Ο Φιλιξ στεκόταν περήφανος απέναντι στα δυο παιδιά και χαμογελούσε μοχθηρά. Το αδύνατο πρόσωπο του ήταν ακριβώς όπως τα θυμόταν ο Χένρι. Αφού είχε όντως καταφέρει να επιστρέψει ο Φιλιξ δεν υπήρχε αμφιβολία. Κι ο Παν ήταν ολοζώντανος.
Πίσω του στεκόταν μια κοπέλα που ο Χένρι δεν είχε ξαναδεί. Φορούσε ρούχα παρόμοια με αυτά της Αύρας και κρατούσε ένα τόξο. Το βλέμμα της έμοιαζε να είχε αδειάσει από κάθε συναίσθημα εκτός από τη θλίψη και την οργή. Τα ζεστά καφετιά της μάτια τον κοίταξαν για λίγο και έπειτα έστρεψαν την προσοχή τους στην Αύρα. Την κοίταξε με απελπισμένο ύφος και η Αύρα της το ανταπέδωσε με ένα απολογητικό βλέμμα.
Πιο δίπλα στεκόταν ένα αγόρι που έμοιαζε αρκετά στον Παν όμως φαινόταν πιο αθώος παρά το ουδέτερο υπνωτισμενο του ύφος. Έμοιαζε ακριβώς με τον Πήτερ Παν που φανταζόταν ο Χένρι πριν γνωρίσει τον Παν.
Και πιο πίσω ο Χένρι είδε κάτι που δεν περίμενε. Ο κος Γκολντ! Ο παππούς του! Δεν ήταν η πρώτη φορά που ο Χένρι έβλεπε τον παππού του στην πλευρά των κακών κι όμως ένιωσε σαν να τον είχε κλωτσήσει κάποιος στο στομάχι.
Η Αύρα τράβηξε ένα βέλος από την φαρέτρα της και σημάδεψε με το τόξο της έτοιμη να ρίξει.
"Παππού; " φώναξε ο Χένρι πριν προλάβει να συγκρατήσει τον εαυτό του "Τι-τι κάνεις με αυτούς; Εσύ μισείς τον Παν! Πιο πολύ από κάθε άλλον!"
"Λυπάμαι Χένρι αλλά δεν μπορώ να σου εξηγήσω." είπε ανέκφραστα ο κος Γκολντ.
"Ο Ραμπελστινσκιν είναι ο παππούς σου;" ρώτησε η Αύρα έκπληκτη σε θυμωμένο τόνο. "Ε αυτό είναι καινούριο..."
"Ναι, στο χα πει!" απάντησε ο Χένρι.
"Οχι είπες 'ο κος Γκολντ είναι ο παππούς μου'!" επέμεινε η Αύρα.
"Το ίδιο!"
"Και πως στο καλό περίμενες να ξέρω ποιός είναι ο κος Γκολντ και πως αυτός και ο Σκοτεινός είναι το ίδιο πρόσωπο;"
"Ήξερες ήδη τόσα πράγματα για τον Παν περίμενα οτι θα ήξερες ήδη για τον γιο του από δω!"
"Ο Φιλιξ είναι γιος του;"
"Οχι ο παππούς μου! "
"Τι πράγμα;"
"Άστο είναι περίπλοκο. Και πού τον ξέρεις εσύ τον Ραμπελστινσκιν;"
"Είμαι έξυπνη! Και τον τρέμουν σε όλους τους κόσμους! Μέχρι και οι πέτρες τον ξέρουν!"
"Συγγνώμη που διακόπτω το μικρό σας καβγαδακι αλλά έχουμε και δουλειές!" είπε ο Φιλιξ "Τώρα φέρε το κορίτσι που κυνηγά ο Παν και θα σας χαρίσουμε τη ζωή."
"Κι αν αρνηθούμε;" ρώτησε ο Χένρι.
"Τότε δυστυχώς για σας θα πρέπει να σας σκοτώσουμε." Αποκρίθηκε ο Φιλιξ με ένα ευχαριστημένο ύφος, λες και ευχόταν να αρνηθούν.
"Δε θα σου είμαστε και πολύ χρήσιμοι νεκροί όμως , έτσι δεν είναι;" είπε έξυπνα η Αύρα
"Όντως δε θα είστε αλλά υπάρχουν κι άλλοι χρήσιμοι άνθρωποι τριγύρω ξέρεις." είπε μοχθηρά ο Φιλιξ.
"Αύρα, παραδοθείτε!" παρακάλεσε η κοπέλα στα δεξιά του Φιλιξ. "Ξέρεις πολύ καλά οτι θα με αναγκάσει να κάνω πράγματα που δε θέλω!"
"Το ξέρω Τάιγκερ Λίλη. Αλλά θα φροντίσω να μην χρειαστεί να κάνεις τίποτα και θα σε ελευθερώσουμε. Δε θα παραδοθούμε." υποσχέθηκε η Αύρα και έπειτα στράφηκε στον Χένρι και τον ρώτησε απελπισμένα "Ετσι;"
Ο Χένρι έγνεψε αποφασιστικά. Παλιά τον είχαν αιχμαλωτίσει και τον είχαν ξεγελάσει. Τότε ήταν μικρός και δεν ήξερε τι να κάνει. Δε θα άφηνε να ξανασυμβεί κάτι τέτοιο. Αυτή τη φορά θα ήταν εκείνος ο ήρωας.
"Αφού επιμένετε" είπε ο Φιλιξ και στράφηκε στο αγόρι δίπλα του "Ξέρεις τι να κάνεις."
Το αγόρι άπλωσε το χέρι του και μια μαγική πράσινη δέσμη φωτός ξεπήδησε από τα δάχτυλά του.
Η Αύρα εκτόξευσε το βέλος της στον Φιλιξ και φώναξε "Κάνε στην άκρη!". Δε χρειάστηκε να το πει δεύτερη φορά. Ο Χένρι κρύφτηκε πίσω από ένα δέντρο στα δεξιά του και το ξόρκι του αγοριού χωρίστηκε γύρω από τον κορμό. Η Αύρα είχε κάνει το ίδιο πράγμα και είχε κρυφτεί πίσω από ένα δέντρο στα αριστερά της. Είχε κλείσει σφιχτά τα μάτια της και κρατούσε σφιχτά τον κορμό του δέντρου καθώς τα μαλλιά της ανέμιζαν ακολουθώντας το ρεύμα της μαγικής δύναμης του ξορκιου. Το ξόρκι πρέπει να ήταν πιο δυνατό εκεί γιατί ο Χένρι μόλις που ένιωθε έναν καυτό άνεμο ενώ η Αύρα δυσκολευόταν να μην την παρασύρει το ξόρκι. Σύντομα το ξόρκι σταμάτησε και τα δύο παιδιά αντάλλαξαν βλέμματα. Κοίταξαν προσεκτικά προς το μέρος των αντιπάλων τους. Ο Φιλιξ προφανώς είχε αποφύγει το βέλος και κοιτούσε προς το μέρος των δυο παιδιών με ένα ύφος το-περίμενα-αυτό-πόσο-κλισέ. Το υπνωτισμένο αγόρι είχε πέσει κάτω αναίσθητο και η Τάιγκερ Λίλη είχε γονατίσει δίπλα του προσπαθώντας να το συνεφέρει.
"Λοιπόν...ώστε αυτός είναι ο πραγματικός Πήτερ Παν;" ρώτησε ο Χένρι.
"Ναι" απάντησε η Αύρα.
"Δεν διαφέρει και πολύ από τον άλλον. Κι αυτός κακός είναι. Μόνο φαίνεται λίγο πιο..." ο Χένρι ξανακοίταξε προς το μέρος του λιπόθυμου αγοριού "...άκακος;"
"Ο Παν τον ελέγχει. Έχει την καρδιά του όμως δεν ξέρει να χρησιμοποιεί σωστά τις δυνάμεις του Πίτερ. Έτσι τον εξάντλησε." εξήγησε η Αύρα και κρυφοκοίταξε προς το μέρος των αντιπάλων τους.
"Λογικό μου ακούγεται...αν και μπερδεμένο" είπε ο Χένρι.
"Πρέπει να δράσουμε τώρα που δύο από αυτούς είναι απασχολημένοι." τον διέκοψε η Αύρα και τον κοίταξε από πάνω μέχρι κάτω.
"Τι; Έχω καμιά πράσινη φωτιά πάνω μου;" ρώτησε ο Χένρι.
"Όχι χαζέ! Όπλο έχεις; Ή έστω κάτι για να αμυνθείς;"
Ο Χένρι σήκωσε μια πέτρα από το έδαφος "Αυτό μετράει;"
"Χμ... ίσως... Αλλά χρειάζεται και κάτι ακόμα." είπε η Αύρα και άρχισε να ψάχνει στην τσάντα της. "Αχά!" αναφώνησε ξαφνικά και έβγαλε από την τσάντα της κάτι που έμοιαζε με ρακέτα.
"Μια ρακέτα;" απόρησε ο Χένρι "Θες να τους προσκαλέσω σε τουρνουά τέννις μέχρι θανάτου;"
"Μην είσαι χαζός! Αυτό είναι ένα όπλο της φυλής μου. Θα μπορούσες να πεις ότι αντιστοιχεί στη δικιά σας σφεντόνα."
"Ό,τι πεις"
"Με το σήμα μου" είπε η Αύρα και κοίταξε επιφυλακτικά τους αντιπάλους τους με το φυσοκάλαμο της έτοιμο να εκτοξεύσει ένα υπνωτικό βέλος. "Τώρα!" φώναξε.
Και οι δύο ξεφύτρωσαν από τις κρυψώνες τους και επιτέθηκαν στους εχθρούς τους προσπαθώντας να μην πετύχουν την Τάιγκερ Λίλη και τον Πίτερ. Τα βέλη της Αύρας δεν τους επηρέαζαν. Ένα δυναμικό πεδίο τους προστάτευε, προφανώς δουλειά του Γκολντ. Οι πέτρες όμως που εκτόξευσε ο Χένρι έπαιρναν ένα ζωηρό γαλάζιο φωτεινό χρώμα μόλις τις χτυπούσε με τη ρακέτα και διαπερνούσαν το πεδίο αφήνοντας τρύπες πάνω του. Ο Φιλιξ και ο κος Γκολντ που τόσην ώρα στέκονταν ακίνητοι χωρίς να φοβούνται τίποτα έσκυψαν για να αποφύγουν τις φλεγόμενες πέτρες και πάσχιζαν να κλείσουν τις τρύπες του πεδίου.
Ο Χένρι κοίταξε με θαυμασμό τη ρακέτα. "Καλό! Πώς το κάνει αυτό;" ρώτησε την Αύρα.
"Θα πρέπει να φταίει το φυλαχτό που έχει δεμένο στη λαβή του. Το μαχαίρι μου έχει ένα παρόμοιο. Αναρωτιέμαι αν..." είπε σκεφτικά το κορίτσι βγάζοντας το μαχαίρι της από τη θήκη του και πριν προλάβει να αντιδράσει ο Χένρι, όρμησε στο πεδίο βγάζοντας μια ινδιάνικη πολεμική κραυγή και έσκισε το τρύπιο σαν σουρωτήρι πλέον πεδίο. Το πεδίο διαλύθηκε εντελώς μετά από αυτό. Η Αύρα μουρμούρισε μερικές άγνωστες στον Χένρι λέξεις και η λεπίδα του μαχαιριού άρχισε να μακραίνει μέχρι που έγινε ένα καμπυλωτό ξίφος. Επιτέθηκε στον Φιλιξ αφήνοντας τον Γκολντ στον Χένρι.
"Ουαου" Μονολόγησε ο Χένρι και σύντομα συνήλθε από το σοκ και άρχισε να πετάει πάλι πέτρες με τη ρακέτα του στον παππού του. Μια φυσιολογική ασχολία.
Ο Γκολντ κατάφερε να αποφύγει επιδέξια τις φλεγόμενες πέτρες που έρχονταν κατά πάνω του χωρίς μεγάλη δυσκολία. Ο Φιλιξ από την άλλη με το ζόρι κατάφερνε να αποκρούσει τα χτυπήματα της Αύρας με το μπαστούνι που μεταμόρφωσε σε σπαθί. Η Αύρα κατάφερε να τον ρίξει κάτω όμως πριν προλάβει να τον χτυπήσει με ένα υπνωτικό βελάκι η Τάιγκερ Λίλη μπήκε στο παιχνίδι. Την άρπαξε από τον καρπό και την έσπρωξε κάτω.
"Σου το είπα ότι έπρεπε να φύγεις."Έτσι ήταν:
Η φάτσα μου όταν έψαχνα φωτογραφίες γι αυτό το κεφάλαιο και έπεσα πάνω σε αυτά
Οκ! Είμαι η μόνη που δεν περίμενα να βρίσκω τον Φιλιξ τόσο.....κούκλο;
Κόντεψα να πέσω από τον καναπέ μετά από μια τέτοια ανακάλυψη!
Τέλος πάντων. Καλό καλοκαίρι!!! Επιτέλους τα σχολεία τελείωσαν!!! Σε λίγο θα πάω να πάρω μαγιό γιατί θα πάω για το πρώτο μου μπάνιο σήμερα!
Και επιτέλους θα αρχίσω να ξαναβλέπω Once Upon A Time γιατί με τις εξετάσεις πού να βρω χρόνο;
Κάνω και fandom challenge άμα πάτε στα βιβλία μου θα το βρείτε και σήμερα λέω να γράψω για το καλύτερο fandom-οικογένεια! Ω ναι!Ερώτηση: το επόμενο κεφάλαιο να είναι για την Τζέιν ή για τους μεγάλους της παρέας;
Γράψτε στα σχόλια.Α! Δε σας είπα! Θα γράψω μια ιστορία για τον Πέρσι Τζάκσον με τίτλο "ΤΟ ΗΜΕΡΟΛΌΓΙΟ ΜΙΑΣ ΗΜΙΘΕΑΣ". Δεν είναι απαραίτητο να ξέρεις τι είναι ο Πέρσι Τζάκσον για να το διαβάσεις οπότε προτείνω σε όλους σας να του ρίξετε μια μάτια όταν το δημοσιεύσω με το καλό. Θα σας είμαι υποχρεη.😊😊😊
Σας αφήνω πάω να πάρω μαγιό (που πάω μες τη ζέσταμα; Θα γυρίσω αραπης και θα σας λέω "Σαλαμ Αλεκουμ "!) Ευχηθείτε μου καλή τύχη!
Τοποθέτηση Προϊόντος: Διαβάστε επίσης ΥΠΟΚΕΙΜΕΝΟ Β5 ΤΟ ΛΑΘΟΣ 😊😊
Φιλιά "οικογενεια"😘😘😘
YOU ARE READING
Once Upon A Time Η Κρυμμένη Περιπέτεια
FanfictionΤι γίνεται όταν η σκιά του Πήτερ Παν απάγει ένα κορίτσι αντί για ένα χαμένο αγόρι; Τι θα συνέβαινε αν εξελίσσονταν διαφορετικά οι ιστορίες; Πώς θα αλλάξει η ζωή των κατοίκων του Στόριμπρουκ όταν δύο άγνωστοι καταφέρουν να περάσουν τα μαγικά σύνορα;...