Nagyon fáj mindenem... - ez a gondolat az első, mikor kinyitom szemem. Nem akarok itt lenni, nem akarom ezt tovább csinálni. Egyedül akarok lenni, hogy senki se bánthasson. Mi van ha igaz, mit Cassielről mondott? Elég őszintének tűnt. Azt mondta, majd bebizonyítja. Ezt, hogy tervezi?
Meg kell valahogy szöknöm.
Meg kell találnom Cassielt.
Meg kell győznöm Raphaelt.Nem vagyok rossz, nem vagyok olyan, mint a többi démon, de ezt senki nem hiszi el nekem. Nem vagyok olyan, mert volt egy bátyám, aki szeretett és aki más volt. Megtanította, hogy egyenlőnek kell lennem másokkal, ok nélkül ne bántsak senkit. Nem is teszem, de Raphael, ezt nem hiszi el. Sosem fog leszállni rólam, ha nem győzöm meg valahogy. Pedig muszáj lesz, mert amíg ő 6000 éves múlt én addig 19 vagyok. Semmi esélyem, főleg mert arkangyal.
Nyílik az ajtó, ezzel kiszakítva gondolataimból. Összerezzenek, de a tekintetem rögtön odakapom. Nagy megdöbbentségemre Cassiel lép be.
De nem egyedül. Négy angyal követi, egyiket sem ismerem. Mind a négy férfi. Az egyik ezüst hajú, sárga szemű, a másik sötétbarna, zöld szemekkel. A harmadik és negyedik ikertestvérek. Mind a kettőnek vér vörös haja van és ragyogó kék szeme. Ők ketten néznek ki a legjobban, de persze angyalok, mind eszméletlen pasi és természetesen félmesztelenek. Ja, miért is öltöznének fel rendesen....
De a legjobb pasi, aki a barlang ezen részébe lép, legutoljára jön. Raphael...-Felébredtél, végre! Már azt hittem túlzásba vittem. - mondja az arkangyal, és megereszt egy féloldalas mosolyt. De nem igazán tudok rá figyelni, ugyan is, csak Cassielt tudom nézni. Mit keres itt?
-Jól vagy? - kérdezem félve.
-Persze. De te nem igazán, ahogy látom. - mondja Cass dühösen.
-Ne enyelegjetek! - mondja Raphael. -Nem azért vagyunk itt.
-Akkor? - kérdezi Cassiel. -Ha mást vársz, akkor örülnék, ha kettesben maradhatnék Lilith-tel.
Ezután Cass megereszt egy perverz vigyort Raphael felé. Idióta, ezen majdnem el is nevetem magam.
Raphael felmordul, de nem tudom miért. Biztos megint a hülye hangulatingadozása.
-Nem arra gondoltam. - mondja a fekete hajú angyal. -Elmondod neki az igazat, a családodról.
Erre a bronzoska elkomorodik és dühösen Raphaelra néz.
-Mi a terved, Barátom? - kérdezi ingerülten.
-Semmi, csak az igazság. Mond meg Lilith-nek az igazat. Rajta kívül mindenki tudja.
-Már mondtam neki. - felel a férfi.
-Vágjátok le a szárnyait! - adja ki az utasítást az arkangyal.
-Ne!!! - kiáltom. De nem állnak meg. Lefogják és Raphael előrántja kardját.
-VÁRJ! - ordít Cassiel. -Várj, elmondom. - mondja, mostmár halkabban.
-Akkor mond! - feleli Raphael.-Igaza van. - jelenti ki Cass. -Én öltem meg őket, én akartam holtan látni azt a kis démonivadékot, de nem őrültem meg. Végig a tudatomnál voltam, mint ahogy most is.
Ezt nem hiszem el. Nem történhet meg. Kezdtem hinni Raphaelnek, de az ő szájából, annyira valós. Hogy tehette?
-Én mire kellettem? - kérdezem, és érzem, hogy szemem könnybe lábadt.
-Te arra kellettél, hogy megtaláljam az Angyalok Kürtjét. Odavezettél volna, ha nem cseszik el nekem. Ugyan is, belémzúgtál. Nem volt nehéz megoldanom. - közli lenézően. -Családod nincs, barátaid nincsenek, üldöznek és több érzelmet tanusítasz, mint a többi démon.
-Rohadj meg! - kiabálom és sírvafakadok. Az arkangyal int és a másik négy kiviszi.Raphael idesétál és leül mellém az ágyra.
-Te sírsz egy angyal miatt? - kérdezi hitetlenkedve.
-Nem, csak a szememen át izzadok, miér minek tűnik? - kérdezem dühösen.
-Ne is haragudj, de ez démontól nem szokásos.
-Mondtam, hogy adj egy esélyt, de te meg sem hallgatsz, csak a saját igazad hajtod. Nem minden démon egyforma. - mondom neki dühösen.
-Oké, adok egy esélyt. Bizonyíts, de akkor el kell hinned, hogy nem én vagyok a rosszfiú, nem akarok rosszat. A munkámat végzem, ami az egész világra kiterjed, nem csak egy fajra. Adok esélyt, biszonyítasz. Onnantól egyenlőnek foglak tartani, ha sikerül megmutatnod, hogy nem vagy rossz. Én is megmutatom, utána visszaadod a Kürtöt! Rendben? - kérdezi Raphael. Megfontolandó. Végülis ez a legfairebb ajánlat, amit kaptam eddig angyaltól.
-Rendben. - felelem.
Raphael biccent, megsimítja arcom, majd megcsókol. Próbálok elhúzódni, de nem enged. Keményebben kezd csókolni, mir felnyögök, így nyelvével betolakszik a számba és úgy folytatja.
Arra leszek figyelmes, hogy megfogja melltartóm kapcsát, kicsatolja és.....
VOUS LISEZ
Démon Vs Arkangyal
Fantasy"Megölte Őket, halott a családom. Menekülök, bújkálok, de semmi esélyem. Ha megtalál megpróbálja belőlem kiszedni hol van, mint a többiekből, majd ha rájön, hogy nem beszélek megöl..." Egy 19 éves démon lány és egy 6000 éves arkangyal férfi, rengete...