Mladík se řítil chodbou rovnou do královniny komnaty. Bez váhání vtrhl do síně. Oněmělá stráž na něj jen udiveně zírala. Když ho královna spatřila, ani se neobtěžoval před ní pokleknout. „Můžeš mi vysvětlit, co jsi řekla Rose??" vychrlil na ni. „Málo jsem tě učila, drahý Damiane." Řekla s klidem královna. „V tom případě se omlouvám, Vaše veličenstvo. Mohu se její výsosti zeptat, co ráčila sdělit své praneteři princezně Rosemary?" Řekl o něco mírněji, ale klidný nebyl. „Obyčejná výměna názorů." Odvětila s klidem. Její klid ho iritoval. Jak to vůbec mohla říct? Rose byla už dva dny pryč, nikde žádné stopy, jako by se po ní slehla zem. „Hlupáku!" Zvedla se náhle. „Kdybys byl radši rád, že je pryč." Opět. Byla to skoro jeho sestra! A on ji měl rád. „Byla to jen konkurence." Už ztratila svůj pověstný klid. „Jsi hloupější, než jsem si myslela. Na to, že jsi můj vnuk!! Naše rodina měla vždycky smůlu. Vždycky měla všechno moje sestra a její rodina. Bůh nám seslal tu povodeň, ale ta zpropadená Rosemary! Vždycky se ze všeho vyvlíkla. Kolikrát jsem se jí..." přestala mluvit, když zjistila, že na ni Damian zírá s otevřenou pusou. „Pojď zlato pudem na večeři." Řekla a chtěla ho obejmout, ale on se jí vyvlékl. „Slyšel jsem vás, když jste se hádali! Dobře si pamatuju, jak jsi řekla, že je to zrůda! Ale jediná zrůda jsi ty!" Už se neudržel a začal na ni řvát. „Jsi jen patnáctiletý kluk. Nevíš, co říkáš!" Opět mluvila klidně. „Vím až moc dobře a tebe milá babičko už nechci ani vidět! Dělá se mi z tebe zle!" Běžel pryč, co nejrychleji mohl. „Jen jednou v životě jsem udělala chybu jen jednou!!!" Křičela na něj napříč chodbou. On ji neslyšel, nebo alespoň nechtěl slyšet. V rychlosti osedlal Korneta a vydal se do lesa, aby Rose našel...
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
PÁR SLOV NAVÍC
Tohle je už třetí díl a mě to baví čím dál víc. Doufám, že Vás mé příběhy baví číst, stejně jako mě je psát. Rozhodla jsem se, že provedu menší změnu a z mého short story se stane spíš kniha se souvislým dějem. To, ale nic nemění na tom, že budu ráda, za každou vaši reakci.
@Melissa21122002