Mikor ismét felébredek ugyan úgy lógok itt, mint eddig és Raphael velem szemben áll a falnak dőlve.
-Felébredtél, Szörnyike? - kérdezi szórakozottan.
-Nem. - felelem halkan. -Hol van Cassiel?
-Miért érdekel ennyire? Csak nem aggódsz egy angyal miatt?
-Ha rólad van szó, tőlem fel is fordulhatsz, sőt hálát adnék az Istenednek.
-Hogy te milyen kedves vagy. Mondták már?
-Mi lenne, ha nem szórakoznál? Ölj meg vagy engedj el!
-Dehogy, akkor nem találnám meg, amit keresek. - mondja, majd közelebb jön, és megáll előttem, pár centire tőlem.
-Így sem. Nem mondok semmit, úgy kínzol, ahogy akarsz.
-Legyen, de csak azért, mert jól szórakozom, tudnék olyat, amitől egyből megeredne a nyelved. - jelenti ki, majd mutatóujját végighúzza a mellemtől a tangám széléig. Beleborzongok és próbálok elhúzódni, de nem igazán megy. Utána a hátam mögé nyúl és végighúzza kezét megsebzett hátamon. Felsikítok a fájdalomtól, majd érzem, ahogy a keze lecsúszik a fenekemre és belemarkolva megfordít, hogy neki háttal legyek. Felnyögök és ez megnevetteti.
-Nyugalom! - mondja. -Még nem is bántottalak.Aztán hallom a lépteit, ahogy egyre távolodik, majd megáll valahol nem messze tőlem. Sercegő hangot hallok és enyhén füst szagát érzem. Mi a fenére készül? Majd pár perc múlva egy szó nélkül visszajön és megáll mögöttem. Előre nyúl és egy rongyot a számba gyömöszöl, azonnal nyöszörögni kezdek és próbálom kiköpni, de mindhiába.
-Maradj nyugton! - utasít. -Hálás leszel még azért a rongyért, ugyan is ezt meg fogod érezni.
Néhány pillanat múlva sikítok amennyire a rongy engedi, a szemeim elkerekednek és azonnal záporozni kezdenek a könnyeim. Egy izzó vas "valamit" nyomott a seggemre. Ez az állat megbillogozott. Ledobja azt az izét a kezéből, ami így a földön puffan. Egy ujjával végigsimítja legújjab fájdalomforrásomat, amitől felnyüszítek, majd magafelé fordít. Kihúzza a számból ezt a szart és ezt is a földreejti. Hangosan felzokogok, Raphael pedig lesimítja könnyeimet.
-Jól van. - mondja. -Minden rendben, nyugodj meg! Csak kaptál egy jelölést, egy R betű van rajtad, így mindenki tudhatja hogy az enyém vagy, nem tudsz elbújni.
VOUS LISEZ
Démon Vs Arkangyal
Fantasy"Megölte Őket, halott a családom. Menekülök, bújkálok, de semmi esélyem. Ha megtalál megpróbálja belőlem kiszedni hol van, mint a többiekből, majd ha rájön, hogy nem beszélek megöl..." Egy 19 éves démon lány és egy 6000 éves arkangyal férfi, rengete...