PART 15

68.7K 698 23
                                    

- RYAN ISKANDAR -

Media :-

- Mai Davika Hoorne - 



RAIKKAN RYAN ISKANDAR & MIA KAYLA 

"Ryan Iskandar Bin Dato Hamka aku nikah kan dikau dengan Mia Kayla Binti Rashid dengan mas kahwinnya RM300 tunai"

"Aku terima nikahnya Mia Kayla Binti Rashid dengan Mas Kahwinnya RM300 tunai" jelas Sekali Ryan Iskandar melafazkan Kata-kata keramat tu.. mengalir air mata Mia Kayla bila Ryan Iskandar melafazkannya.

"Sah.. sah ?" Kata tok kadi dengan 2 orang saksinya.. 2 orang saksinya mengangguk tanda sah.. tok imam terus membaca doa..

Ryan Iskandar menghampiri Mia Kayla. Dia buka kotak cincin. Untuk di sarungkan di jari manis Mia Kayla.

Mia Kayla menghulurkan tangannya dekat Ryan Iskandar untuk menyarungkan cincin di jari manisnya..

Ramai tetamu yang hadir. Bergambar serta berselfie dengan mereka..

"Pengantin boleh tak rapat sikit, nak amik moment yang romantic ni" kata juru gambar tersebut.

Tiba-tiba idea gila Mia Kayla datang. Dia tarik tangan Ryan Iskandar.. dia peluk dengan erat. Ryan Iskandar perasaan akan perubahan itu dia pun  turut melayankan sahaja, dia ikut sahaja apa yang Mia Kayla buat. 

Ramai tetamu yang hadir bagi memeriahkan majlis mereka berdua.

~~~~~~

Selesai sahaja majlis perkahwinan mereka., Mia Kayla dan Ryan Iskandar terus masuk ke dalam bilik untuk merehatkan diri mereka. 

Mia Kayla masuk ke dalam bilik air untuk membersihkan diri, sementara itu Ryan Isakndar baring dekat atas katil Mia Kayla, 

Ryan  Iskandar cuba melelapkan matanya sebentar, elok dia nak lelapkan mata, tiba-tiba dia terbau aroma yang wangi menusuk ke hidungnya. dia tengok Mia Kayla keluar bilik air dengan berkemban sahaja, 

Mia Kayla yang sedar Ryan Iskandar memerhatikan dia,,cepat-cepat dioa berlari masuk ke dalam ruang Pakaiannya

''apa ni tengok-tengok tak malu ke ?'' jerit Mia Kayla

''ehhh., you yang keluar macam tu, jangan salahkan i pula. dah you bagi benda free nak tengok, i tengok je lah'' jawab Ryan Iskandar saja nak mengenakan Mia Kayla.

''aduhhh kenapa lah aku boleh lupa yang mamat ni ada dalam bilik aku'' ngomel Mia Kayla sendiri.

''arghh tak kira, you tetaqp salah ok!'' kata Mia Kayla duduk di birai katilnya, Ryan Iskandar mengongketkan kenitnya, terus dia menghampiri Mia Kayla

''you nak tengok i betul-betul buat salah ke kayla ?'' kata Ryan Iskandar dengan muka yang dia sahaja memekkan seperti orang gatal,

''Eeeee apa you, lupa lah tu kontrak sendiri'' jawab Mia Kayla.

''hahah kontrak tu i boleh je nak ubah'' Saja Ryan Iskandar menyakat Mia Kayla.

Mia Kayla mengecikkan matanya dan memandang tepat mata Ryan Iskandar

''you love me ?'' soal Mia Kayla pulak untuk mengusik Ryan Iskandar

Ryan Iskandar bangun dan terus masuk ke dalam bilik air, Mia Kayla berguling-guling dekat atas katil. Tanda dia dah menang. 

RYAN ISKANDARWhere stories live. Discover now