Mikor kinyitom a szemem egyből rájövök, hogy egyedül vagyok. Vajon mennyit aludtam? Mikor megpróbálok felállni, azonnal vissza is zuhanok, mert deréktól lefelé mindenem fáj.
-Felébredtél? - kérdezi Raphael, rekedt, mély hangon.
-Nem, alvajáró vagyok. - morgom dühösen.
-Ja, jó neked. - mondja vigyorogva, majd idesétál és leül mellém. -Elmeséled hol van, amit keresek?
-Mondtam, hogy soha nem tudod meg. - jelentem ki. -Ölj meg, probléma megoldva. Végül is, nő egyenlő probléma, így elintézed a bajod.
-Azt kéne, csak akkor sosem találom meg, amit szeretnék.
-Egyéni probléma.
-Nem éppen. - mondja, és hallani, hogy egyre ingerültebb. -Minden angyal ezt keresi.
-Nem értem miért kell ez.
-Miért kell? Komolyan kérdezed? Az a legfontosabb nekünk, Lilith. - kiabál velem.
-Úgy értem, ez az egész. - mutatok körbe a helyzetre célozva.
-Mert nem vagy hajlandó elmondani.
-Mert nem vagyok áruló, mint te Cassiellel és a többiekkel szemben. - jelentem ki mogorván.
-Cassiel az áruló, Démonkám. - mondja és végigsimít az arcomon.
-Nem, hazudsz! Elmondta mi volt. Őrültnek hazudtad. - mondom dühösen.
-Nem, Ő hazudott neked, te pedig hittél neki. Kíváncsi vagy az igazságra? - kérdezi, a hangja elég komolyan tűnik.
-Igen. - felelem egyszerűen. Ő csak bólint, majd méricskél egy ideig tekintetével.
-Kaptak a szülei egy parancsot. Meg kellett ölniük egy démont, de...
-Tudom, emiatt ölted meg őket. - vágok közbe és a szemem szikrákat szór.
-Nem, nem öltem meg őket, hagyd, hogy befejezzem. - mondja higgadtan. Bólintok. -Fiatal démon, ezért nem ölték meg. Jól érveltek, így nem küldtünk a kisfiúra újjab vadászokat, még most is él. Cassiel édesapja nagyon jó barátom volt, sosem ártottam volna neki. Angyalok közt is kiemelkedett, ezt tiszteltem benne. Még titeket is védett. Viszont Cassiel, nem. Ő elég szépen sorozta a démonokat, kegyelmet nem ismerve. Amelett, hogy jó barát volt, remek vadász is. De teljesen eltűnt már a régi énje. Elvette az eszét az öldösés. Megharagudott a szüleire, amiért "gyengék" voltak. - mutogat idézőjelet a gyengéknél, majd folytatja. -Ordítozott velük, majd azt hitte, sokkal erősebb lesz, ha elveszi életük és táplálkozik belőlük. De ez nem így megy. Ha más életét veszi el, akkor igen, de a saját szüleit hiába, saját vér, nem számít. Ezt Cass nem tudta. Így megölte őket. Ez az igazság, Lilith. - fejezi be a történetet, de én megszólalni sem tudok, csak nézek magam elé. Lehet, hogy igazat mond? Lehet, hogy Cassiel tényleg hazudott? Raphael elég őszintének hangzik.Sziasztok! Bocsi, ez tudom, hogy most elég rövid, de holnap két dogát írok, mind a kettőn évvégi jegy múlik! :/ De ezért holnap hozok egy másik részt, ami sokkal hosszabb és érdekesebb lesz. :) Köszi a megértést és azt, hogy olvassátok. :) Ezt ugyan csak szórakozásból írom és nem is túl igényes, de amúgy érdekel az írás, szóval jól esik, hogy ilyen gyenge, hobbi könyvnél is van olvasó. :) Mégegyszer, köszi!
VOCÊ ESTÁ LENDO
Démon Vs Arkangyal
Fantasia"Megölte Őket, halott a családom. Menekülök, bújkálok, de semmi esélyem. Ha megtalál megpróbálja belőlem kiszedni hol van, mint a többiekből, majd ha rájön, hogy nem beszélek megöl..." Egy 19 éves démon lány és egy 6000 éves arkangyal férfi, rengete...