PART 6

94.1K 774 48
                                    

- RYAN ISKANDAR -

MEDIA:-

- Mila Kunis -

- Chris Evans -

- Mario Maurer -

- Mai Davika Hoorne -

Ryan Iskandar sampai sahaja dekat rumah, dia pelik suasana rumahnya terang menderang. dia cuma ingat sebelum dia keluar rumah, dia sudah padam semua lampu di dalam rumahnya. yang menjadi pelik lagi pintu rumah tidak berkunci. lagi lah datang syakwa sangka dia. dia mengambil kayu besbol dan jalan perlahan-lahan masuk ke dalam rumah.

puas dia check di sekeliling rumah masih tiada yang curiga. dia cuba naik ke tingkat atas, pintu biliknya terbuka. dia mengesot perlahan-lahan. dia terkejut dia tengok Linda sedang berbaring dia atas katilnya tanpa seurat benang.

''what are doing in my house'' soal Ryan Iskandar

''i miss you darling!'' jawab Linda dengan mengodanya.

''how did you get in my house?'' soal Ryan Iskandar dengan rasa tidak puas hatinya, 

''I took the keys at your maid, I want to as close with you,. I really love you. and I want your touch at caress of my body'' Linda bangun dan merangkak ke arah Ryan Iskandar.

''no ! i want you get out at my house now '' tengkin Ryan Iskandar, dia memang tidak berkenan dengan LInda dari mula jumpa lagi, 

''Please baby don't do this to me, i just want fucking with you only. i really love with your caress at my body '' pujuk Linda sambil membelai Batang Ryan yang sedang mengeras. 

Ryan Iskandar mengangkat badan Linda di campakkan dekat atas katil. dia menjilat puting tetek Linda dengan rakusnya, dia meramas tetek Linda.

''yesss babyyyy arghhhh'' Mengerang Linda.

Ryan Isakandar membuka seluarnya, dia masukkan dia dalam mulut Linda, Linda menghisap Batang Ryan Iskandar dengan rakusnya. dia masukkan ke dalam-dalam hingga ke anak tekaknya. Ryan Iskandar memegang kepala Linda mempercepatkan Hisap Linda itu. bila dia rasa sudah nak terpancut dia biarkan Linda menelan air maninya.

Ryan Iskandar tolak Linda sehingga terbaring dia kankangkan kaki linda dia menjilat biji berahi linda sehingga Linda mengeliat kesedapan yang dia inginkan. lepas puas Ryan Iskandar menghisap. Batangnya di masukkan di ke dalam lubang dara Linda. 

''arghhh sedaappp babbyyy arhh'' 

makin kuat Linda bersuara makin laju enjutan Ryan Iskandar berikan dekat Linda, akhirnya mereka sama-sama sampai di tahap klimax. Ryan Iskandar memancutkan air mani jernihnya ke atas badan Linda . mereka tertidur kepenatan.

RYAN ISKANDARWhere stories live. Discover now