Když hledáš, najdeš

124 13 0
                                    



Damian už po tři týdny jezdil po lese, když najednou uviděl Amira. Rose ale nikde nebyla a to bylo zvláštní, protože se od něj obyčejně nevzdalovala. Najednou se Amir rozběhl a Damian ho na Kornetovi následoval. Běželi dlouho. Až doběhli k obrovskému jezeru.„Sakra" zaklel, když se ale najednou na obzoru objevili postavy, které se rychle blížily. Damian ztratil vědomí. Vzbudil se na slunném místě. Když se pořádně probral, viděl, jak k němu běží Rose. Myslel si, že se mu to zdá. Když ho ale jeho malá sestřenka objala, hned věděl, že to nemůže být sen. Kornet i Amir vše sledovali z povzdálí. Královna nechala Damiana ubytovat. „Hned odpoledne začnete trénovat" řekla nekompromisně královna. Konečně se setkám s draky. Říkala si v duchu Rose.

Když nastal čas, šli se ti tři obléct do bojového šatu. Chlapci měli černozlaté brnění, které vypadalo, jakoby bylo vyrobeno z dračí kůže. Rose měla to samé, až na to, že barva její uniformy byla tvořena snad všemi odstíny modré, ale převládala ta nejtmavší. Z obličeje jí byly vidět jen tmavomodré oči, jelikož nos a pusu jí zakrývala hedvábná látka. Oba mladíci na ní mohli oči nechat. Byli hotovi a tak mohli vyrazit. Rose si okamžitě padla do oka s Mordagem. A začali trénovat.První lekcí, byla lekce létání. Všichni se učili rychle, ale Rose byla napřed. „Má to v sobě." Říkával Andrew a měl pravdu. Bylo dobře, že se všichni rychle učí, protože nebezpečí se blížilo....


Dívka s dračím srdcem Kde žijí příběhy. Začni objevovat