Perspectiva lui Harry
"Mereu te găsesc." Spun.
Vorbele mele sunt adevărate. Mereu o găsesc, fie la figurat sau la propriu.
Nu pot să cred că am venit dracului aici să îi găsesc pe Tessa şi Zayn stând şi vorbind despre faptul că s-a ascuns de mine. Asta e un rahat. Ea se prinde de Zayn ca să se echilibreze, iar eu mă merg pe iarba îngheţată ca să mă apropii de ei.
"Harry." Chiţăie Tessa, clar surprinsă de prezenţa mea.
"Da, Harry." Îi repet cuvintele.
Zayn se fereşte de ea, iar eu încerc să rămân calm. De ce naiba e aici, singură cu Zayn? I-am spus în mod clar să rămână înăuntru, în bucătărie. Când am întrebat-o pe Steph unde naiba e Tessa, tot ce a spus a fost 'Zayn'. După cinci minute de căutat dracului prin întreaga casă, m-am decis să verific afară şi iată-i aici. Împreună.
"Trebuia să rămâi în bucătărie, iubito." Adaug cuvântul ca să îmi înmoi tonul aspru.
Dacă izbucnesc acum în faţa ei, s-ar putea să încerce să plece cu el şi asta s-a întâmplat deja de prea multe ori. Nu o să permit să se întâmple în seara asta. Am făcut eforturi mari în ultimul timp ca să îmi menţin temperamentul sub control.
"Trebuia să te întorci imediat." Îmi replica.
Eu oftez şi inspir adânc înainte să vorbesc din nou. Mereu reacţionez la fiecare impuls pe care îl am şi încerc să nu mai fac asta. Dar, la dracu dacă nu o face să fie dificil.
"Hai să mergem înăuntru." Îi spun şi mă întind după mâna ei.
Trebuie să o duc departe de Zayn şi, sincer, trebuie să mă duc şi eu departe de el. L-am nenorocit deja o dată din bătaie şi nu m-ar deranja să o fac din nou.
"O să-mi fac un tatuaj, Harry." Îmi spune Tess în timp ce o ajut să se coboare de pe zid.
"Ce? E beată cumva?"
"Da... ar trebui să vezi noul tatuaj al lui Zayn, Harry. E atât de drăguţ. Arată-i, Zayn." Zâmbeşte.
De ce dracu se uită Tessa la tatuajele lui şi cât am ratat din conversaţia lor? Ce altceva au mai făcut? El a vrut-o mereu de prima dată de când a întâlnit-o, exact ca şi mine. Diferenţa a constat în faptul că eu voiam să o fut, iar el chiar o place. Dar eu am câştigat, ea m-a ales pe mine.
"Nu..." Începe Zayn. Pot să observ cât de stânjenit e. La fel şi Tessa.
"Haide, arată-mi." Îi spun.
Spre oroarea şi enervarea mea absolută, el îşi ridică dracului tricoul şi văd bandajul. Tatuajul în sine e de fapt destul de tare, dar de ce a simţit el nevoia să îi arate Tessei mele rahatul ăsta mă depăşeşte.
"Nu e tare? Vreau unul. Cred că o fata zâmbăreaţă." Spune cu un zâmbet larg.
Doar nu vorbeşte serios. Îmi trag cercelul din buza între dinţi ca să mă opresc din a râde de ea. O parte din enervarea mea dispare la auzul ideii ei ridicole cu tatuajul.
"Eşti beată?" O întreb.
"Poate." Chicoteşte.
Grozav.
"Cat de mult ai băut?" O întreb. Eu am băut două pahare, dar pot să îmi dau seama că ea a băut mai multe.
"Nu ştiu... Tu cât ai băut?" Mă tachinează şi îmi ridică marginea tricoului. Mâinile ei reci se odihnesc pe pielea mea fierbinte, iar eu tresar înainte să îşi cuibărească capul pe pieptul meu. Vezi, Zayn? E a mea. Nu a ta, nu a nimănui, doar a mea.