PART 16

69.9K 763 25
                                    

- RYAN ISKANDAR -

Media :-.

- Mai Davika Hoorne -

- Mario Maurer -



Malam itu lepas Mia Kayla membersihkan dirinya.. dia duduk di birai katil sambil mengeringkan rambutnya..

Ryan Iskandar yang menghidu bau wangi dari rambut Mia Kayla. Nafsunya tiba-tiba naik..

Dia merangkak mendekati Mia Kayla terus dia merangkul pinggangnya.

"Ekkkk you ni dah kenapa ? Lepas lah" Mia Kayla yang terkejut dia meronta untuk di lepaskan.

"You wangi sangat lah.. ke you memang nak goda i ? Soal Ryan Iskandar.

"Mana ada. I usik you pun tak ok"

"Siang tadi usik i. You cakap nak bagi mama and papa cucu banyak. Jom lah" Ryan sengaja mengusik Mia Kayla.

"No ! Maksud i tu. Jika kita sama-sama ikhlas dan bukan perjanjian di atas kontrak faham" tegas Mia Kayla.

"You lupa ke ? Yang i boleh ubahlan perjanjian tu semula ?"

" eee please lah. You ni. Lepas lah" ronta Mia Kayla. Ryan Iskandar menghidu wangian di rambut Mia Kayla.

Ryan Iskandar cuba beri belaian dekat Mia Kayla dengan lembutnya..

Mia Kayla diam dengan dan lentok dengan Belaian Ryan Iskandar. Dia biarkan sahaja apa yang Ryan Iskandar nak buatkan pada dia.

Ryan Iskandar baringkan Mia Kayla. Dia cium di leher Mia Kayla. Sampai di bibir. Dia mempermaikan Mia Kayla. Tiba-tiba dia mengingati janji yang dia telah buat dengan Mia Kayla

"Sorry i can't you terlampau mulia untuk i. Maafkan i kayla" bisik Ryan Iskandar di telinga Mia Kayla. Ryan Iskandar bangun dan terus baring untuk tidur.

Mia Kayla bangun dia terus berlari ke bilik air. Dia rasa sedih sangat. Ryan Iskandar mempermainkan perasaannya.

"Kenapa kau buat aku macam ni ??? Kau tahu tak aku cintakan kau sangat !" Jerit hati Mia Kayla

Ryan Iskandar yang sedar Mia Kayla lari masuk ke dalam bilik air. Tiba-tiba hatinya sedih.

"Maafkan i kayla. I tak sanggup nak masukkan you dalam masalah i. You dah cukup banyak korbankan untuk i. You dengar semua arahan i berikan. Terus terang i cakapkan i tak ada niat nak mainkan perasaan you. Andainya you tahu i cintakan you sangat bukan kerna kontrak
. Rasa you nak ke i yang hina ni. Dah banyak perempuan i rosakkan. I tak nak rosakkan you. U terlampau mulia untuk i kayla"kata hati Ryan Iskandar.

Ryan Iskandar menghelarkan nafasnya perlahan-lahan. Dia cuba memejamkan matanya sedikit demi sedikit.

Mia Kayla keluar dari bilik air. Dengan mata yang sembab. Dia cuba tenangkan hatinya. Dia baring di sebelah Ryan Iskandar. Terus dia menyelubungi dirinya.

♥♥♥♥


Penat Kayla mengemas barangnya untuk di pindahkan di rumah Ryan Iskandar.

RYAN ISKANDARWhere stories live. Discover now