Capitolul 8

408 42 13
                                    

Am tresărit și am avut tendința de a închide ușa imediat cum l-am văzut pe tip, dar m-am oprit și am continuat să îl privesc. Înfățișarea sa este una ciudată, desprinsă din filme, ceva ce pare ireal. Părul îi este alb, la rădăcină putând fii văzută o noanță ștearsă de negru, ochii îi sunt de un roșu sângeriu, iar pentru un moment m-am gândit că poate poartă lentile de contact. Buzele pline sunt perfect conturate, ieșind foarte tare în evidență din cauza pielii sale foarte deschise la culoare.

-Ce te uiți ca mâța în calendar, invită-mă înauntru.

Am afirmat, apoi i-am făcut loc pentru a intra în garsoniera lui Martin. După ce a pășit în incintă, am avut parte de o reținere, asta poate din cauza mirosului puterniuc de alcool pe care l-a emanat. Instinctul îmi spunea că e tipul ăsta nu are ce căuta aici. Am devenit tot mai agitat, iar mintea mea a început să caute metode pri care să îl fac să plece într-un mod politicos. Am vrut să mă aproprii de el dar am renunțat aşa că am rămas lângă ușa de la intrare, privindu-i toate reacțiile. El s-a depărtat de mine într-un mers legănat și a lăsat lângă canapea ghiozdanul pe care l-a avut în spate. Sunetul unor sticle s-a auzit atunci când ghiozdanul s-a mișcat, lucru ce m-a făcut să îmi dau seama ce ascunde el acolo. Și-a dat jos hanoracul negru şi l-a aruncat pur şi simplu pe spătarul canapelei, apoi și-a netezit tricoul. Următorul lucru pe care l-a facăut a fost să se așeze pe canapea și să ia telecomanda, apoi să pornească televizorul pe un canal de muzică. A luat um pumn de alune de pe un bol de pe masă, apoi le-a introdus lacom pe toate în gură. Gesturile sale familiale au început să mă calce pe nervi, iar când eram pe punctul de a mă apropria de el și de a-i cere socoteală, ușa de la baie s-a deschis. Amândoi ne-am întors privirea și l-am văzut pe Martin puțin cam ciufulit cum iese stângaci din baie. Când și-a intersectat privirea cu cea a tipului, am putut vedea un amestec de bucurie și de furie în ochii săi. Sprâncenele i s-au ridicat apoi s-a oprit intr-un loc fiind tot mai uimit de prezența tipului. El s-a ridicat aproape instantaneu de pe canapea, apoi a dat mâna cu Martin.

-Blanc, ai ajuns frate!

Traducerea numelui său mi-a venit imediat în minte „Alb", asemenea părului său. Cei doi și-au strâns mâinile, în semn de salut, apoi s-au luat în brațe. Martin l-a invitat pe prietenul său să se facă mai comod, lucur pe care evident l-a făcut înainte ca prietenul meu să îi sugereze asta. S-au așezat amândoi pe canapea, comportându-se de parcă eu nu m-aș fi aflat în încăpere. Am înghițit în sec și mi-am făcut de lucru la chiuveta lui Martin. Am luat o farfurie murdară și am început să o spăl, ascultând tot ce spun ei, chiar dacă distanta dintre noi este una relativ mare.
Au început să vorbească despre o anume fată, Zara, persoană despre care nu am mai auzit înainte. Am terminat de spălat cele două farfurii, apoi  m-am dus la baie unde am rămas pentru câteva momente, privindu-mă în oglindă. Puteam observa ca mi-am revenit la normal față de cum eram înainte de a veni acest musafir al lui Martin. Starea de excitare mi-a trecut, iar chipul meu arată exact ca înainte. Roşeata mi-a diparut din obraji iar pupilele mi-au revenit la normal.

Îmi trec mâna de două ori prin păr pentru a-l aranja, apoi iau o postură serioasă după care ies din baie. 

-Cred că ar fi mai bine să plec, spun după ce mă apropriu mai mult de cei doi.

Martin s-a ridicat de pe canapea cand a auzit ceea ce am spus.  Străinul şi-a întors capul spre mine privindu-mă cu dispreț. Am impresia că prietenul lui Martin nu mă place.

-Nu ai unde să mergi.

-Ba da, am.

Am spus asta si am iesit din garsonieră trântind uşa puternic în urma mea. Am coborât cele cateva scări si am ajuns în parcarea aproape goală. Telefonul a început să îmi sune în buzunarul blugilor. Am inchis apelul, apoi telefonul. Nu puteam să îmi înțeleg reacțiile şi comportamentul pe care îl am de când l-am vazut pe acel tip. Modul in care se comportă în lipsa lui Martin demonstrează cât de prost a fost crescut sau poate că Martin i-a permis asta de multe ori încât el a inceput să se simtă ca la el acasă. Gândul acesta mi-a oferit o stare de neliniste si o dorință de a-i cere socoteală lui Martin, dar aş fi reactionat prostește. Martin îmi e cel mai bun prieten, iar dacă are alți prieteni mai buni ca mine trebuie să accept asta. Dar dacă nu e asta problema. Probabil sunt gelos, dar exclud acest gând.
Am grăbit pasul îndreptandu-mă spre nicăieri, constatând că zona în care mă aflu îmi e total necunoscută.
Iau în cele din urmă telefonul din buzunar şi il deschid. După câteva secunde primesc un apel de la Martin. Răspund şi duc telefonul la ureche.

Cel mai bun prieten (BxB)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum