"Benimle kalacak!"
"Hiç de bile! Ece şu patates sevgiline bende kalacağını söyler misin?"
"Patates mi?! Sen kendine bak."
Teyzem ve eniştem gelene kadar kalacak bir yer bulmam gerekiyordu. Sağ olsunlar canım arkadaşım Sude ve ponçik sevgilim Mert -ki ona böyle dediğimi öğrenirse beni boğabilir- bu konaklama ihtiyacımı sanki bir devlet meselesiymiş gibi tartışıyorlardı.
Yaklaşık yarım saattir süren bu atışmaya artık daha fazla dayanamayıp göz devirerek ayağa kalktım.
"İkiniz de susun! Çocuk gibi kavga etmeyin."
"Ama bende kalmalısın aşkım." deyip çocuk taklidi yapan Mert'e iğrenerek baktım.
Berkan konuşmaya başlayınca üçümüz de ona döndük.
"Böyle saçma sapan hareketler yapıp bu konuyu tartışmayın diye mükemmel arkadaşınız Berkan kendisi gibi mükemmel bir fikir buldu."
Mert ona dönüp yapmacık bir şekilde kaşlarını çattı.
"Bu kadar olaydan sonra akıllanırsın sanmıştım ama egon hala aklının yerini doldurmaya devam ediyor."
Mert'in uzattığı eline çakıp kahkaha atmaya başladığımda Berkan söylenerek ayağa kalktı ve konuşmaya devam etti.
"Sesinizi kesin de beni dinleyin. Bu gece bizim evde kalalım. Ailem iş için yurt dışında."
Mert'le kahkaha atmayı kesip birbirimize baktık.
Mert bana bakmaya devam ederken bir yandan da konuştu.
"Aslında iyi fikir."
Yüzüne piçimsi bir sırıtış ekleyip Berkan'a baktı ve devam etti.
"Korku filmi de izleriz."
Berkan da Mert'in sırıtışına karşılık verirken korkuyla Sude'ye baktım.
"Hayatta olmaz!" diye karşı çıktığında onu onayladım.
Korku filmi kesinlikle izlenmeyecekti.
***
Kirki filmi kisinliklikle izlinmiyicik!
İç sesim benimle dalga geçerken oflayarak Sude'ye baktım.
O da korku dolu gözlerle en korkunç korku filmini arayan Berkan ve Mert'e bakıyordu.
Şuanda bu evde mutlu olan sadece 2 kişi vardı.
Berkan ve Mert.
"Bulduk!"
Mert ayağa kalkıp bilgisayardan açtıkları filmi televizyona yansıtırken Berkan da pis bir şekilde sırıtarak Sude'ye bakıyordu.
"Eğer korkarsan bana sarılabilirsin. Hatta korkmana da gerek yok. Ne zaman istersen."
Sude kaşlarını çatıp dişlerinin arasından konuştu.
"Pislik herif!"
Berkan gülerek Sude'nin yanına otururken söylenerek Berkan'a döndüm.
"Ev senin değil mi ya?! Neden filmi benim sevgilim açıyor. Sen uğraş!"
Berkan bana göz devirirken Mert sanki bunu bekliyormuş gibi ara kabloyu Berkan'a fırlattı ve bana öpücük attı. Sırıtıp ben de ona öpücük attım.
Berkan ara kablo ile ilişki yaşarken bir yandan da Mert korkarsam ona sarılabileceğimi söylüyordu. En son karnına yumruk attığımda susmuştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
OYUN -TAMAMLANDI-
Novela JuvenilBelki de aşk hiç beklemediğin bir yerdedir... *** Hikaye tamamlandı. Destekleriniz için teşekkürler. ^.^