Το βιβλίο επιστρέφει

66 15 6
                                    

Η Αύρα και ο Χένρι μπήκαν αμίλητοι μέσα στο Γραφείο του σερίφη και σταμάτησαν μπροστά στα κελιά όπου στέκονταν και όλοι οι υπόλοιποι.

Ο Χένρι παρατήρησε πως ο Πίτερ ήταν ξύπνιος και φαινόταν ακόμα σαν το ζόμπι. Μάλλον ήταν όντως ακόμα υπό την επήρεια του Παν. Η Τζέιν καθόταν σε μια καρέκλα κοντά στο κελί του και κοιτούσε το κενό ακεφα. Ο Χένρι τη λυπήθηκε. Θα είχε απογοητευτεί πολύ που μετά τη μεγάλη της προσπάθεια να τους ελευθερώσει όλους από τα δεσμά του Παν το πιο σημαντικό πρόσωπο παρέμενε φυλακισμένο στον ίδιο του τον εαυτό.

Ο Φιλιξ καθόταν στο διπλανό κελί και χαμογελούσε μοχθηρα, βλέποντας πως ο αφέντης του ανακτουσε τον έλεγχο της κατάστασης. Ο Χένρι είχε μια ξαφνική παρόρμηση να του σπάσει τα μούτρα αλλά την αγνόησε. Πάντα, οπότε έβλεπε τον Φιλιξ, του ερχόταν να τον πλακώσει στο ξύλο.

Η Μαίρη Μάργκαρετ, ο Ντέιβιντ, Η Μπελ και ο Λιροι κάθονταν σε καρέκλες γύρω από το ένα γραφείο ενώ ο Χουκ φρόντιζε να κάθεται όσο πιο μακριά μπορούσε από την Τάιγκερ Λίλη που τον αγριοκοιταζε. Απ' ότι φαινόταν είχαν ακόμα κάποια θέματα να λύσουν από τη Χώρα του Ποτέ. Η Ρετζίνα έκοβε βόλτες πάνω κάτω στο δωμάτιο μέχρι που είδε το Χένρι να μπαίνει στο δωμάτιο. Αναστέναξε με ανακούφιση και έτρεξε να τον προϋπαντισει.

"Όλα καλά;" ρώτησε αμήχανα κρατώντας μια στάση αβεβαιότητας απέναντι στην Αύρα.

Αν έκρινε σωστά ο Χένρι από το βλέμμα της, η Αύρα το είχε καταλάβει και δεν αδικουσε τη μητέρα του Χένρι. Παρ'όλα αυτά κρατούσε ψηλά το κεφάλι της αντί να κοιτά το πάτωμα όπως περίμενε ο Χένρι πως θα έκανε.

"Όλα καλά μαμά." Την καθησύχασε ο Χένρι. "Έχουμε το βιβλίο."

Μόλις τελείωσε τη φράση του η Αύρα έβγαλε το βιβλίο από την τσάντα της και το έδειξε στη Ρετζίνα, διατηρώντας ακόμα την έκφραση της βρεγμένης γάτας στο πρόσωπό της.

"Μπορώ να το πάρω;" Ρώτησε με ευγένεια η Ρετζίνα. Ο Χένρι ανακουφιστηκε γιατί φοβόταν πως η μαμά του θα αντιδρούσε υπερβολικά.

Η Αύρα έγνεψε και της έδωσε το βιβλίο με αργές προσεκτικές κινήσεις. Στη συνέχεια πήγε και κάθισε κοντά στην Τάιγκερ Λίλη και οι δύο ινδιανες άρχισαν να συζητάνε σε μια άλλη γλώσσα που ο Χένρι Δεν ήξερε.

Η Τζέιν πετάχτηκε από τη θέση της μόλις είδε το βιβλίο στα χέρια της Ρετζίνα. Η τεράστια επιθυμία της να μάθει την αλήθεια για την οικογένεια της και να νικήσει τον Παν φαινόταν ξεκάθαρα στη λάμψη των ματιών της.

Once Upon A Time Η Κρυμμένη ΠεριπέτειαWhere stories live. Discover now