Martin s-a apropriat de mine după ce a auzit cum ușa de la intrare este trântită puternic. Nu aveam curaj să îl privesc în ochi, mai ales după ceea ce s-a întâmplat în baie cu câteva minute în urmă.
-Cred că ar fi timpul să plec acum...
Am încercat să zâmbesc, dar nu am reușit. O tristețe general m-a acaparat când băiatul mi-a dat vestea că trebuie să plece. Am ales să îi răspund cu un simplu bine, desi gândeam cu totul altceva. În umătoarele minute l-am privit cum iese pe ușa apartamentului fără a privi în ruma sa. M-am sprijinit de ușă, apoi m-am lăsat în jos. Mi-am dus o mână la frunte și am expirat aerul acumulat în plămâni. De ce l-am sărutat? Cum am putut să fac asta? Martin îmi e cel mai bun prieten, iar comportamentul meu în jurul său este ieșit total din comun, mai ales în ultima perioadă. Îl vreau tot mai aproape de mine, să îl simt, să îl știu doar al meu... Pentru puțin timp m-am gândit că poate fi vorba despre dragste, dar nu pot fi sigur de asta în totalitate. Ce e aia dragoste? Nu am de unde să știu asta. Încerc din răsputeri să mă agăț de o speranță și neg, neg cu vehemență posibilitatea de a mă fi îndrăgostit de Martin. Mintea mea caută un motiv, sau o soluție care să explice toate acele reacții ale corpului meu. Mă simt atât de murdar, dorința de a-l atinge pe Martin era una ce îmi întuneca mintea în acele momente. Rațiunea mea nu mai răspundea, lucru de m-a determinat să fac toate acele lucruri. Totul este atât de straniu, mai ales faptul că mi-a plăcut la nebunie fiecare sărutare, mângâiere și geamăt scos de buzele sale. E o experiență nouă, una de care nu am mai avut parte cu nimeni. Sunt niște dorințe ascunse ce se exteriorizează, dorințe întunecate ce nu pot fi posibile, dorințe erotice care îl au în plin plan pe Martin. E greu de crezut că mintea mea a început să creeze tot felul de șcenarii perverse împreună cu Martin. Nu credeam vreodată că voi fi în stare să gândesc asemenea lucruri la adresa unui băiat. Totul se petrece atât de repede, iar toate întâmplările din ultimele zile mi se par de domeniul fantasticului. Un lucru e cert, m-am îndrăgostit de cel mai bun prieten al meu și oricât de mult aș vrea să neg și să mă conving că nu este adevărat, nu reușesc să o fac. Poate e de vină aproprierea ce a existat între noi încă din copilărie. El a fost și este cel mai bun prieten al meu. Îmi știe fiecare secret și mă cunoaște mai bine decât proprii mei părinți. Ar fi o prostie să spun că Martin nu îmi va fi cel mai bun prieten în continuare, pentru că țin la el. Totdeauna l-am considerat pe Martin frățiorul meu mai mic și l-am iubit necondiționat, bineînțeles, într-un mod frățesc, dar azi se pare că acest lucru nu mai e valabil. Acea iubire frățească a fost înlocuită cu alta, una mai mare. Inima mea îl dorește, îl vrea pe Martin, dar creierul meu nu poate accepta idea că îl iubesc pe cel mai bun prieten al meu. Trebuie să găsesc o soluție pentru această problem, trebuie să nu îl mai iubesc, trebuie să înceteze toată chestia asta. E omenește imposibil, un lucru ce nu îl pot accepta!
M-am ridicat nervos de pe podea și m-am dus la mine în cameră de unde am luat telefonul meu mobil. Am încercat să îl pornesc, dar bateria era descărcată complet, așa că l-am băgat la încărcat. După zece minute de așteptat, am apelat-o pe mama. Femeia a răspuns aproape instantaneu la apelul meu.
-Da Ryan, ce s-a întâmplat?
-Crezi că te sun doar când se întâmplă ceva rău?
Ea a râs, apoi a asteptat să spun ceea ce am de spus.
-Vreau să mă întorc acasă în vacanța asta de primăvară.
Mama a amuțit iar pe fundal l-am putut auzi pe Max cum latră, semn că este acasă şi a terminat acea şedință.
-Asta ar fi nemaipomenit! Când vi? Să venim noi după tine?
Am stabilit cu mama toate detaliile despre întoarcerea mea și am vorbit mai multe lucruri despre petrecerea ei aniversară care coincide cu nunta unei prietene mai vechi din facultate. Înainte planificam să îmi vizitez familia pentru două zile, dar din cauza a tot ce s-a întâmplat, am renunțat la ideea asta, iar vacanța mea va fi una prelungită. În felul acesta, voi putea fi mult mai sigur de ceea ce simt. Trebuie să mă depărtez de Martin, prezența lui îmi tulbură gândirea și mă face să îmi doresc tot felul de chestii indecente.
CITEȘTI
Cel mai bun prieten (BxB)
Teen Fiction"Ryan Jhones este un adolescent obisnuit care nu poate ieşit din zona sa de confort. Prietenul său cel mai bun, Martin, este un petrecăreț incurabil. Când alcoolul intervine intre cei doi prieteni, iubirea bate la uşă, iar acest lucru îi distruge lu...