Már egy ideje megyünk Cassiel-el, mikor megszólal:
-Gondolom a családodat megölték, ha már, így egyedül vagy.
-Igen. - felelem röviden.
-Sajnálom! -mondja őszintén, együttérzően, de nics szánalom a szemében. Hogy nem találkoztam én még egy, ilyen angyallal?!
Köszönöm! - mondom és egy apró, halovány mosolyt küldök neki.
-És te? - kérdezem, a családjára utalva.
-Raphael.... mindenkit lemészárolt. - jelenti ki, fájdalommal a hangjában, én meg elkerekedett szemekkel pásztázom döbbenetemben.
-Egy arkangyal lemészárolt egy angyal családot???
-Igen. - válaszol dühösen. -Ezért is gyűlölöm ennyire. Engem is megakar ölni, de előbb, én végzek vele.
-Azt hiszem, ebben segítségedre lehetek. - felelem határozottan. -Sajnálom, ami családoddal történt!
-Köszönöm! Majd azt is elérjük, hogy Rafi sajnálja, amit tett. - és egy gonosz, elszánt vigyor jelenik meg az arcán.
-Ha, ezt elmondanád a többi angyalnak, ők nem segítenének? - kérdezem kíváncsian. -Végül is, angyalokat ölt, egy egész családot, sőt, lehet többet is. Megbolondult az arkangyalotok.
-Egyetértek. - motyogja szórakozottan. -Már próbáltam is. Raphael hazugságokat terjesztett el rólam. Most minden angyal rámvadászik.
-Mi van??? - nézek rá döbbenten és ingerülten. -Miket mondott? Nem lehetnek ennyire hülyék!
-Amint látod, de. Ő a főnök, mindenki neki hisz. Azt mondta, megőrültem és én mészároltam le a családom, hogy belőlük táplálkozzak. - ezt, olyan felháborodással, haraggal mondja, hogy kiráz a hideg. Hogy tehette, ezt Raphael?!
-De miért tette ezt? Miért ölte meg őket, és téged miért akar?
-Mert nem teljesítették egy parancsát, így mindenkivel végez. - feleli szomorúan.
-Mi volt a parancs? - váltok együttérzőbe.
-Meg kellett ölni egy démont, de ő még kicsi volt. 5-6 éves lehetett, így nem tették meg. - válaszol halkan, én meg lesokkolok. Angyalok nem öltek meg egy démongyereket, ezért kellett meghalniuk.
-Ezt nem hiszem el. - suttogom szomorúan. -Ti mások vagytok, mint a többiek. Csodálatos, amit tettetek. Köszönöm, minden démon nevében! - mondom hálával a hangomban, amin ő elmosolyodik, hát, ja. A démonok ritkán hálálkodnak.
-Nincs mit, de beszéljünk vidámabb dolgokról!
Oké. - viszonzom a mosolyát. -Mi a terved most?
-Magamhoz édesgetni egy csinos démon lányt, megölni egy arkangyalt, meg azokat, akik az utunkba állnak. - vigyorodik el, velem meg, olyan történik, ami nem szokott. Elpirulok. Ez a rohadék meg elneveti magát.
-Ne nevess! - ütöm meg a karját. -Ez nagyon bunkó dolog volt. - erre, csak még inkább nevet.Már 2 óra eltelt azóta, és folyamatosan beszélgetünk. Ő is, meg én is beszélünk a multunkról, szidjuk Raphaelt és egymással csipkelődünk... Nagyon élvezem, azt azért meg kell hagyni. Sosem találkoztam még, ilyen személlyel. Legyen démon vagy angyal, nagyon kivételes és nagyon jó társaság...
ESTÁS LEYENDO
Démon Vs Arkangyal
Fantasía"Megölte Őket, halott a családom. Menekülök, bújkálok, de semmi esélyem. Ha megtalál megpróbálja belőlem kiszedni hol van, mint a többiekből, majd ha rájön, hogy nem beszélek megöl..." Egy 19 éves démon lány és egy 6000 éves arkangyal férfi, rengete...