Capitolul 43

1.1K 50 3
                                    


După ce apartamentul e curat în standardele mele, nu ale lui Harry, mă duc la magazin ca să îmi iau tampoane şi câteva lucruri în caz că vor veni Liam, Ken şi Karen. Harry a încercat să mă însoţească, dar ştiam că mă va tachina în legătură cu tampoanele aşa că l-am obligat să stea acasă. S-a asigurat să mă jeneze până când am ieşit pe uşă.

Micul magazin de pe strada apartamentului nostru, Conner's, e de obicei gol, dar astăzi e plin de clienţi. Femeia în vârstă de la tejghea pare enervată în timp ce îmi plasez cumpărăturile pe bandă. După ce îmi scanează lucrurile, îmi scot cardul de credit.

"Casa asta e doar pentru bani gheaţă." Pufneşte.

Mă uit în sus la micul semn de deasupra capului meu care spune clar 'numai cash'. Grozav.

"Credeţi că aţi putea să mă lăsaţi să plătesc cu cardul doar de data asta?" Mă rog. Tocmai ce am stat la coada 20 de minute. Chiar nu vreau să mă întorc la coadă.

"Nu pot, îmi pare rău." Îmi răspunde femeia cu părul cărunt.

"Ei, haide Gloria. E doar o dată." Spune un tânăr cu pielea bronzată şi păr negru de la casa de lângă. Îi oferă un zâmbet fermecător, iar ea oftează.

"Doar de data asta." Cedează, iar eu îi mulţumesc înainte să îmi scot cardul din nou.

Mă întorc să îi mulţumesc băiatului cu părul negru, dar el nu mai este la casă.

Atunci când ies afară, aerul rece mă loveşte, iar eu tremur. Abia aştept primăvara. Sper că iarna nu e lungă anul ăsta.

"Îşi ia slujba puţin prea în serios uneori." Spune o voce. Mă întorc să îl găsesc pe băiatul dinăuntru. Ecusonul lui spune că îl cheamă Jonah, iar acum poartă o jachetă neagră groasă.

"Am observat." Râd. "Mulţumesc pentru asta. Aş fi stat la coada toată ziua."

"Nicio problemă. Mă bucur că am putut fi de ajutor." Zâmbeşte şi îşi ridică o cască peste cap.

"Mersi din nou." Îi spun şi îl privesc urcându-se pe o motocicletă.

Nu ştiu cat de deştept e să mergi cu motocicleta pe vremea asta, dar cel puţin nu ninge. Motorul lui porneşte cu un şuiet puternic, iar eu mă urc în maşină.

Atunci când mă întorc, el stă pe canapea, cu hârtiile de la muncă în poală şi un pix între buze. Ador să îl văd asta, ceva la el lucrând e atât de atrăgător. Totul e atrăgător la Harry, dar asta e spre vârful listei.

"Asta e tot sau sunt mai multe sacoşe?" Întreabă, dând la o parte foile din poală şi plasându-le pe măsuţă.

"Asta e tot." Mă duc în bucătărie ca să pun produsele alimentare.

"L-ai sunat pe tatăl tău?" Întreb din bucătărie.

"Nu... Te aşteptam pe tine." Răspunde.

Apare în bucătărie câteva momente mai târziu şi se aşează la masă.

"O să sun acum." Oftează.

Eu aprob din cap şi mă aşez în faţa lui în timp ce el îşi apasă telefonul la ureche.

"Aa... hei." Spune Harry în receptor.

Pune telefonul pe difuzor şi îl aşează pe masă, între noi.

"Harry?" Vocea lui Ken e surprinsă.

"Da... mm. Uite, mă întrebam dacă aţi vrea să veniţi pe aici sau ceva."

#HESSA 2Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum