Atunci când Harry şi cu mine intrăm în sufragerie, mama lui stă pe canapea, cu părul ei ud prins într-un coc.
"Deci ce faceţi voi doi de obicei toată ziua?" Întreabă, iar eu mă uit la Harry.
"Păi... doar ne uităm la televizor." Ridică din umeri.
Asta nu ar putea fi mai ciudat de atât.
"Ar trebui să închiriem nişte filme, iar eu o să fac cina pentru toţi. Nu ţi-e dor de gătitul meu?" Zâmbeşte la Harry, iar el îşi dă ochii peste cap.
"Sigur. Cea mai bună bucătăreasă." Remarcă sarcastic.
"Hei! Nu sunt atât de rea." Râde, iar eu mă mut stânjenită de pe un loc pe altul.
Nu ştiu cum să mă port în preajma lui Harry decât dacă suntem împreună sau ne certăm. Ăsta e un loc ciudat pentru noi, ca eu să fiu prietenoasă, dar să îi acord suficientă atenţie încât mama lui să aibă impresia că încă suntem împreună. Ăsta e evident un obicei pentru noi. Karen şi Ken au avut impresia că eu şi Harry suntem împreună dinainte ca măcar să fie aşa.
"Ştii să găteşti, Tessa? Sau găteşte numai Harry?" Mă întreabă Anne.
"Mm, amândoi o facem." Îi răspund. Pieptul meu arde gândindu-mă la puţinele dăţi în care ne-am pregătit masa unul altuia.
"Mă bucur să aud că ai grijă de băiatul meu.Şi apartamentul ăsta e de asemenea atât de drăguţ. Bănuiesc că Tessa se ocupă de curăţenie." Îl tachinează.
"Da... el e un nătâng." Răspund, iar Harry se uită în jos la mine cu un mic zâmbet jucându-i-se pe buze. Nu 'am grijă de băiatul ei', dar aş fi avut dacă nu m-ar fi rănit în modul în care a făcut-o.
"Nu sunt un nătâng, doar că ea e prea curată." Remarcă, iar eu îmi dau ochii peste cap.
"E un nătâng." Anne şi cu mine spunem în unison.
"O să ne uităm la un film sau o să vă luaţi de mine toată noaptea?" Se bosumflă Harry.
Mă îndrept spre canapea şi mă aşez înainte de Harry ca să nu trebuiască să iau eu decizia stânjenitoare unde să mă aşez. Îl pot vedea privind canapeaua şi pe mine, decizându-se în tăcere cât de aproape să stea. Se aşează lângă mine, chiar lângă mine, iar eu simt căldura familiară din cauza proximităţii lui.
"Ce vreţi să vedeţi?" Ne întreabă mama lui.
"Nu contează." Răspunde Harry.
"Puteţi alege dumneavoastră." Încerc să îi atenuez răspunsul.
Ea îmi zâmbeşte înainte să aleagă '50 First Dates', un film pe care eu şi Harry cu siguranţă îl vom detesta.
"Filmul ăsta e al naibii de vechi." Oftează Harry atunci când începe.
"Sst." Spun, iar el pufneşte, dar rămâne tăcut.
Îl prind holbându-se la mine de mai multe ori pe parcursul filmului în timp ce Anne şi cu mine râdem şi oftăm odată cu filmul. Chiar mă simt bine şi sunt câteva dăţi când aproape uit tot ce s-a întâmplat între noi. E greu să nu mă rezem de el, să nu îi ating mâinile, să nu îi dau părul la o parte când îi cade pe frunte.
"Mi-e foame." Spune Harry atunci când se termină filmul.
"De ce nu găteşti tu cu Tessa, de vreme ce eu am avut un zbor atât de lung?" Zâmbeşte.