Εξορκισμοί, σχέδια και ιδέες

77 14 6
                                    

"Λοιπόν, αυτό εξηγεί πολλά " παραδέχτηκε η Τζέιν όταν τελείωσε την ανάγνωση του βιβλίου.

"Διαβάζεις ωραία " πετάχτηκε ο Φίλιξ. "Σχεδόν με πήρε ο ύπνος "

"Σκάσε Φιλιξ!" Πέταξε η Τζέιν και στράφηκε στους υπόλοιπους. "Λοιπόν, από δω μάθαμε όχι μόνο τη δικιά μου ιστορία αλλά και την ιστορία του Παν. Αυτό μας δίνει πολλές πληροφορίες για να τον νικήσουμε "

"Και τον τρόπο για να ξαναπάρουμε την Εμμα στη φωτεινή πλευρά." Επισήμανε η Μαίρη Μάργκαρετ.

"Είχατε δίκιο σε αυτά που μας είπατε Χένρι, αλλά θα χρειαστεί και μια δόση μαγείας " είπε η Ρετζίνα. "Μόνο Η Ψυχανάλυση από εναν τυχοδιώκτη δε μας φτάνει."

"Ωραία, λοιπόν, ποιος θα το κάνει;" ρώτησε η Τζέιν και ένωσε τις παλάμες της.

Όλοι κοιτάχτηκαν μεταξύ τους χωρίς να πουν τίποτα.

"Πιστεύω πως εγώ θα έπρεπε να το κάνω αν δεν έχετε αντίρρηση " πρόσθεσε η Τζέιν.

"Γιατί αυτό;" ρώτησε ο Χουκ.

"Λαμβάνω σημάδια από τη μοίρα Τελευταία" επέλεξε προσεκτικά τις λέξεις της η Τζέιν "και μου λέει πως είναι ώρα για να δρασω. "

"Ώστε τώρα είμαι η μοίρα; Με τιμάς πραγματικά! "

Η Τζέιν έστρεψε το κεφάλι της στο κλουβί του Πίτερ ακολουθώντας τα βλέμματα των υπολοίπων. Ο Πίτερ όμως παρέμενε κοιμισμενος αφού τον είχαν βγάλει νοκ άουτ με ένα υπνωτικό ξόρκι για να μην τους κατασκοπεύει ο Παν. Δίπλα του όμως στεκόταν άλλη μια γνωστή φυσιογνωμία. Η Εμμα, η Σκοτεινή που στην τελική δεν ήταν η Σκοτεινή, ήταν στηριγμένη με την πλάτη στον τοίχο με τον λευκό της κότσο σφιχτό, τα χείλη της βαμμένα κόκκινα, τα ρούχα της μαύρα, στενά, δερμάτινα. Ένα πονηρό χαμόγελο, σαν της Μόνα Λίζα, γεμάτο κρυμμένα μυστικά, ήταν σχηματισμενο στα χείλη της.

"Πρόσεχε, η μοίρα μπορεί να είναι ισχυρή " Πρόσθεσε αινιγματικά η Έμμα. "Μην τη δελεαζεις "

"Ηρθες" είπε ο Χένρι ανακουφισμένος. Επιτέλους κάτι τους είχε έρθει εύκολα! Κυριολεκτικά. "Ωραία. Κι ότι σε χρειαζόμασταν."

"Πάντα θα είμαι εδώ για σένα Χένρι. Στο έχω ξαναπεί." Αποκρίθηκε η Έμμα κι έπειτα στράφηκε στην Τζέιν.
"Λοιπόν; Κάτι μου λέει ότι έχεις βρει τη λύση."

"Ναι, έχω βρει." Απάντησε η Τζέιν Και σηκώθηκε από την καρέκλα της "Αλλά πρέπει να βγεις από το κελί για να την εφαρμόσω."

Once Upon A Time Η Κρυμμένη ΠεριπέτειαWhere stories live. Discover now