9. rész: Gyűlölöm...

5.3K 240 5
                                    

Cassiel egy hegyes-erdős helyen száll le, de engem nem tesz le rögtön. Rábámulok mert nem értem miért tart még mindig a karjában. Erre ő elvigyorodik és közelebb hajol, így a fülembe tud suttogni.
-Itt egy barlang. - súgja, alig hallom. -Mit szeretnél csinálni? Vannak ötleteim.
Erre megfagy a vér az ereimben és megszólalni sem tudok.
-Mondjuk... - folytatja. -gyűjthetünk fát tüzelőnek.
Dühösen fújok és kiugrok a karjaiból, majd megpróbálom tökön rúgni. Nem sikerül...
-Olyan seggfej vagy! - mondom neki, majd elindulok a barlangba, ami előtt állunk. Cassiel elkap és visszaránt magához. Dühösen nézek rá.
-Mi van? - kérdem. -Még egy átver...
Nem tudom befejezni a mondatot, mert hirtelen félbeszakít egy csókkal. Teljesen ledöbbenek, de mikor erősebben kezd csókolni egy nyögés szalad ki a számon és rögtön betolakszik a nyelvével. Visszacsókolok és karjaimat nyaka köré fonom. Cass megfogja a derekam és még közelebb húz majd a fenekembe markol és úgy emel fel. Lábaimat dereka köré tekerem és ő elindul velem a barlangba. Nem szakadunk el egymástól csak maximum annyira, hogy levegőt vegyünk. Irtó jól csókol, fantasztikus... Aztán lefektet egy sziklára a barlangban és benyúl felsőm alá, ezzel mezítelen hasamat simogatva. Én a csókunkba nyögök, mire a férfi elmosolyodik és ajkaimról áttér nyakamra.... Sosem hittem volna, hogy démon létemre egy angyallal kezdek, de nagyon úgy tűnik...
Nyakamat csókolja, szívja, harapdálja.
Én alatta nyögdícselek és gyönyörű bronz haját túrom. Annyira szédítő.
Ha van jó dolog az angyalokban, az az, hogy rettenetesen jól néz ki többségük és mindig félmesztelenek.
-Hány éves vagy? - kérdezi, megszakítva a csókot.
-Tizenkilenc. - válaszolom szemébe nézve.
-Oké, akkor van még egy kérdésem, lehet kicsit kellemetlen lesz. - kezdi és már előre félek. -Szűz vagy még?
Azt a rohadt. Igen, ez kellemetlen, de próbálom palástolni érzelmeimet, de persze érzem, hogy ég az arcom.
-Igen. - mondom halkan.
-Jól van. Nyugi, csak biztosra akartam menni. - nyugtat mosolyogva és ismét megcsókol.

Már venné le rólam felsőm, mikor valami neszt hallunk és én erre rögtön odakapom a fejem.
-Nyugalom, csak valami kis rágcsáló. - mondja a felettem fekvő pasi és újra csókolni kezd, majd egy annyira szakadunk el, hogy letudja venni a fekete felsőm. Ezután visszafektet és pucér bőröm kezdi falni. Nyakamról egyre lejebb haladva végigcsókolja mellem, majd hasam.

Hirtelen lerepül rólam Cassiel, de nem önszántából. Raphael áll a barlang bejárata előtt két másik angyallal. Az egyik Netzach, a kínzóm és szüleim egy gyilkosa a másikat viszont nem ismerem, egy nő. Arany tollai ragyognak és haja is aranyszínű, vállig érő. Nagyon szép, őt tudnám leginkább elképzelni Raphaellel. Soha nem láttam még ilyen szép nőt.
Az arkangyal elindul felém, de Cassiel azonnal közénk áll.
-Menj innen Lilith! - utasít Cass.
-Nem. - mondom és felkapom magamra a trikómat, majd Cassiel mellé állok.
-Miért menne el? - kérdezi Raph. -Pont őt kerestem, egy árulót csak kivégzek, de a kis démonka kell nekem. Tudnom kell hol van, amit a szülei elloptak.
-Soha nem kapod meg. - jelentem ki.
-Lilith! - kezdi a bronzhajú. -Menj innen, majd én lerendezem őket.
-Ugyan már. - horkan fel Raphael. -Esélyed sincs. Arkangyal vagyok, te pedig csak egy mocskos áruló. Pont összeilletek. - néz rám. -Sajnálom, hogy megzavartam a kis játékotokat, de kezdem elveszíteni a türelmem.
-Akkor menj a francba és hagyj minket békén. - emelem fel a hangom.
-Ez is bizonyítja, Lilith. - mondja Raphael. -Egy árulóval szűröd össze a levet, nincs kivétel a démonoknál. Te is ugyan olyan rossz vagy, mint a többi.
-Nem ő az áruló. - felelem. -Tudom a sztorit. Persze az őrült nem látja saját magát.
Erre az arkangyal fejét hátravetve nevet. Mi ennyire vicces? Hogy pusztulna meg....
-Kicsim, te nagyot tévedsz. - mondja Raphael. -Egy arkangyal nem lehet rossz. Én vagyok a jófiú. Ne hidd el minden egyes szavát csak azért, mert nem ítél el, tetteidért!

Erre Cassiel fogja magát és ezüst markolatú tőrét előkapva szúr egyet az angyal felé, mire Raph kitér előle, majd behúz egyet Cass-nak.
-Intézzétek az árulót! - parancsolja a másik kettőnek. Ők elindulnak felé, mire én megütöm Raphaelt. Meglepetten néz rám, de nem úgy tűnik, mint ha fájdalmat okoztam volna neki. A két angyal megfogja Cassielt és kifelé húzzák. Hiába minden ellenkezése, ők ketten túlerőben vannak.
-Ne merj hozzá érni!!! - ordítja Cass, Raphaelnek.
-Mert? - kérdezi. -Mivan ha ezt csinálom?
Erre megragadja a tarkóm és megcsókol. Azonnal elakarok tőle húzódni, de nem hagyja. Rángatózok és ütöm, de mintha semmit nem érezne. Cassiel a háttérben tombol, de hallom ahogy kiviszik. Raphael elenged, majd hátranéz. Az angyalok már nincsenek ott.
-Te rohadék! - kiabálom és lezavarok neki egy pofont. -Hozd vissza Cassielt!
Ő csak dühösen néz rám az előbbi pofon miatt, majd karomat megragadva a szikla felé fordít, amin az ímént még Cassal feküdtünk és rálök. Hogy ne essek pofára, megtámasztom magam a kezeimmel. Mikor fordulnék vissza, egy nyomást érzek a hátamon és teljes felső testemet a sziklára nyomja. Lehetetlen felállni. Még is csak több, mint 6000 éves, én meg még csak 19. Semmit nem érek ellene. Aztán hallok valami surlódást és Raphael elkezdi lehúzni a nadrágom tangámmal együtt.
-Mi az ördögöt csinálsz? - kérdezem ijedten.
-Jó modorra tanítalak, ha a szüleidnek nem sikerült. - válaszol és a hangjában düh van. -Hogy jössz te ahhoz, hogy megütsz egy arkangyalt?!
Aztán a pucér seggemen fájdalom hasít át és egy nagy csattanás. Felsikítok a fájdalomtól, majd követi még egy ütés. Itt jövök rá hogy az a surlódó hang az öve volt, ahogy kihúzta nadrágjából.
Egyre csak sorozza az ütéseket én meg sikítok, nyöszörgök és sírok, de nem hagyja abba csak üt azzal a szarral én meg már úgy érzem mindjárt szétreped a fenekem....

Mikor végre abbahagyja, egy síros, reszketeg, de megkönnyebbült sóhaj szalad ki a számon, viszont a sírást nem bírom abbahagyni....
-Ez kellett? - kérdezi mostmár nyugodt hangon, majd elenged. Nem állok fel, meg sem moccanok, szerintem most nem is tudnék. Rettenetesen fáj.... Rohadék. -Kapd összemagad!
Megfogja a karom és felállít. Szinte azonnal csuklanék is össze, de elkap a derekamnál fogva és közelebb húz magához, hogy megtartson.

Démon Vs ArkangyalWhere stories live. Discover now