Η Αύρα ένιωσε όλο της Το θυμό Και τον πόνο από όλα αυτά τα χρόνια να επιστρέφει δριμύτερος. Από τότε που είχε εμφανιστεί αυτό... αυτό τέρας όλα είχαν καταστραφεί!!!
"Καλώς ήρθες Αύρα " είπε ειρωνικά ο Παν.
Αστραπιαία η Αύρα πέταξε το τελευταίο της στιλέτο στον Παν. Δυστυχώς ο Ραμπελστινσκιν βρισκόταν δίπλα στον Παν και με τις εκπληκτικές του δυνάμεις κατάφερε να αποκρούσει τη γρήγορη επίθεση της Αύρας.
"Θα το πάρω ως 'καλώς σας βρήκα' αυτό " αποκρίθηκε ο Παν.
"Τι στον κόσμο θα σε έκανε να το πιστέψεις αυτό;" Γρυλισε η Αύρα. Σίγουρα το βλέμμα της φαινόταν πολύ πιο απειλητικό με τα χρώματα του πολέμου καθώς ένα κορίτσι που καθόταν στην άκρη τρόμαξε κι έκανε μερικά βήματα πίσω Όταν την κοίταξε η Ινδιανα.
"Ω, μα επειδή σκοπεύω κι εγώ να ανταποδοσω τους ευγενείς χαιρετισμούς σου " απάντησε ο Παν και με ένα νεύμα έκανε σινιάλο στον Ραμπελστινσκιν.
Πριν καλά καλά το καταλάβει η Αύρα μια ισχυρή δύναμη την πέταξε στο έδαφος ενώ ένα μαγικό δίχτυ έπεσε πάνω της.
"Αυτό ήταν για τα Χαμένα Αγόρια " πρόσθεσε ο Παν.
"Κατάρα να πέσει πάνω σου!" Αποκρίθηκε η Αύρα.
Ο Παν γέλασε και αγνόησε την απειλή της Αύρας. "Α, τι βλέπω; Φορεσες τα ρούχα της φυλής σου! Ακόμα ελπίζεις ότι θα σε δεχτουνε πίσω; Καημένη μου!"
"Δεν περιμένω τίποτα από κανέναν!" Ανταπάντησε η Αύρα και κατάφερε με χίλια ζόρια να σηκωθεί όρθια "Δε με νοιάζει καθόλου η φυλή μου. Το μόνο που με νοιάζει είναι να μας σώσω όλους από τη μάστιγα σου! Και για να τιμήσω αυτόν τον τόπο θα το κάνω με την παραδοσιακή του φορεσιά."
"Φοβάμαι πως ακόμα κι αν είχες έρθει ντυμένη κλόουν δε θα σε βοηθούσε σε τίποτα" είπε ο Παν "Όχι ότι απέχεις και πολύ από αυτό"
Τα χαμένα αγόρια γέλασαν μέσα από το δίχτυ σαν να βρίσκονταν σε καλύτερη κατάσταση από αυτήν. Το κορίτσι με τη νυχτικια κοίταξε το πάτωμα προβληματισμένη.
"Πολύ ώριμο" ειρωνεύτηκε η Αύρα "Ο παππούς σου δίπλα σου θα είναι περήφανος. Ω, συγγνώμη, είναι ο γιος σου!"
Η Αύρα σταύρωσε τα χέρια της αποφασισμένη και ευχαριστημένη που είδε το ηλίθιο χαμόγελο του Παν να εξαφανίζεται.
"Ο γιος μου είναι ικανός για πολλά πράγματα. Μικρέ κάνε μια επίδειξη" διέταξε ο Παν.
YOU ARE READING
Once Upon A Time Η Κρυμμένη Περιπέτεια
FanfictionΤι γίνεται όταν η σκιά του Πήτερ Παν απάγει ένα κορίτσι αντί για ένα χαμένο αγόρι; Τι θα συνέβαινε αν εξελίσσονταν διαφορετικά οι ιστορίες; Πώς θα αλλάξει η ζωή των κατοίκων του Στόριμπρουκ όταν δύο άγνωστοι καταφέρουν να περάσουν τα μαγικά σύνορα;...