15. rész: Azt a ro...

7.5K 210 11
                                    

Felgörgeti MÉRETES falloszára a gumit, majd fölém mászik, utána pedig......

Egy gyors lökéssel bennem "terem". Felsikítok az éles, szúró, hirtelen támadástól. A szüzesség elvesztése miatti fájdalom mellé, még társul a tágító, szakító fájdalom is.
Patakokban folyik arcomról a könny, de Raphaelt nem érdekli, lök még két erőset, majd megáll.
-Jól van, nyugodj meg! - néz rám, utána pedig lehajol és lecsókolja könnyeim. Nem mozog, csak bennem van. -Most elkezdek mozogni, vegyél mély levegőt!
Teszem, amit mond és egy mély lélegzetet veszek. Az arkangyal mozogni kezd és én minden egyes döfésénél fájdalmasan felnyögök, nyüszítek vagy sikítok. Aztán, mikor azt hiszem végre kihúzódik, az utolsó pillanatban megáll pár centire bennem, majd tövig hatol. Rohadt nagyot sikítok, a hátam ívbefeszül, a szemeim elkerekednek és kezeimmel az ágyneműbe markolok, úgy, hogy ujjaim elfehérednek. De, ami a legmeglepőbb: testem remeg az orgazmustól. Akármennyire szörnyen fáj és meg akarok halni, akkor is eljött értem a gyönyör.
Zokogok és vonaglok Raphael alatt, az angyal pedig újra lökni kezd, míg el nem megy ő is. Egy mély, férfias mordulás, hörgés jelzi örömét és az, hogy nagyjából kétszeresére nőtt és keményedett a kilövellés során, már így is hatalmas erekciója, ezzel tovább feszítve szűk hüvelyemet.

Nem húzódik ki, de nem is mozog. Lehajol és szájon csókol. Nyelve betolakszik és táncra hívja enyémet. Ugyan még mindig megakarok halni a fájdalomtól, de visszacsókolok, viszont nehezemre esik, mert ez sem igazán tereli figyelmem. Elkezd egyre lejjebb haladni és csókolgatja a nyakamat, majd a mellemet.

Mellbimbómat erősen megszívja, mire kéjes nyögés szalad ki számon, akaratom ellenére is. Raphael arcán idegesítő, de ugyan akkor rettenetesen szexi, önelégült vigyor jelenik meg.
-Tetszik? Csináljam még? - kérdezi, mire én bólintok könnyes szemekkel.
-Oké, könyörögj!
-Tessék? - kérdezem ingerülten és sírós hangon.
-Hallottad. Könyörögj! - utasít ismét. -Olyankor enyhül a fájdalmad odalent, szóval szükséged van rá. Akkor halljam!
-Menj a francba! - kiáltok rá. Erre fogja magát és kihúzódik gyorsan, majd megfordít, hogy hasra kerüljek és egy hatalmasat vág a seggemre. Felsikítok, mire megint belémvágja még mindig kemény farkát és én felzokogok.
-Nem ez a helyes válasz, nem kapsz jutalmat.

Végre kihúzódik, majd lehúzza a gumit, csomót köt rá és a kukába dobja. Feláll, felhúzza boxerét, majd a fürdőbe megy. Pár perc múlva érzem, hogy benyomódik mellettem az ágy. Raphael ült le. Aztán egy kellemes, hideg, vizes rongyot érzek a lábam között, mely kissé enyhíti égő fájdalmamat. Mikor végez, lerakja a szekrényre a rongyot és így látom, hogy az mennyire véres.
-Jobban vagy? - kérdezi. Még mimdig sírok, de bólintok, mert valamennyivel jobb lett. -Oké, akkor aludj! Rád fér. De ha érdekel, nagyon jó vagy. Szűk, forró és azok a hangok, amiket hallatsz... valami fantasztikusak.
-Örülök, hogy tetszett. - mondom irónikusan, zokogva.
-Sajnálom, tudom, hogy ez most borzasztó volt számodra, de a tested élvezte. - jelenti ki tény szerűen. -A fenekeléstől felizgulsz, a kegyetlen szextől elélvezel. A tested élvezi. De ne aggódj, a többinél finomabb leszek, élvezni fogod. Persze lesznek durvák is.
-Ez rettenetes volt. - mondom neki őszintén, hiába áruló testem.
-Tudom, a többi jobb lesz, nyugodj meg! Gyere, menjük el fürdeni, majd utána alszol, úgy jobb lesz.
-És ezek után? - kérdezem félve.
-Bizonyítunk egymásnak. - feleli, majd megsimogatja hátam.

Felvesz és a fürdőbe visz. Megereszti hatalmas kádjába a melegvizet, engem pedig óvatosan beletesz. Felszisszenek, mert rettenetesen fáj, nagyon érzékeny. Azt sem tudom, hogy lábra tudok e majd állni mostanában. Beszáll mellém, majd ölébehúz és tisztogatni kezd.

Sziasztok! Bocsi, régen volt rész! 😞 De képzeljétek!!! Ma Rafael névnap van. 😁 Köszi a türelmet!!!
Egyébként így képzelem el őket nagyjából, persze ők a leghasonlóbbak, fantáziámban még így is mások. 😁
Mutatom:

Raphael

Lilith

Démon Vs ArkangyalOù les histoires vivent. Découvrez maintenant