PART 20

74.1K 806 37
                                    

- RYAN ISKANDAR -

Media :-

- AIMAN TINO > KU RELA DI BENCI -

Selesai Mia Kayla menyediakan makanan malam untuk mereka berdua, dia naik ke atas untuk panggil Ryan Iskandar makan sekali. Mia Kayla berdiri betul-betuldi depan Bilik Ryan Iskandar , dia menarik nafas dalam-dalam.

tokkk.. tokkk.. tok..

''you, jom makan, dah masak.'' panggil Mia Kayla. tapi Ryan Iskandar masih tidak memberi respon. dia cuba untuk membuka pintu, dia tengok Ryan Iskandar sedang tidur,

Mia Kayla beranikan diri untuk masuk ke dalam bilik Ryan Iskandar.

''you,, bangun jom makan sama'' kejut Mia Kayla , Ryan Iskandar tetap tidak memberi respon. kali ini Mia Kayla mengoncangkan badan Ryan Iskandar agak kuat sedikit sehingga Ryan Iskandar sedar.

''hmmm nak apa?'' soal Ryan Iskandar.

''jom makan, '' ajak Mia Kayla.

''turun lah dulu, i nak mandi kejap''

''ok, ''

~~~~~~

Mia Kayla menghidangkan makanan yang di masaknya di atas meja sementara menunggu Ryan Iskandar turun ke bawah,

di meja makan mereka berdua berdiam seribu bahasa, hanya ditemani bunyi angin dan pinggang yang berlaga dengan sudu dan garfu.

selesai mereka makan, Ryan Iskandar terus bangun duduk di ruang tamu, Mia KAylamembersihkan meja makan.

Mia Kayla ke ruang tamu dan duduk di sebelah RyaN Iskandar,

''hmmm you marahkan I ke Ryan ?'' soal Mia Kayla

''baut apa nak marah ?''

''habis you diam je ? tu maknanya apa kalau you diam je ? marah lah kan?''

''suka hati i lah nak marah ke, nak diam ke, nak ketawa ke . bukan i ganggu you pun'' jawab Ryan Iskandar dengan selambanya.

''yesss ! you ganggu i , i tak suka you diam, i nak teman borak''

''ajak lah boyfriend you borak dengan you, buat apa nak borak dengan i, i ni bukan boyfriend you. so tak penting pun''

''you penting bagi i Ryan sebab you suami i ! you halal untuk i '' kata Mia Kayla. Ryan Iskandar terkejut dengan luahan Mia Kayla.

''hmmmm entah lah Kayla i tak tahu nak cakap macam mana, i tahu kenapa i macam ni, i kadang-kadang terfikir, betul ke i buat semua ni, i rasa bersalah sangat dengan you sebab kaitkan you dalam masalah i.... i... sebenarnya..hmm '' Ryan Iskandar diam seribu bahasa, meninggalkan tanda tanya pada Mia Kayla.

''do you love me ?'' soal Mia Kayla.. Ryan Iskandar memandag tepat muka Mia Kayla. dia mencium umbun-umbun Mia Kayla dan terus naik keatas

~~~~~~

''macam mana harus aku meluahkan perasaan aku dekat Kayla sedangkan hati aku masih lagi keliru dengan perasaan aku sendiri,'' kata Ryan Iskandar.

"Kau tahu kau tu bodoh ! Orang yang kau betul-betul sayang dah ada depan mata kau masih lagi buta. Jangan sampai dia dah pergi baru kau tahu" kata bayangan Ryan Iskandar.

"Tapi dia terlalu baik untuk aku. Sedang aku ni dengan semua perempuan aku tidur.. tapi dia masih sanggup untuk jadi isteri aku. "

"Semua tu boleh berubah.. terpulang pada kau sama ada kau nak berubah atau pun tidak"

RYAN ISKANDARWhere stories live. Discover now