Fata care mi-a oferit lacătul ei în plus e de negăsit atunci când mă întorc în vestiar, aşa că pun pur şi simplu lacătul înapoi la loc, iar dacă ea nu şi-l va revendica mâine, atunci voi continua să îl folosesc.
Când îmi termin de adunat lucrurile, îl întâlnesc pe Harry înapoi pe hol. El stă rezemat de un perete, cu un picior aşezat pe peretele din spatele lui.
"Dacă ar mai fi durat mult, aş fi intrat acolo." Mă ameninţa.
"Ar fi trebuit s-o faci. Nu ai fi fost singurul tip de acolo." Îl mint şi îi observ expresia schimbându-se.
Mă întorc cu spatele la el, făcând câţiva paşi înainte să îmi apuce braţul şi să mă întoarcă cu faţa la el.
"Ce ai spus adineauri?" Ochii lui se micşorează.
"Te tachinam." Rânjesc, iar el pufneşte şi îmi dă drumul la braţ.
"Cred că îţi ajunge cât ai făcut asta azi."
"Poate." Zâmbesc.
"Eşti diferită azi." Îşi scutură capul.
"Yoga m-a relaxat şi mi-a curăţat aura." Râd.
"Nu şi pe a mea." Îmi aminteşte în timp ce ieşim.
"Ce vrei la cină?" Îl întreb pe Harry atunci când ajungem la maşină.
Prima zi din noul semestru a decurs bine, chiar şi yoga care a sfârşit prin a fi amuzantă. Amuzamentul nu e preferinţa mea obişnuită atunci când vine vorba de facultate, dar faptul că l-am avut pe Harry acolo a fost drăguţ. Cursul meu de religie s-ar putea să fie problema din cauza lipsei de structură, dar voi încerca să nu mă concentrez asupra acestei chestiuni chiar acum pentru că mă va scoate din minţi.
"Nu ştiu, am ceva de lucru pentru câteva ore, dar o să termin până la cină." Răspunde Harry.
"Bine, o să mă gândesc eu la ceva." Îi spun.
"Jocul ăla de hochei e mâine, nu?" Întreabă.
"Da. Încă te duci, nu?"
"Nu ştiu..."
"Trebuie să ştiu pentru că, dacă abandonezi, atunci mă duc eu cu el." Răspund.
Liam probabil ar prefera să mă duc eu cu el, dar lor le-ar prinde bine nişte timp împreună în care să se apropie. Ştiu că nu vor fi niciodată prieteni... sau fraţi, dar Harry nu are cu adevărat prieteni şi Liam e prietenul meu cel mai bun, care se întâmplă să fie şi fratele vitreg al lui Harry, aşa că ar ajuta foarte mult dacă s-ar înţelege mai bine.
"Mă duc." Oftează şi se urcă în maşină.
"Mulţumesc." Zâmbesc, iar el îşi dă ochii peste cap.
Scaunele de piele sunt reci gheaţă, iar pantalonii mei de yoga sunt foarte subţiri. Poate ar fi trebuit să îmi iau rochia. Trupul meu se scutură şi tremură, atrăgând atenţia lui Harry. El dă căldura la maxim şi iese din parcare.
"Deci, ce curs de educaţie fizică vrei să faci?" Îl întreb.
"Nu ştiu, o să-ţi spun după ce văd care sunt opţiunile. Ţie ce ţi-ar plăcea să faci?"
"Yoga." Răspund.
"În afară de yoga."
"Nu ştiu... Nu sunt prea atletică. Deloc."
"Nici eu." Îşi mută mâna de pe schimbătorul de viteze şi o plasează pe coapsa mea.
"Tenis?" Sugerez.