać miasto na własną rękę.
Było niesamowicie. Mnóstwo sklepów i restauracji. Idealne miejsce na wydawanie pieniędzy - których zbyt wiele nie posiadałam.
Eh... co poradzić, miałam dopiero szesnaście lat.
Rozejrzałam się wokoło.
Fantastyczne miejsce - pomyślałam.
Mogłabym tu mieszkać na stałe.I wtedy wszystko się zaczęło.
----------------
Gdy tak siedziałam, kątem oka zobaczyłam ruch.
Tak wiem , że w Central Parku to normalne - ludzie chodzą w tę i z powrotem, ale to było coś więcej.
Ludzie pędzili w popłochu w moim kierunku, krzycząc przy tym niemiłosiernie.
Patrzyłam tylko osłupiała na nich nic nie rozumiejąc. Przebiegli koło mnie, a ja tylko odprowadziłam ich wzrokiem.
A oni co? Film kręcą? - pomyślałam kręcąc głową i wróciłam do słownika.
Właśnie czytałam o wszystkich żywiołach.
Woda, Ziemia, Ogień, Powietrze.W tym momencie ktoś przede mną stanął. Uniosłam wzrok znad książki by spojrzeć w szmaragdowe oczy mężczyzny w średnim wieku ubranego w czarny garnitur. Miał średniej długości czarne włosy.
Mógł mieć może 25-30 lat. Gdzieś już go widziałam.
Może znowu spełnia mi się sen proroczy?
- Mogę w czymś pomóc? - spytałam.
Zamyślił się. Spojrzał na stronę w słowniku. Na stronę z nagłówkiem "The Elements". Uśmiechnął się pod nosem.
W jednej chwili jego garnitur zastąpiła złota zbroja i zielona peleryna. Na głowie znikąd pojawił się - również złoty - hełm z rogami. W ręce pojawiło się złote berło.
"Zaraz, czy to nie..." pomyślałam.
- W sumie to i owszem - odpowiedział przytykając mi koniec włóczni do środka mostka. W miejsce gdzie jest serce.
W jednej chwili świat ogarnął mrok.
CZYTASZ
Wróg czy sojusznik [ZAKOŃCZONE]
Fiksi PenggemarDzień, który zmienił moje życie. On powrócił i jest żądny zemsty. Zrobi wszystko, bez względu na cenę. Nigdy się nie podda, będzie walczył do końca. Tylko Avengers są w stanie go powstrzymać. ------------------------ Druga część już dostępna!!! Ma...