Ο Παν ποτέ δεν αποτυγχάνει;

86 16 8
                                    

"Όχι που θα τον άφηνε έτσι το πιτσιρίκι!" Είπε ενοχλημένη η Ρετζίνα. "Αν τον είχα μπροστά μου..."

"Νομίζω πως έχουμε πιο σημαντικά πράγματα αυτή τη στιγμή, Ρετζίνα." Τη διέκοψε η Χιονάτη.

"Έχεις δίκιο, αδερφούλα." Παραδέχτηκε ο Λιροι "Πρέπει να συμμαζευτουμε λίγο."

Η Τζέιν τους κοίταξε ανήσυχα. Απορούσε πώς δεν της είχαν θυμώσει ακόμα. Αν γινόταν κάτι τέτοιο πίσω στο ορφανοτροφείο σίγουρα θα είχε κερδίσει όλες τις αγγαρείες των παιδιών για ένα μήνα και μερικές έξτρα καρπαζιες. Αυτός ο κόσμος της φαινόταν πολύ όμορφος αφού δεν υπήρχαν καρπαζιες.

"Εμ...καλό θα ήταν να πάμε τον Πίτερ σε ένα ασφαλές μέρος πριν ξυπνήσει." Είπε η Τζέιν.

"Θα μπορούσαμε να τον πάμε στο σπίτι μας ή στο νοσοκομείο." Πρότεινε ο Ντέιβιντ.

"Όχι, όχι! Όταν λέω ένα ασφαλές μέρος εννοώ ένα μέρος ασφαλές για μας. Κάπου που να μείνει περιορισμένος και να μην μπορεί να αντιδράσει."

Όλοι εκτός από το Χένρι και την Τάιγκερ Λίλη την κοίταξαν ερωτηματικά.

"Ο Παν έχει ακόμα την καρδιά του. Μόνο η καρδιά της Τάιγκερ Λίλη πρέπει να επέστρεψε." Εξήγησε ο Χένρι και η Τάιγκερ Λίλη έγνεψε καταφατικά.

"Σίγουρα πράγματα;" ρώτησε ο Χουκ που είχε αλλάξει απότομα χρώμα από την ώρα που είδε την Τάιγκερ Λίλη. Η Τζέιν που θυμόταν καλά την ιστορία ήταν σίγουρη πως ο Χουκ φοβόταν περισσότερο αν είχε επιστρέψει η καρδιά της στη θέση της και πολύ λιγότερο αν την είχε ακόμα ο Παν. Οι τύψεις χόρευαν στα μάτια του.

Η Τάιγκερ Λίλη τον κοίταξε με άγριο βλέμμα και ο Χουκ σαν να χλωμιασε παραπάνω. "Αν δεν είχε επιστρέψει ή καρδιά μου θα σας είχα ήδη σκοτώσει όλους, Κάπτεν." Είπε τονίζοντας τη λέξη Κάπτεν με ιδιαίτερο μίσος και απέχθεια.

Σίγουρα η Τάιγκερ Λίλη δεν είχε ξεχάσει την προδοσία του Χουκ, σκέφτηκε η Τζέιν.

"Δεν αμφιβάλλω γι αυτό." Παραδέχτηκε η Ρετζίνα με το γνωστό ειρωνικό της τρόπο. "Να πηγαίνουμε τώρα;"

"Αφήστε με να φύγω τώρα! Θα το μετανιώσετε αυτό πολύ πικρά!" ούρλιαξε ο Φίλιξ πίσω τους. Εδώ και τόσην ώρα κανείς δε του είχε δώσει σημασία. Το πιο έμπιστο τσιράκι του Παν πάλευε μάταια με τα δεσμά του. Η Τζέιν τον κοίταξε με αντιπάθεια. 

"Χλωμό το βλέπω, μικρέ. Θυμάσαι τη φυλακή του Στόριμπρουκ; Όχι; Δεν πειράζει. Τώρα θα τη μάθεις πολύ καλά" είπε η Ρετζίνα και έκανε νόημα στον Ντέιβιντ να του λύσει τα δεσμά. Ο Ντέιβιντ αφού έλεγξε τις τσέπες του Φίλιξ για τυχόν μυστικά όπλα, τον έλυσε και τον σήκωσε κρατώντας τον σφιχτά. Ο Φίλιξ πάλεψε να ξεφύγει αλλά η λαβή του σερίφη ήταν πολύ δυνατή.

Once Upon A Time Η Κρυμμένη ΠεριπέτειαNơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ