Ozval se poplašný signál. Rose netrpělivě plnila rozkaz a to čekat. Proč? Všichni se připravují na akci a ona tvrdne v korunním sálu. Najednou přijde královna. „Musíme tě korunovat." „Co...a... proč?!" „Gertruda sem jede, když tě nekorunujeme, může říct, že jsme tě unesli." „Ale vy jste mě unesli." Uchechtla se Rose. „A krom toho nejsem vdaná a to přeci musím být, když mám být korunovaná. Nemám šaty ani nic." „Co se týče ženicha je tu Andrew. Nemysli si, že o vás nic nevím a šatů je plný palác." Začervenala se, protože o nich věděla, ale co Damian? Jeho měla taky ráda, ale na to nebyl čas. „Ale je mi šestnáct." Pokoušela se ještě jednou protestovat. „V tom věku už jsem měla první dceru." Odbyla ji. Ani se nestihla rozkoukat a už ji navlékali do svatebních šatů. Stáli u oltáře. Najednou jí to přišlo jednoduché. Andrewa měla ráda. Nejspíš i víc než to, ale jak se teď má podívat Damianovi do očí? Svatba i korunovace proběhla v klidu. Když ale vyšla z korunovačního sálu, potkala Damiana. Uklonil se jí. Zůstala na něj zírat a zírala by na něj ještě dlouho, kdyby nepřišel Andrew. A spolu běželi někam pryč. Damian se se slzou v oku zvedal ze země.
Chystala se slavnostní večeře s novými vládci a Gertrudou. Vše probíhalo v klidu, dokud Damian neřekl Gertrudě, že když odjížděl, doufal, že ji nikdy neuvidí. To Gertruda nevydržela a vybouchla. „Ne ty prostě nejsi můj. A konečně se to dozvíš." Ne-pokynula Gertrudě teď už bývalá královna Elizabeth. „Ale ano milá sestřičko. Nemohla jsem mít děti, ale nástupce jsem potřebovala. Tvá pravá rodina byla moc chudá a měla až příliš mnoho dětí, aby mohli živit další!" Byla úplně nepříčetná. Rose nemohla věřit svým uším. „Ty jsi o tom věděla?!" Řekla zoufale své babičce a vhrkly jí do očí slzy.Utekla. Elizabeth chtěla jít za ní, ale Andrew jí zase posadil a šel za ní sám. Když ji doběhl, zastavil ji a objal. „Jak mi to mohla udělat!" Vzlykala. „Chtěla ti to ulehčit." „Ch. Ty jsi o tom věděl, že jo!?" Kývl na souhlas, protože už jí dál nechtěl lhát. Chtěla utéct, ale on ji nenechal. Po chvíli se mu vyvlékla a utíkala do deště...