- RYAN ISKANDAR -
Media :-
- Mario Maurer -
- Mila Kunis -
Hari ni Ryan Iskandar kena hadir ke semua meetingnya dengan client, dia bercadang untuk menghabiskan kerja dengan segera supaya malam karang dia boleh enjoy the life. hidup orang muda memang banyak onak dan duri, selagi boleh enjoy dia akan enjoy sepuas-puasnya.
untuk memahami kehidupan Ryan Iskandar senang sangat, jika time kerja dia akan focus 100% pada kerja sahaja, sampaikan staff dia semuanya takut dengan dia. di tempat kerja . as a leader dia memang menitik beratkan hal kerja itu dengan teliti sekali. jika salah mungkin anginnya seperti taufan.
bila time dia rehat dia akan matikan semua phonenya, dia kan rehat lah satu hari dekat rumah tu tanpa mahu di ganggu. dan rumahnya itu di jadikan tempat dia nak melepaskan nafsu dengan semua perempuan yang dia rasakan dia inginkan dia akan dapatkan jugak
dia memang suka menghabiskan duit dia dengan enjoy sahaja, bagi dia masa untuk mencari yang betul-betul tu masih belum dia ketemui. dia anggap semua perempuan adalah sampah. tak guna untuk dia membuat isteri, dia memandang mahkota perempuan adalah lemah. mereka seolah-olah terpukau dengan belaian yang diberi.
sedang Ryan Iskandar sibuk membuat kerja, sahabat karibnya datang masuk ke dalam officenya.
tok .. tokk ..tokk
'' yes coming '' laung Ryan Iskandar dalam officenya.
'' hai bro, are you busy right now ?'' soal Charlie, dia memang seorang sahabat yang sangat memahami creater Ryan Isakandar. dan dia juga memang satu kepala.
''you can't see what i'm doing now?'' soal Ryan Iskandar kembali
''hahaha, chil bro. i just kidding, hello brother now time lunch hour, let's go. this you can do after lunch ok . '' Jawab Charlie, Ryan Iskandar membelek jamnya, dia tak sedar jam sudah menunjuk pukul 1:30 petang, dia pun bangun dan kemaskan atas mejanya dia berjalan beriringan dengan Charlie.
♥♥♥♥
SWEETREE (HALAL KOREANRESTAURANT), TAMAN PUTRASULAIMAN, AMPANG
selesai sahaja mereka mengorder makan, Charlie sibuk perhatikan seorang perempuan yang bentuk badan seperti seorang model.
" hey ! What are you looking for ?" Soal Ryan Iskandar.
"Look that girl, so preety." Kata Charlie sambil menunjuk ke arah pere.puan tersebut.
"You ni, tak habis-habis dengan perempuan. Chill lah malam ni kita boleh enjoy apa" kata Ryan Iskandar.
"Why not i tegur dia sekarang kan, malam karang dia boleh temankan i. Hahaha.. " jawab Charlie. Dia bangun dengan lagak gayanya seperti lelaki budiman. Dan berjalan ke arah perempuan tersebut.
Ryan Iskandar hanya memerhatikan sahaja permainan sahabat karibnya itu.
Charlie duduk di depan tersebut lalu dia bertanya " hai preety girl. Are alone? "
"Hai yeah. Why?" Soal perempuan itu..
"Accuatly my name is charlie, and you ?"
" my name is linda" jawab linda dengan sopannya..
YOU ARE READING
RYAN ISKANDAR
Romance- NEW STORY - Apa aku nak semua dapat. Semuanya di hujung jari, aku hidup berkerja keras untuk tampung hidup aku dan keluarga aku. ye aku dibesarkan dalam golongan orang berada.tapi hidup aku kekurangan agama. Perempuan jangan cakap lah. Silir ber...