Kitap karakterlerini kendiniz hayal edebilirsiniz. Belirli kişiler koymadım.
Umarım beğenirsiniz iyi okumalar ^.^
Babamın beni çağırması üzerine tatlı uykumdan uyanıp şirkete gitmek için hazırlanmaya başladım.
İşimi bitirdikten sonra kahvaltı için aşağı indim ama her zamanki gibi evde kimse yoktu.
Annem psikiyatrist ve eve neredeyse hiç gelmez. Hastalarına çok dikkat eder, onların sağlığı için elinden geleni yapar. Babam zaten bir işadamı ama bu sıralar işleri pek iyi gitmiyor. Bu yüzden o da eve arada gelir ama beni merak ettiği için her saat başı aramayı da ihmal etmez.
Kahvaltı için masaya üç beş kahvaltılık çıkardıktan sonra yemeye başladım. Bir yandan da babamın asistanı, sağ kolum dediği Salih amcaya dünün neler yaptığımla ilgili raporunu veriyordum.
Kahvaltımı bitirip hemen bahçeye çıktım. Siyah lüks bir arabanın içinde beni bekleyen biri vardı. Şoför olmalıydı.
Beni görünce hemen arabadan indi. Kapımı açtı. Ben oturduktan sonra da kapıyı kapattı. Hiç konuşmuyordu. Nereye gideceğimizi sormadı. Büyük bir ihtimalle biliyordu çünkü onu babam göndermiş olmalıydı.
Şirkete vardıktan sonra arabadan indim. Çalışanlarla selamlaştık. Görevli olan kadına babamın nerede olduğunu sorduğumda odasında olduğunu ve beni beklediğini söyledi.Babamın odasına gitmek için asansöre bindim. Bomboştu. Tabii bu benim işime geldi. Değişik değişik hareketler yaptıktan sonra asansörden indim.
Tam babamın odasının kapısını açacaktım ki Salih amcanın sesini duydum.
"Karan Holding'i batırıp, gelirlerini elde etmek istiyorsak çocuğunu ayartıp görevlendirdiğimiz kızla evlenmesini sağlamalıyız. Zaten adam yaşlandı. Çocuğu liseyi bitirdiği gibi şirketin başına geçecek. 1,5 yıl bence bu işi yapmak için yeterli."
Söylediği şeyden zerre bir şey anlamamıştım. Babam konuşmaya başlayınca düşüncelerimi bir kenara bırakıp onları dinlemeye devam ettim.
"Bu işi yapacak liseli bi ajan bulmamız imkansız. Ama benim bi fikrim var."
"Nedir o?"
Ortalıkta bi sessizlik oluştu. Konuşsa artık da ben de öğrensem diye düşünürken babam yine konuşmaya başladı. Ses tonundan anladığım kadarıyla söylediği şeyin olacağına kesin bir şekilde inanıyordu.
"Liseli bir ajan bulamalıyız ama Ece
bunu yapar. Çocuk ile yaşıtlar. Ona olayı anlatırsak kabul edeceğine eminim. Benim için her şeyi yapar."Evet, siz 'Ece kim?' diye sormadan ben söyleyeyim. Ece benim ve evet babam için her şeyi yaparım.
Salih amca şaşırmış olmalıydı. Şaşkınlığı ses tonuna yansıyordu.
"Emin misiniz? Bu onun için tehlikeli olabilir."
"Eminim. Ece zeki bir kız. Bu onun yapamayacağı bir şey değil. Hem eğer onu tehlikeye sokacak bir şey olursa ona bunu yaptırtmam. Kendisini ondan çok düşünüyorum."
"Siz bilirsiniz efendim. İzninizle ben çıkıyorum." dedi Salih amca pek de hoşnut olmayan sesiyle.
Babam ona git der gibi bir hareket yapmış olmalı ki adımları kapıya yaklaşıyordu.
Burada mal gibi durmak yerine tesadüf olmuş süsü vererek o tam kapıyı açacağı sırada kapıyı açtım.
Salih amca beni görünce gülümsedi ve odadan çıktı. Ben de ona başımı eğerek selam verip babamın masasının karşısındaki koltuğa oturdum.
Babam konuşmaya başladı.
"Hoşgeldin kızım. Seninle bir iş hakkında konuşacağım. Bu işte senin yardımına ihtiyacımız var."
Direk konuya girmesi beni şaşırtmıştı ama şu konunun detaylarını çok merak ediyordum. Bu yüzden üstelemeden kafamı sallayıp elimle devam etmesi için işaret yaptım.
Babam derin bir nefes aldı ve konuşmaya başladı.
"Bir şirket var ve bu şirket bizim şirketimizden çok daha başarılı. Bu bizim şirketimizin iş hayatını tehlikeye sokuyor. Bu yüzden bu şirketin hisselerini ele geçirip şirketi üzerimize almak istiyoruz. Şuanki şirketin başkanı çok yaşlandı. O gidince yerine oğlu geçecek. Oğlu seninle yaşıt ve şirketlerinin okuluna gidiyor. Burada sana düşen görev onun oğlunu ayartıp onunla evlenmek. Sonra biz şirket hisselerinin sana geçmesi için yardım edeceğiz. Bunu yapmazsan şirket kötü yerlere gidebilir, hatta batabilir kızım. Yardımına ihtiyacımız var. Senden başkası bunu yapamaz. Ne dersin? Bunu yapacak mısın?"
Bölüm sonu.
Arkadaşlar bu kitabın Kiralık Aşk'a benzediğini düşünebilirsiniz ama lütfen önyargılı olmadan okumaya devam edin alakası olmadığını anlayacaksınız.
Eğer beğendiyseniz lütfen yorum ve oylarınızı esirgemeyin.
Bir sonraki bölümde görüşmek üzere. Hoşça kalın! ^.^
ŞİMDİ OKUDUĞUN
OYUN -TAMAMLANDI-
Teen FictionBelki de aşk hiç beklemediğin bir yerdedir... *** Hikaye tamamlandı. Destekleriniz için teşekkürler. ^.^