1

695 41 8
                                    

Jestem Amy i mam szesnaście lat. Mogłabym powiedzieć, że jestem normalną dziewczyną żyjącą na normalnym świecie, ale biorąc pod uwage rzeczywistość to powiem tylko, że od tego roku nie moge być normalną dziewczyną chodzącą do szkoły i wiodącą po prostu zwykle życie, jak wcześniej. Kiedyś moje małe miasto Blusser bylo po prostu małym miastem, ale teraz gdy cały świat staje do góry nogami z powodu jakiegoś pieprzonego wirusa jest bardziej jakąś wielką stacją odbiorczą wysyłającą jakieś sygnały, sama nie wiem gdzie, niż miastem.

A dokładniej, jeśli chodzi o tą stację to została ona zbudowana na początku tego roku oczywiście. Kiedy Owaga zaczęła sie błyskawicznie rozwijać i zarażać praktycznie wszystkich ludzi żyjących pomiędzy Zwrotnikiem Raka, a Koziorożca nasza wspaniała instytucja DECZ postanowiła wymyślić na nią lek. A z czego, co wiem to muszą po prostu zbadać dokładnie ludzki mózg, poprzez obserwowanie i zapisywanie różnych reakcji życiowych u człowieka. Wszystko brzmi bardzo super, ale takie nie jest. Aby badać reakcję potrzeba ludzi do eksperymentów. Dlatego postanowili zrobić w każdym państwie comiesięczne wybory, kto trafia do Strefy Zamkniętej. Największy koszmar dzieci od 5 do 20 roku życia. Akurat wybory odbywają sie w naszym mieście, skąd ta cala stacja.

Zapomniałam powiedzieć, że odbywają sie one jutro...

Rok 3187 ( zawieszone do końca wakacji)Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz