Ο Χένρι στεκόταν σ ένα ξέφωτο στο δάσος. Εκεί όπου είχε συναντήσει το περίεργο κορίτσι. Και εκεί όπου είχε χάσει το βιβλίο. Δεν υπήρχε πλέον αμφιβολία πως εκείνο το βιβλίο είχε όλες τις πληροφορίες που χρειάζονταν, αφού είχε ψάξει σε όλα τα βιβλία μέχρι και για κομμένες σελίδες ή κρυμμένα στοιχεία. Άλλωστε κάτι μέσα του (ίσως το ένστικτο του Συγγραφέα; Ποιος ξέρει) του έλεγε πως το βιβλίο που έχασε θα του έδινε όλες τις απαντήσεις.
Έκανε το γύρο όλου του ξεφωτου όμως το βιβλίο δεν ήταν εκεί. Ίσως να του είχε πέσει στο δρόμο ή να του είχε γλιστρήσει από τα χέρια όταν το αναισθητικό βελάκι άρχισε να δρα.
Προχώρησε σκυφτός στο δρόμο όπου έτρεχε πριν από λίγες μέρες για να ξεφύγει, όμως το βιβλίο άφαντο. Ήταν σίγουρος ότι θα γινόταν αυτό. Επέστρεψε πίσω στο ξέφωτο με ένα σφίξιμο στο στομάχι και κάθισε και περίμενε.
Μετά από λίγη ώρα βαρέθηκε και άρχισε να κόβει χορταρακια. Και τότε.. το επιθυμητό θρόισμα των φύλλων επιτέλους ακούστηκε!
Όταν ο Χένρι γύρισε το κεφάλι του προς το θόρυβο αντίκρισε το περίεργο κορίτσι να τον σημαδεύει με ένα βέλος στο τόξο της, έτοιμη να του ρίξει.
Ο Χένρι σηκώθηκε γρήγορα και άπλωσε μπροστά τα χέρια του προσπαθώντας να την ηρεμήσει και να της δείξει πως δεν είχε κάποιον κακό σκοπό.
"Ήρεμα. Δε θέλω να σου κάνω κακό. Έρχομαι ειρηνικά." Είπε όσο πιο ήρεμα μπορούσε αν και ένιωθε την καρδιά του να χτυπάει γρήγορα και ανήσυχα.
Το κορίτσι δεν αντέδρασε. Παρέμεινε ακίνητο. Ή που θα προετοιμαζόταν να εκτοξεύσει το βέλος ή που θα δίσταζε και θα άρχιζε να έχει τις αμφιβολίες της.
"Κοίτα, δεν ξέρω αν με καταλαβαίνεις, αλλά την προηγούμενη φορά που ήρθα και...εμ..παραλίγο να με σκοτώσεις...έχασα ένα βιβλίο εδώ πέρα. Και είναι πολύ σημαντικό για την ασφάλεια του Στόριμπρουκ και γενικά όλου του σύμπαντος ίσως. Το χρειάζομαι οπωσδήποτε. Βλέπεις...Είμαι ο Συγγραφέας...αν ξέρεις τι είναι αυτό..." Συνέχισε ο Χένρι.
Το κορίτσι χαμήλωσε το τόξο του χωρίς να πάρει το βλέμμα της από πάνω του.
"Γιατί;" ρώτησε. Η φωνή της ακούστηκε άγρια και επιθετική και συνάμα φοβισμένη και γεμάτη περιέργεια. Ο Χένρι διέκρινε και μια άχνη προφορά. Έμεινε να την κοιτάζει έκπληκτος για λίγες στιγμές. Τελικά καταλάβαινε τι της έλεγε.
"Εμ...επειδή κατά πάσα πιθανότητα ο Πήτερ Παν ανακτά τις δυνάμεις του. Και μπορεί να κατακτήσει όλο τον κόσμο και να καταστρέψει ολόκληρο το Στόριμπρουκ. Και πίστεψε με αυτό δεν είναι καλό. Αλλά με το βιβλίο θα μπορέσουμε να τον σταματήσουμε πριν κάνει βήμα."
"Γιατί;" ρώτησε πάλι το κορίτσι.
Ο Χένρι άρχισε να αμφιβάλλει αν το κορίτσι όντως ήξερε τη γλώσσα του και τον καταλάβαινε. Ίσως να ήξερε μόνο κάνα δύο λέξεις ή μόνο το "γιατί". Μα από την άλλη πως ήξερε να τον ρωτήσει τη σωστή στιγμή για αυτό το θέμα αν δεν καταλάβαινε τι έλεγε;
"Έχει πληροφορίες για τον Παν και ιδίως για τους Νταρλινγκ που θα μας αποκαλύψουν τις αδυναμίες του. Για παράδειγμα γιατί επέλεξε τους Νταρλινγκ; Ίσως να είναι πολύ σημαντικός ο λόγος και να μας οδηγήσει στη νίκη." Εξήγησε ο Χένρι.
"Ο Παν..." είπε το κορίτσι και ο Χένρι συνειδητοποίησε πως το κορίτσι ήξερε τι έλεγε και τι γινόταν πάνω κάτω "...είναι εχθρός σου;"
"Με απήγαγε κάποτε...δε θα τον έλεγα και φίλο μου!" Αστειευτηκε ο Χένρι.
Το κορίτσι έβγαλε από την πλάτη του ένα δερμάτινο, χειροποίητο μάλλον, σακίδιο Και το άνοιξε. Έβγαλε ένα βιβλίο από μέσα, το βιβλίο που αναζητούσε τόσο απελπισμένα ο Χένρι. Το αγόρι ένιωσε μια παρόρμηση να το αρπάξει όμως το κορίτσι τον κάρφωνε με τα άγρια, βαμμένα, πράσινα μάτια της και κράτησε σφιχτά το βιβλίο με το ένα της χέρι ενώ με το άλλο κρατούσε τη λαβή του μαχαιριού στη ζώνη της.
"Είχες πολύ θράσος να επιστρέψεις εδώ μετά από τις προειδοποιήσεις μου. Αλλά θα στο συγχωρήσω αυτό. Όμως πώς ξέρω αν όντως λες αλήθεια." Ρώτησε σοβαρά το κορίτσι.
"Ε;" έκανε σαν χαζός ο Χένρι. Ίσως επειδή είχε μείνει έκπληκτος από το πόσο καλά μιλούσε το κορίτσι που έμοιαζε με αγρίμι ή επειδή είχε ακόμα αμφιβολίες για την ειλικρίνεια του.
"Γιατί να σε εμπιστευτώ;" ρώτησε πιο επιθετικά το κορίτσι.
"Γιατί θα σε βοηθήσω και θα εκδικηθώ για ο,τι σου έχει κάνει ο Παν." Είπε αποφασισμένα ο Χένρι παρόλο που γνώριζε πως δεν ήταν και ο καλύτερος λόγος για να τον εμπιστευτεί.
"Μπορώ να εκδικηθώ και μόνη μου." Είπε το κορίτσι προσβεβλημένο. "Γι αυτό θα έρθω μαζί σου."
"Τι;" έκανε έκπληκτος ο Χένρι.
"Αυτό που άκουσες. Έτσι μόνο θα σιγουρευτώ πως το βιβλίο είναι στα σωστά χέρια. Και θα με οδηγήσεις στον Παν ώστε να πάρω την εκδίκηση μου." Είπε το κορίτσι και έβαλε το βιβλίο μέσα στο σακίδιο. "Για την ώρα θα το κουβαλάω εγώ."
"Εεε οκεεευ..." έκανε σοκαρισμένος ο Χενρι.
"Οκευ;" έκανε απορρημενο το κορίτσι.
"Θα πει εντάξει. Είναι ξένη λέξη αλλά θα μπορούσες να πεις ότι σημαίνει "όλα καλά "."
"Ω, Οκευ " είπε δοκιμαστικά το κορίτσι και περπάτησε δίπλα στον Χένρι καθώς κατευθύνονταν στην πόλη.
"Λοιπόν πώς σε λένε;" ρώτησε έπειτα από λίγη ώρα το κορίτσι.
"Χένρι, εσένα;" είπε ο Χένρι. Περίμενε να ακούσει κάποιο περίεργο ινδιανικο Όνομα αλλά αντ' αυτού το κορίτσι είπε απλά "Αύρα" .Σας εξεπληξα έτσι; Παραδεχτείτε το! Είδες τι καλές ιδέες μπορούν να σου έρθουν άμα πας ημερήσια εκδρομή στην αγαπημένη μου Θεσσαλονίκη 💖💘💕💙(για την οποία δε θα μιλήσω γιατί θα με περάσετε για ψυχασθενη 😋)(όχι ότι δεν είμαι😋). Αχ Επιτέλους πασχαλινές διακοπές! Λογικά τώρα θα γράφω πιο συχνά αλλά όχι και κάθε μέρα γιατί έχω να διαβάσω για τις εξετάσεις 😭😭😭😭. Είστε να μαζέψουμε υπογραφές να τις καταργήσουμε; Τι λες να γίνει τώρα με την Αύρα; Τι της είπε άραγε η Τάιγκερ Λίλη; Με ποια πλευρά είναι;;;;;; Οεεοοο;;;; Και πείτε μου, διακρίνετε κάποιο μελλοντικό ζευγαρακι;;; Εεεεε;;;
Επιπλέον ποιος άλλος νομίζει πως ο Άδης ταιριάζει τρελά με τη Ζελινα; Και (Στη σειρά βέβαια) πού νομίζετε ότι έχει εξαφανιστεί ο Παν γιατί κάτι μου λέει πως θα επανέλθει...λείπει τόσον καιρό ο τύπος! Και ξέρουμε πολύ καλά για πόσα είναι ικανός (απεθαντος ρε φίλε!). Ξέρετε τώρα που τελειώσατε να διαβάζετε αυτό το κεφάλαιο να βάλετε κάνα αστεράκι ⭐περιμένω σχόλια (Μην ντρέπεστε είμαι κοινωνικό και φιλικό άτομο άσχετα που είμαι τρελουλα 😋) και για την ώρα φιλιά!💋💋💋💋😘Και μην ξεχάσετε να διαβάσετε και το: Υποκείμενο Β5 το λάθος! Είναι ωραίο!😉😜
Άντε φεύγω 😎.
VOUS LISEZ
Once Upon A Time Η Κρυμμένη Περιπέτεια
FanfictionΤι γίνεται όταν η σκιά του Πήτερ Παν απάγει ένα κορίτσι αντί για ένα χαμένο αγόρι; Τι θα συνέβαινε αν εξελίσσονταν διαφορετικά οι ιστορίες; Πώς θα αλλάξει η ζωή των κατοίκων του Στόριμπρουκ όταν δύο άγνωστοι καταφέρουν να περάσουν τα μαγικά σύνορα;...